24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΕΡΓΑΤΙΚΟ Ν/ΣΧ Στη βουλή η κυβέρνηση κομπάζει, στους δρόμους η κοινωνία αγωνίζεται
ΤΕΤΑΡΤΗ 16/6 – Χιλιάδες εργαζόμενοι έχουν ανταποκριθεί σε όλη την Ελλάδα στα καλέσματα εργατικών κέντρων, ομοσπονδιών, σωματείων, που καλούν στη σημερινή νέα 24ωρη απεργία, με συμμετέχοντες: ΑΔΕΔΥ, ΕΚΑ, ΕΚΠ, ΠΑΜΕ, σωματεία και εργατικές συλλογικότητες βάσης, αλλά όχι ΓΣΕΕ και ΕΚΘ (στάση 13:00-17:00). Πανσπερμία συγκεντρώσεων στην Αθήνα ολημερίς, αλλά και σε Θεσσαλονίκη, Πειραιά, Γιάννενα, Λάρισα, Ηράκλειο, Πάτρα. ΦΩΤΟΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ
Διάβασε περισσότερα