Απεργιακά καλέσματα και συλλαλητήρια ενάντια στην αντιδραστική αναδιάρθρωση στην εκπαίδευση από την κυβέρνηση, των αποκλεισμών, της υποταγής, της καταστολής – Δευτέρα 11/10

Εκπαιδευτικοί, μαθητές, φοιτητές, συλλογικότητες και οργανώσεις καλούν σε κινητοποιήσεις σε πολλές πόλεις από τις 10πμ., με ΔΟΕ και ΕΛΜΕ να καλούν στην απεργία – αποχή και η ΑΔΕΔΥ σε στάση μέχρι λήξη ωραρίου. Στην Αθήνα όλοι τους δίνουν ραντεβού στο Εφετείο Αθηνών.

Αθήνα: 11:00 και 11:30 Εφετείο Αθηνών, 12:00 Προπύλαια

Θεσσαλονίκη: 11:30  Άγαλμα Βενιζέλου

Πάτρα: 10:00 Πλατεία Γεωργίου

Ιωάννινα: 11:00 Παιδαγωγική Ακαδημία Ιωαννίνων

Λάρισα: 11:30 Πλατεία Ταχυδρομείου


ΔΟΕ: Τη Δευτέρα 11-10, ημέρα πανεκπαιδευτικής απεργίας για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου, των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας και των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, επιλέγει η Υπ. Παιδείας να οδηγήσει, για δεύτερη συνεχόμενη φορά μέσα σε μια εβδομάδα, την εκπαίδευση στα δικαστήρια. Η μαζική καθολική συμμετοχή στην απεργία και τα συλλαλητήρια της Δευτέρας θα είναι η απάντησή μας! Καλούμε όλους τους συναδέλφους σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, μαζί με γονείς και μαθητές, να γεμίσουν τους δρόμους και να συμμετέχουν στις συγκεντρώσεις που θα πραγματοποιηθούν. Ενωτικά, μαζικά και αποφασιστικά συνεχίζουμε τον πολύμορφο αγώνα αξιοπρέπειας για το μέλλον των μαθητών μας, του δημόσιου σχολείου και της εργασίας μας.

ΟΛΜΕ: Μαζική συμμετοχή στην απεργία της Δευτέρας, ενάντια στην αξιολόγηση, με αφορμή την κλήτευση για εκδίκαση της έφεσης για την απεργία-αποχή. Η συμμετοχή μας στην 24ωρη απεργία είναι θέμα τιμής και αξιοπρέπειας για τον κλάδο μας στον αγώνα για την υπεράσπιση της Δημόσιας εκπαίδευσης.

ΑΔΕΔΥ: Η 24ωρη απεργία των εκπαιδευτικών σήμερα, Δευτέρα 11 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί κανονικά και ότι «καμιά σχέση δεν έχει αυτή η απεργία με την αγωγή της κ. Κεραμέως κατά της ΑΔΕΔΥ, που έχει ήδη εκδικαστεί και αφορούσε στην απεργία-αποχή από την αξιολόγηση. Καλούμε τους συναδέλφους να πάρουν μαζικά μέρος στην απεργία της Δευτέρας και στα συλλαλητήρια.


ΚΑΛΕΣΜΑΤΑ


ΑΘΗΝΑ

ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 11/10 ,11.00 Εφετείο

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ,ΕΕ, ΟΟΣΑ, ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ χαιρετίζει τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς και σχολεία που κόντρα στο κλίμα τρομοκρατίας και πειθαρχικών από την κυβέρνηση της ΝΔ και την Κεραμέως και των πρωτόδικων δικαστικών αποφάσεων που έβγαλαν παράνομη την απεργία αποχή υπογράφουν και συμμετέχουν μαζικά στην απεργία αποχή από κάθε διαδικασία εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης. Δεν τρομοκρατούνται ούτε από το όργιο καταστολής στα δύο μαζικά, μαχητικά πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια Απέναντι σε αυτή την μεγαλειώδη συμμετοχή των εκπαιδευτικών, αλλά και των μαθητικών καταλήψεων η κυβέρνηση προσφεύγει εκ νέου στο Διοικητικό Εφετείο με τη μορφή του κατεπείγοντος για να βγάλει παράνομη και καταχρηστική την απεργία που συνεχίζεται μετά την προσφυγή των εκπαιδευτικών για αναίρεση της πρωτόδικης απόφασης και με κάλυψη του Γ.Σ της ΑΔΕΔΥ. Η ‘Ανεξάρτητη Δικαιοσύνη” στέκεται πολύτιμος αρωγός της κυβέρνησης και ορίζει δικάσιμο 10/10 την ημέρα της Πανεκπαιδευτικής απεργίας και κινητοποίησης εκπαιδευτικών, μαθητών, φοιτητών. Η στάση αυτή της κυβέρνησης αποτυπώνει το φόβο της να χρεωθεί άλλη μια παταγώδη αποτυχία στην προώθηση των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων στην δημόσια εκπαίδευση κατ εντολή Ε.Ε,ΟΟΣΑ κεφαλαίου. Θέλει να στείλει μήνυμα πως το δόγμα “ΝΟΜΟΣ, ΤΑΞΗ. ΚΕΡΔΗ” θα εφαρμοστεί “δια πυρός και σιδήρου”.

Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ καλεί σε συμμετοχή, στήριξη και αλληλεγγύη στον αγώνα των εκπαιδευτικών, γιατί αφορά ολόκληρη την κοινωνία τα φτωχά λαϊκά στρώματα και τη νεολαία. Η εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολείων και η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού είναι πολύτιμο εργαλείο στα χέρια της κυβέρνησης, του αστικού πολιτικού συστήματος και του κεφαλαίου για την αντιδραστική αλλαγή του DNA της δημόσιας εκπαίδευσης και την προώθηση όλων των αντιεκπαιδευτικών νόμων που έχουν ψηφιστεί ως σήμερα. Η κυβέρνηση όχι μόνο δεν πήρε δύο ολόκληρα χρόνια ούτε ένα μέτρο για το ασφαλές άνοιγμα και στήριξη του δημόσιου σχολείου, αλλά προχωρά με βίαιο τρόπο στη λεηλασία των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μετατρέποντας το σχολείο σε ένα αέναο εξεταστικό κάτεργο κατηγοριοποίησης, ανταγωνισμού και απόρριψης. Τα πρώτα οδυνηρά αποτελέσματα η νέα γενιά τα βίωσε με την ΕΒΕ που έκλεισε το δρόμο εισαγωγής στα ΑΕΙ σε πάνω από 40.000 υποψήφιους. Προωθούν το σχολείο επιχείρηση, που θα επιβιώνει από το κυνήγι χορηγών με τις λαϊκές οικογένειες να αδυνατούν να σηκώσουν το κόστος. Καταργεί κάθε έννοια δημοκρατίας στο δημόσιο σχολείο και διαλύει τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

Η προσφυγή της κυβέρνησης στα δικαστήρια και η απόφυση των δικαστηρίων να κρίνουν για άλλη μια φορά παράνομη της απεργία με το νόμο Χατζηδάκη αποδεικνύει πως το αντεργατικό τερατούργημα ψηφίστηκε εκτός των άλλων για να βάλει στο γύψο τα συνδικαλιστικά δικαιώματα και το δικαίωμα στην απεργία. Είναι πρόκληση προς όλο το εργατικό κίνημα η κήρυξη παράνομης της απεργίας γιατί δεν προέβλεπε προσωπικό ασφαλείας και διάλογο με το εργοδότη μέσω του ΟΜΕΔ.Η Η μη αποδοχή, ακύρωση του ν. Χατζηδάκη από όλο το συνδικαλιστικό και εργατικό κίνημα είναι όρος για να μην βάλουν τα συνδικάτα “στο γύψο”.

Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ καλεί σε αυτή τη μάχη όλα τα συνδικάτα, γονείς, μαθητές, φοιτητές σε αγωνιστικό ξεσηκωμό για τη συγκρότηση πανεργατικού/πανεκπαιδευτικού μετώπου για την ανατροπή της αντιδραστικής αντιλαικής πολιτικής. Να μην αποδεχτεί τον εγκλωβισμό των αγώνων στη λογική του μικρότερου κακού και στην αλλαγή κυβερνητικού διαχειριστή όπως επιδιώκει ο ΣΥΡΙΖΑ.

ΟΛΟΙ/ΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΑ 11/10

ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΝΙΚΗ

Oι αγώνες μας θα ανατρέψουν την κυβέρνηση και συνολικά την πολιτική του κεφαλαίου και θα ανοίξουν το δρόμο για την κοινωνία όπου η παιδεία θα είναι δημόσιο αγαθό για ολους/ες

ΑΝΤΑΡΣΥΑ


Κάλεσμα στήριξης και συμμετοχής στην απεργιακή συγκέντρωση των εκπαιδευτικών

Δευτέρα 11/10, 11:30 στο Εφετείο

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ

Ταξική Αντεπίθεση (ομάδα αναρχικών και κομμουνιστών)


ΚΟΙΝΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΩΝ, ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ

Ξέρω πως ποτέ δε σημαδεύουνε

στα πόδια

Στο μυαλό είναι ο στόχος

Το νου σου, ε;

Ο σύγχρονος ολοκληρωτισμός του κράτους και του κεφαλαίου δε στοχοποιεί μόνο τους απόκληρους και τους φυλακισμένους, τους πρόσφυγες και τους μετανάστες, τους αντιστεκόμενους, τους εξεγερμένους και τους επαναστάτες. Μέσα από τις συνεχείς αναδιαρθρώσεις, που προωθούν τους αποκλεισμούς, την υποταγή και την καταστολή στοχεύει τα παιδιά και τους νέους των πληβειακών στρωμάτων, την ελπίδα της κοινωνίας απέναντι στον γερασμένο και σάπιο κόσμο της εξουσίας, τους εξεγερμένους και εν δυνάμει εξεγερμένους του σήμερα και του αύριο.

Η εκπαίδευση βρίσκεται σε διαρκή αναπροσαρμογή με σκοπό να εξυπηρετεί τις εκάστοτε επιταγές των πολιτικών και οικονομικών αφεντικών, επιταγές που στην περίοδο που διανύουμε το βασικό τους χαρακτηριστικό είναι ο ολοκληρωτισμός. Πρόκειται για τη διαμόρφωση ενός νέου τύπου ανθρώπου και μιας κοινωνίας πλήρους εξατομίκευσης, άγριας εκμετάλλευσης, ολοκληρωτικού ελέγχου και καταστολής

Από τον προηγούμενο Μάρτιο, και εν μέσω lockdown, η πολιτική διαχείριση βρήκε την ευκαιρία να ψηφίσει νομοσχέδια που χρόνια τώρα έρχονταν αντιμέτωπα με τις αντιστάσεις φοιτητών, μαθητών, εκπαιδευτικών. Οι εκπαιδευτικοί βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή του αγώνα σπάζοντας τις απαγορεύσεις τη στιγμή που πάλευαν το πολυνομοσχέδιο Κεραμέως, το οποίο επέβαλλε την αύξηση του ορίου μαθητ(ρι)ών ανά τμήμα, χτύπησε τα εργασιακά δικαιώματα των αναπληρωτ(ρι)ών με περικοπή της προϋπηρεσίας τους και προβλεπόμενες ποινές, ποινικοποίησε τα σωματεία και τους συνδικαλιστικούς αγώνες επιβάλλοντας ηλεκτρονικό φακέλωμα, υποβάθμισε ακόμη περισσότερο τη δημόσια εκπαίδευση και διαμόρφωσε ακόμα πιο συντηρητικό εκπαιδευτικό περιβάλλον. Ενώ πέτυχαν μια πρώτη «οπισθοχώρηση» με την απόσυρση του σχεδίου για κάμερες στις τάξεις.

Σήμερα οι εκπαιδευτικοί βρίσκονται σε διαρκή και μαζική απεργία- αποχή ενάντια στον νόμο για εσωτερική- εξωτερική αξιολόγηση των σχολείων, με ποσοστά που αγγίζουν το 95%. Οι κινητοποιήσεις τους από τη μια πλευρά έρχονται αντιμέτωπες με τις άγριες επιθέσεις των ΜΑΤ με χημικά και ξύλο στις διαδηλώσεις και από την άλλη επιχειρείται από το υπ. Παιδείας η παρανομοποίηση τους με τη συνδρομή των δικαστικών αρχών, ώστε η τρομοκρατία, η αστυνομική βια, οι απειλές των πειθαρχικών και των διώξεων να καταφέρουν να κάμψουν τον δίκαιο αγώνα των εκπαιδευτικών.

Στο στόχαστρο βρέθηκε και η μαθητική κοινότητα μέσω των αναδιαρθρώσεων στην εκπαίδευση και τη γιγάντωση των κοινωνικών και ταξικών αποκλεισμών. Ο δρόμος προς την τριτοβάθμια έγινε ακόμα πιο δύσκολος για τη μεγάλη πλειοψηφία των ασθενέστερων κοινωνικών στρωμάτων με την θέσπιση της τράπεζας θεμάτων, την δραματική μείωση των εισακτέων και την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής. Αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας ήταν ο μαζικός αποκλεισμός συνολικά 40.000 μαθητών, 20.000 παραπάνω από την περσινή χρονιά.

Ενώ όσοι/ες διαλέγουν την τεχνική εκπαίδευση σε ΕΠΑΛ και ΔΙΕΚ, βρίσκονται αντιμέτωποι/ες με τεράστιες ελλείψεις σε προσωπικό και υποδομές, κι όταν έρχεται η ώρα για απολυτήριο/πτυχίο εξαναγκάζονται σε μαθητεία χωρίς εργασιακά και συνδικαλιστικά δικαιώματα, με πενιχρά επιδόματα κι απλήρωτη εργασία.

Οι μαθητ(ρι)ες έδωσαν εξίσου σημαντικές μάχες όταν από τον Σεπτέμβρη του ’20 με καταλήψεις και διαδηλώσεις απέναντι στην κρατική διαχείριση της πανδημίας, ζητώντας την παροχή όλων των απαραίτητων μέτρων προστασίας. Από την πλευρά του κράτους και του υπουργείου, ακόμα μια φορά, η απάντηση ήταν η καταστολή, οι απειλές και η τρομοκρατία. Από την παρουσία αστυνομίας γύρω από τα σχολεία, τον εκβιασμό με τις απουσίες μέσω τηλεκπαίδευσης σε υπό κατάληψη σχολεία, τις δικαστικές διώξεις για τις καταλήψεις, το ξύλο και τα χημικά σε πορείες.

Όσον αφορά την εκπαιδευτική αναδιάρθρωση στα πανεπιστήμια ο νόμος 4777 προβλέπει τη δημιουργία ενός εκπαιδευτικού χώρου γεμάτου αστυνομία, εταιρείες, κάμερες και συστήματα ασφαλείας. Ενώ παράλληλα η φοιτητική κοινότητα έρχεται αντιμέτωπη με το ανώτατο όριο σπουδών, τις διαγραφές φοιτητών και την εξίσωση των πτυχίων των ιδιωτικών κολεγίων με αυτά των δημοσίων ιδρυμάτων. Η πανεπιστημιακή παιδεία μετατρέπεται σε πολυτέλεια μόνο για λίγους, μόνο για όσους έχουν την δυνατότητα να πληρώσουν για αυτήν αδρά.

Οι φοιτητ(ρι)ες που αγωνίστηκαν ενάντια στον νόμο 4777, την κατάργηση του ασύλου και την αστυνομία στις σχολές στήριξαν και συσπειρώθηκαν γύρω από το πιο δυναμικό μέσο πάλης που διαθέτουν: την Κατάληψη. Στην πραγματικότητα το πλαίσιο λειτουργίας και αυτοοργάνωσης στις Καταλήψεις ήταν αυτό που κατάφερε να κινητοποιήσει τους/ις φοιτητ(ρι)ές και να ενεργοποιήσει τους φοιτητικούς συλλόγους. Με λίγα λόγια, τα κέντρα αγώνα κατάφεραν να δημιουργήσουν εστίες αντίστασης και να μετατρέψουν ξανά τις διαδικασίες των φοιτητικών συλλόγων σε κέντρα λήψης αγωνιστικών αποφάσεων.

Η εκπαιδευτική αναδιάρθρωση επιδιώκει να αλλάξει συλλήβδην τόσο το κοινωνικό παράδειγμα μέσα από το οποίο αναπαράγεται και αναπτύσσεται διαχρονικά στα σχολεία και τις σχολές η κριτική, η αμφισβήτηση, η εξέγερση και ο αγώνας της νεολαίας όσο και την αντίληψη που θεωρεί την εκπαίδευση κοινωνικό αγαθό, ανοιχτό και προσβάσιμο σε όλους, χωρίς αποκλεισμούς.

Μόνη λύση είναι οι αυτοοργανωμένοι και ακηδεμόνευτοι αγώνες, μακριά και ενάντια στη λογική της ανάθεσης, την οριοθετημένη από τις κομματικές λογικές συνδικαλιστική δραστηριότητα. Οι ανυποχώρητοι αγώνες και η σύνδεση της εκπαιδευτικής κοινότητας σε αγώνες που εκκινούν μεν από την εναντίωση στην εκπαιδευτική αναδιάρθρωση, αλλά δεν επιδίδονται σε μια άγονη και ανούσια υπεράσπιση της προηγούμενης συνθήκης. Αγώνες που διαπνέονται από το ελευθεριακό πρόταγμα, από το όραμα οικοδόμησης μιας ελευθεριακής παιδείας σε μια κοινωνία ισότητας, ελευθερίας και αλληλεγγύης.

ΑΠΕΡΓΙΕΣ- ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ- ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ- ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΣΗ- ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

Δευτέρα 11 Οκτώβρη όλοι και όλες στα πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια

Αθήνα: Εφετείο, 11.30

Αναρχική Πολιτική Οργάνωση- Ομοσπονδία Συλλογικοτήτων


Στις 12:00 στα Προπύλαια

ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ: ΔΕΥΤΕΡΑ 11/10

ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΕΚΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΛΑΟΜΙΣΗΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ

Μετά από 1,5 χρόνο τηλε-εκπαίδευσης, δεκάδες χιλιάδες θύματα από την υγειονομική κρίση, λόγω της εγκληματικής πολιτικής της κυβέρνησης Μητσοτάκη, 40.000 μαθητές που πετάχτηκαν εκτός πανεπιστημίων με τη θέσπιση της ΕΒΕ, η κυβέρνηση προχωράει σε νέο γύρο αντεκπαιδευτικών επιθέσεων, αφήνοντας αμέτρητα προβλήματα άλυτα. Ήδη κλείνουν σχολεία, αφού για άλλη μια φορά άνοιξαν χωρίς τα απαραίτητα μέτρα προστασίας (αποστάσεις, καθαρίστριες, απολυμάνσεις κ.λπ.), λαμβάνοντας ουσιαστικά μόνο το απαράδεκτο μέτρο για επαναφορά σε τηλεκπαίδευση, όταν ανιχνευτούν κρούσματα στο 50% + 1 των μαθητών!

Ενώ λοιπόν η εκπαιδευτική διαδικασία για άλλη μια χρονιά θα γίνει «λάστιχο», η κυβέρνηση δεν κάνει ούτε βήμα πίσω στα μέτρα – εκτρώματα, που έκοψαν το 40%(!!) των συμμετεχόντων στις Πανελλήνιες, άφησαν 16.000 κενές θέσεις στις σχολές, οδηγώντας δεκάδες τμήματα στο κλείσιμο, στο νέο σαρωτικό κλείσιμο σχολών που θα επιχειρήσει η κυβέρνηση το επόμενο διάστημα. Ήδη με το άνοιγμα των σχολείων ετοιμάζουν να εφαρμόσουν μια σειρά μέτρων που έχουν ήδη ψηφίσει, με προεξέχουσα την Τράπεζα Θεμάτων, που θα ισχύσει από φέτος για την Α’ Λυκείου. Το μέτρο αυτό είχε οδηγήσει το 2014, που εφαρμόστηκε τελευταία φορά το 75% των μαθητών να κοπούν σε τουλάχιστον 1 μάθημα, ενώ το 25% έμεινε μετεξεταστέο. Ακολουθούν και τα υπόλοιπα μέτρα:

– «Οικονομική αυτονομία»: κάθε σχολείο θα έχει δικό του οικονομικό και επενδυτικό σχέδιο, όπως μια επιχείρηση, με κύριο σκοπό να προσελκύσει πόρους για να λειτουργήσει, καθώς οι δημόσιοι πόροι θα ελαχιστοποιηθούν ή/και θα μηδενιστούν.

-«Διοικητική αυτονομία»: κάθε σχολείο θα χρειάζεται και το διευθύνοντα σύμβουλό του, αφού θα λειτουργεί ως επιχείρηση. Το ρόλο αυτό θα τον έχει ο διευθυντής, αφού αποκτά υπερεξουσίες, πρακτικά καταργώντας το σύλλογο διδασκόντων.

-«Παιδαγωγική αυτονομία»: εισαγωγή του πολλαπλού βιβλίου, πράγμα που σημαίνει την κατάργηση του ενιαίου χαρακτήρα της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αυτό πλασάρεται με το πρόσχημα ότι έτσι καλλιεργείται η κριτική σκέψη των μαθητών όμως θα δημιουργήσει σχολεία διαφορετικών «ταχυτήτων», καθώς τα σχολεία φτωχών γειτονιών και της επαρχίας δεν θα λαμβάνουν το ίδιο επίπεδο μόρφωσης με τα σχολεία των πλουσιότερων περιοχών.

-«Αξιολόγηση εκπαιδευτικών»: κάθε εκπαιδευτικός θα αξιολογείται με βάση αν διδάσκει τα ψέματα του Υπουργείου και της κυβέρνησης στους μαθητές και με βάση αν εφαρμόζει τα νεοφιλελεύθερα μέτρα, δηλαδή αν βρίσκει χορηγούς. Θα βαθμολογείται αρνητικά αν αγωνίζεται, αν συνδικαλίζεται και απεργεί, αν προσπαθεί να ενώσει μαθητές και γονείς για την ανατροπή αυτής της πολιτικής. Αρνητική αξιολόγηση θα οδηγεί σε απόλυση, ποινική δίωξη ή μετακίνηση σε σχολεία πιο φτωχών γειτονιών.

ΣΠΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΜΟΡΦΩΣΙΑ ΣΤΗΝ ΝΕΟΛΑΙΑ

Ωθούν τους μαθητές προς την επαγγελματική κατάρτιση για να δημιουργηθεί μια μεγάλη πελατεία για τους φίλους τους, κολλεγιάρχες και φροντιστηριάρχες. Ετοιμάζουν την κατάργηση του άρθρου 16 του Συντάγματος, για να καταργηθεί πλήρως η δημόσια – δωρεάν παιδεία και να αλωνίζουν οι ιδιώτες στην παιδεία, δημιουργώντας την Αγορά της Εκπαίδευσης: μετατρέποντας την παιδεία σε εμπόρευμα, όπου θα αγοράζεται και θα πωλείται, όπου οι μαθητές και οι φοιτητές θα είμαστε πελάτες και θα σπουδάζουμε ανάλογα με το μέγεθος του πορτοφολιού μας!!

Όλα αυτά για να πληρώσουμε οι «από κάτω» τα σπασμένα της κρίσης του ελληνικού καπιταλισμού, για να κερδοσκοπήσει πάνω στις ανάγκες μας μια ισχνή οικονομική και πολιτική ελίτ. Η ελληνική οικονομία μπαίνει για δεύτερη φορά σε μια δεκαετία σε κατάσταση άτυπης χρεοκοπίας και το 50% του πληθυσμού ζει γύρω από τα όρια της φτώχειας. Το χρέος έχει εκτοξευτεί στο 236% του ΑΕΠ, ενώ ένα πιθανό 4ο lockdown το φθινόπωρο θα δώσει το τελειωτικό χτύπημα.

Τα κρούσματα συνεχώς αυξάνονται και οι ΜΕΘ έχουν γεμίσει ήδη σε μεγάλο μέρος της χώρας, με την κυβέρνηση να μην έχει κάνει καμία ουσιαστική καμπάνια για τον εμβολιασμό και την αναγκαιότητά του. Όχι μόνο δεν παίρνει κανένα μέτρο για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων, υιοθετώντας ξανά την περσινή εγκληματική της στάση, αλλά χρησιμοποιεί τους ανεμβολίαστους ως εργαλείο για να προωθήσει τον κοινωνικό αυτοματισμό. Για να διαιρέσει την εργατική τάξη, τα φτωχά λαϊκά στρώματα και τη νεολαία. Για να εντείνει και να αναβαθμίσει τις νεοφιλελεύθερες επιθέσεις στις πλάτες μας (π.χ. πανεπιστημιακή αστυνομία στα πανεπιστήμια για να ελέγχει πιστοποιητικά εμβολιασμού).

Ο προϋπολογισμός για την υγεία ολοένα και μειώνεται, αφού η κυβέρνηση όχι μόνο δεν προσλαμβάνει υγειονομικό προσωπικό, όχι μόνο δεν φτιάχνει ΜΕΘ, αλλά απολύει μάλιστα τους εργαζόμενους που φοβούνται να κάνουν το εμβόλιο και ζητάει πίσω και τον πρώτο μισθό του Σεπτέμβρη. Άλλωστε, απώτερος σκοπός τους είναι η ιδιωτικοποίηση της υγείας, στα πλαίσια των νέων μέτρων λιτότητας. Να απαιτήσουμε να μην απολυθεί κανένας εργαζόμενος, εμείς οι ίδιοι πρέπει να προάγουμε τον καθολικό εμβολιασμό στα σχολεία, τα πανεπιστήμια, στους χώρους δουλειάς μας, τις γειτονιές μας. Χωρίς να ανεχόμαστε τη βάρβαρη πολιτική της κυβέρνησης, τα φασιστικά τέρατα που γεννάει και σήκωσαν κεφάλι για να επιτεθούν ξανά στη νεολαία και στους αγώνες της.

Η απάντηση της κυβέρνησης στην νεολαία που αγωνίζεται είναι η σκληρή καταστολή, ενώ επίσης το υπουργείο Παιδείας επανέφερε το άθλιο μέτρο των τηλέ-απουσιών στους συμμετέχοντες στις καταλήψεις, δηλαδή στους μαθητές που παλεύουν για δημόσια, δωρεάν υγεία-παιδεία. Αντίστοιχη ήταν και η στάση του υπουργείου και προς τους εκπαιδευτικούς. Στις 30/9 κρίθηκε παράνομη (!!) η απεργία-αποχή των εκπαιδευτικών από την αξιολόγηση, ενώ την επόμενη μέρα χτυπήθηκε από τις αύρες της αστυνομίας και η συγκέντρωση που καλούσαν τα συνδικαλιστικά τους όργανα.

ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ – ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ

ΕΞΩ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ & Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ

Απέναντι λοιπόν σε όλη αυτή την τεράστια και πολύπλευρη επίθεση που δεχόμαστε, πρέπει να πάρουμε τις ζωές μας στα χέρια μας. Είναι χρέος μας να αγωνιστούμε συλλογικά και οργανωμένα, για να μπορέσουμε να υπερασπιστούμε το δικαίωμά μας στη μόρφωση, στον συνδικαλισμό, στην εργασία, στη ζωή. Να υπερβούμε τις διαιρέσεις που προωθεί η κυβέρνηση. Όλοι μαζί ενωμένοι, να δώσουμε διάρκεια στις καταλήψεις μας, με συνελεύσεις, δομές αυτοοργάνωσης, συντονιστικά καταλήψεων. Με κοινωνικές συμμαχίες με τους καθηγητές μας, ενάντια στις αξιολογήσεις, αλλά και με φοιτητές και με τους εργαζόμενους γονείς μας. Αγώνας διαρκείας μέχρι την ανατροπή της ΕΒΕ και της Τράπεζας Θεμάτων, μέχρι να λειτουργήσουν τα σχολεία μας με όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα. Για να πετάξουμε έξω από τα σχολεία μας τους φασίστες και την αστυνομία που τάχα έρχεται να μας προστατεύσει από αυτούς! Ανοίγοντας τον δρόμο για την ανατροπή της εγκληματικής κυβέρνησης των αχρ(ί)στων!

-Άμεση κατάργηση της ΕΒΕ & της Τράπεζας Θεμάτων – ΚΑΜΙΑ Αξιολόγηση ποτέ και πουθενά – Κανένας νέος εκτός εκπαίδευσης

-Κάτω η εγκληματική κυβέρνηση της ΝΔ και όλοι οι αντεκπαιδευτικοί νόμοι της Κεραμέως

-Λειτουργία των σχολείων με όλα τα μέτρα προστασίας (15 μαθητές ανά τάξη, μαζικές προσλήψεις κτλ.) – Πάλη για καθολικό εμβολιασμό

-Λεφτά για Υγεία, Παιδεία, Κοινωνικές Ανάγκες – Όχι για εξοπλισμούς, καταστολή, πλούσιους.

Μαθητική Αντεπίθεση


Συνεχίζουμε τον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση
Για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου
Με δικαστικές αποφάσεις, απειλές, ΜΑΤ και βία δεν γίνεται παιδεία
Όλοι-ες στην 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΑ 11/10 και στα ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ
Αθήνα, 11:30πμ Εφετείο Αθηνών

ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ των ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ


ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΚΟΙΝΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΩΝ, ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ

Ξέρω πως ποτέ δε σημαδεύουνε

στα πόδια

Στο μυαλό είναι ο στόχος

Το νου σου, ε;

Ο σύγχρονος ολοκληρωτισμός του κράτους και του κεφαλαίου δε στοχοποιεί μόνο τους απόκληρους και τους φυλακισμένους, τους πρόσφυγες και τους μετανάστες, τους αντιστεκόμενους, τους εξεγερμένους και τους επαναστάτες. Μέσα από τις συνεχείς αναδιαρθρώσεις, που προωθούν τους αποκλεισμούς, την υποταγή και την καταστολή στοχεύει τα παιδιά και τους νέους των πληβειακών στρωμάτων, την ελπίδα της κοινωνίας απέναντι στον γερασμένο και σάπιο κόσμο της εξουσίας, τους εξεγερμένους και εν δυνάμει εξεγερμένους του σήμερα και του αύριο.

Η εκπαίδευση βρίσκεται σε διαρκή αναπροσαρμογή με σκοπό να εξυπηρετεί τις εκάστοτε επιταγές των πολιτικών και οικονομικών αφεντικών, επιταγές που στην περίοδο που διανύουμε το βασικό τους χαρακτηριστικό είναι ο ολοκληρωτισμός. Πρόκειται για τη διαμόρφωση ενός νέου τύπου ανθρώπου και μιας κοινωνίας πλήρους εξατομίκευσης, άγριας εκμετάλλευσης, ολοκληρωτικού ελέγχου και καταστολής

Από τον προηγούμενο Μάρτιο, και εν μέσω lockdown, η πολιτική διαχείριση βρήκε την ευκαιρία να ψηφίσει νομοσχέδια που χρόνια τώρα έρχονταν αντιμέτωπα με τις αντιστάσεις φοιτητών, μαθητών, εκπαιδευτικών. Οι εκπαιδευτικοί βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή του αγώνα σπάζοντας τις απαγορεύσεις τη στιγμή που πάλευαν το πολυνομοσχέδιο Κεραμέως, το οποίο επέβαλλε την αύξηση του ορίου μαθητ(ρι)ών ανά τμήμα, χτύπησε τα εργασιακά δικαιώματα των αναπληρωτ(ρι)ών με περικοπή της προϋπηρεσίας τους και προβλεπόμενες ποινές, ποινικοποίησε τα σωματεία και τους συνδικαλιστικούς αγώνες επιβάλλοντας ηλεκτρονικό φακέλωμα, υποβάθμισε ακόμη περισσότερο τη δημόσια εκπαίδευση και διαμόρφωσε ακόμα πιο συντηρητικό εκπαιδευτικό περιβάλλον. Ενώ πέτυχαν μια πρώτη «οπισθοχώρηση» με την απόσυρση του σχεδίου για κάμερες στις τάξεις.

Σήμερα οι εκπαιδευτικοί βρίσκονται σε διαρκή και μαζική απεργία- αποχή ενάντια στον νόμο για εσωτερική- εξωτερική αξιολόγηση των σχολείων, με ποσοστά που αγγίζουν το 95%. Οι κινητοποιήσεις τους από τη μια πλευρά έρχονται αντιμέτωπες με τις άγριες επιθέσεις των ΜΑΤ με χημικά και ξύλο στις διαδηλώσεις και από την άλλη επιχειρείται από το υπ. Παιδείας η παρανομοποίηση τους με τη συνδρομή των δικαστικών αρχών, ώστε η τρομοκρατία, η αστυνομική βια, οι απειλές των πειθαρχικών και των διώξεων να καταφέρουν να κάμψουν τον δίκαιο αγώνα των εκπαιδευτικών.

Στο στόχαστρο βρέθηκε και η μαθητική κοινότητα μέσω των αναδιαρθρώσεων στην εκπαίδευση και τη γιγάντωση των κοινωνικών και ταξικών αποκλεισμών. Ο δρόμος προς την τριτοβάθμια έγινε ακόμα πιο δύσκολος για τη μεγάλη πλειοψηφία των ασθενέστερων κοινωνικών στρωμάτων με την θέσπιση της τράπεζας θεμάτων, την δραματική μείωση των εισακτέων και την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής. Αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας ήταν ο μαζικός αποκλεισμός συνολικά 40.000 μαθητών, 20.000 παραπάνω από την περσινή χρονιά.

Ενώ όσοι/ες διαλέγουν την τεχνική εκπαίδευση σε ΕΠΑΛ και ΔΙΕΚ, βρίσκονται αντιμέτωποι/ες με τεράστιες ελλείψεις σε προσωπικό και υποδομές, κι όταν έρχεται η ώρα για απολυτήριο/πτυχίο εξαναγκάζονται σε μαθητεία χωρίς εργασιακά και συνδικαλιστικά δικαιώματα, με πενιχρά επιδόματα κι απλήρωτη εργασία.

Οι μαθητ(ρι)ες έδωσαν εξίσου σημαντικές μάχες όταν από τον Σεπτέμβρη του ’20 με καταλήψεις και διαδηλώσεις απέναντι στην κρατική διαχείριση της πανδημίας, ζητώντας την παροχή όλων των απαραίτητων μέτρων προστασίας. Από την πλευρά του κράτους και του υπουργείου, ακόμα μια φορά, η απάντηση ήταν η καταστολή, οι απειλές και η τρομοκρατία. Από την παρουσία αστυνομίας γύρω από τα σχολεία, τον εκβιασμό με τις απουσίες μέσω τηλεκπαίδευσης σε υπό κατάληψη σχολεία, τις δικαστικές διώξεις για τις καταλήψεις, το ξύλο και τα χημικά σε πορείες.

Όσον αφορά την εκπαιδευτική αναδιάρθρωση στα πανεπιστήμια ο νόμος 4777 προβλέπει τη δημιουργία ενός εκπαιδευτικού χώρου γεμάτου αστυνομία, εταιρείες, κάμερες και συστήματα ασφαλείας. Ενώ παράλληλα η φοιτητική κοινότητα έρχεται αντιμέτωπη με το ανώτατο όριο σπουδών, τις διαγραφές φοιτητών και την εξίσωση των πτυχίων των ιδιωτικών κολεγίων με αυτά των δημοσίων ιδρυμάτων. Η πανεπιστημιακή παιδεία μετατρέπεται σε πολυτέλεια μόνο για λίγους, μόνο για όσους έχουν την δυνατότητα να πληρώσουν για αυτήν αδρά.

Οι φοιτητ(ρι)ες που αγωνίστηκαν ενάντια στον νόμο 4777, την κατάργηση του ασύλου και την αστυνομία στις σχολές στήριξαν και συσπειρώθηκαν γύρω από το πιο δυναμικό μέσο πάλης που διαθέτουν: την Κατάληψη. Στην πραγματικότητα το πλαίσιο λειτουργίας και αυτοοργάνωσης στις Καταλήψεις ήταν αυτό που κατάφερε να κινητοποιήσει τους/ις φοιτητ(ρι)ές και να ενεργοποιήσει τους φοιτητικούς συλλόγους. Με λίγα λόγια, τα κέντρα αγώνα κατάφεραν να δημιουργήσουν εστίες αντίστασης και να μετατρέψουν ξανά τις διαδικασίες των φοιτητικών συλλόγων σε κέντρα λήψης αγωνιστικών αποφάσεων.

Η εκπαιδευτική αναδιάρθρωση επιδιώκει να αλλάξει συλλήβδην τόσο το κοινωνικό παράδειγμα μέσα από το οποίο αναπαράγεται και αναπτύσσεται διαχρονικά στα σχολεία και τις σχολές η κριτική, η αμφισβήτηση, η εξέγερση και ο αγώνας της νεολαίας όσο και την αντίληψη που θεωρεί την εκπαίδευση κοινωνικό αγαθό, ανοιχτό και προσβάσιμο σε όλους, χωρίς αποκλεισμούς.

Μόνη λύση είναι οι αυτοοργανωμένοι και ακηδεμόνευτοι αγώνες, μακριά και ενάντια στη λογική της ανάθεσης, την οριοθετημένη από τις κομματικές λογικές συνδικαλιστική δραστηριότητα. Οι ανυποχώρητοι αγώνες και η σύνδεση της εκπαιδευτικής κοινότητας σε αγώνες που εκκινούν μεν από την εναντίωση στην εκπαιδευτική αναδιάρθρωση, αλλά δεν επιδίδονται σε μια άγονη και ανούσια υπεράσπιση της προηγούμενης συνθήκης. Αγώνες που διαπνέονται από το ελευθεριακό πρόταγμα, από το όραμα οικοδόμησης μιας ελευθεριακής παιδείας σε μια κοινωνία ισότητας, ελευθερίας και αλληλεγγύης.

ΑΠΕΡΓΙΕΣ- ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ- ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ- ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΣΗ- ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

Δευτέρα 11 Οκτώβρη όλοι και όλες στα πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια

Θεσ/νίκη: Αγ. Βενιζέλου, 11.30

Αναρχική Πολιτική Οργάνωση- Ομοσπονδία Συλλογικοτήτων


Συνεχίζουμε τον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση
Για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου
Με δικαστικές αποφάσεις, απειλές, ΜΑΤ και βία δεν γίνεται παιδεία
Όλοι-ες στην 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΑ 11/10 και στα ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ:
Θεσσαλονίκη, 11:30πμ Άγαλμα Βενιζέλου

Το πόσο «ενδυναμώνει» τους εκπαιδευτικούς και το Δημόσιο Δωρεάν Σχολείο, ο νόμος 4823/21 της Κεραμέως, με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών» το απέδειξε η υπουργός παιδείας καταφεύγοντας, πάντα με το χαρακτήρα του κατεπείγοντος, στα δικαστήρια για να επιβάλει την αξιολόγησή της. Κόντρα και ενάντια στην εκφρασμένη άρνηση της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας από τη συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, το υπουργείο κατέθεσε στις 7/10/21 αντέφεση στην έφεση που είχαν καταθέσει οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες στις 4/10/21 (είχαν πάρει ημερομηνία εκδίκασης 25/1/22, ενώ το υπουργείο πήρε ημερομηνία εκδίκασης στις 11/10/21) κατά της προηγούμενης δικαστικής απόφασης που έκρινε την απεργία-αποχή των ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΟΙΕΛΕ- για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας παράνομη. Η έφεση του υπουργείου ζητά να κριθεί και καταχρηστική και άμεσα εκτελεστή. Επιπλέον κατέφυγε άμεσα στις 8/10 ενάντια στην απεργία –αποχή από τις διαδικασίες της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας που είχε προκηρύξει η ΑΔΕΔΥ για τους εκπαιδευτικούς πετυχαίνοντας, την ίδια μέρα κιόλας, αυτήν τη φορά η απόφαση του δικαστηρίου να κρίνει την απεργία- αποχή όχι μόνο παράνομη αλλά και καταχρηστική, άμεσα εκτελεστή, ενώ προβλέπει ποινή 3.000 ευρώ για κάθε παράβασή της!!! Ο νόμος Χατζηδάκη χρησιμοποιήθηκε για να χτυπηθεί η απεργία των εκπαιδευτικών.

Συμπληρωματικά στις αποφάσεις των δικαστηρίων χρησιμοποιήθηκαν και τα χημικά, η Αύρα και το ξύλο στα συλλαλητήρια των εκπαιδευτικών στην Αθήνα. Συμπληρωματική, αλλά αποτυχημένη, και η προσπάθεια να εμφανίσουν ότι η εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση προχωρά με τις «κενές» αναρτήσεις στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ ως εκθέσεις αποτίμησης της περσινής σχολικής χρονιάς ή τις εκθέσεις μεμονωμένων προσώπων «πρόθυμων» να παραβιάσουν την εκφρασμένη βούληση των Συλλόγων Διδασκόντων. Έτσι αντιλαμβάνεται η υπουργός ότι θα λειτουργεί το «σχολείο που αξίζουν τα παιδιά μας και οι εκπαιδευτικοί μας», με μπαράζ δικαστικών αποφάσεων, με ψευδή στοιχεία και ΜΑΤ.

Οι εκπαιδευτικοί αντιστεκόμαστε, με τη συντριπτική σε ποσοστά συμμετοχή μας στην απεργία – αποχή από την αξιολόγηση, καθώς αποτελεί το μέσο για την κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων, για τη μετάθεση της ευθύνης των προβλημάτων της Δημόσιας Εκπαίδευσης στις πλάτες των εκπαιδευτικών, γονιών, μαθητών και της ευθύνης για την επίλυσή τους, για την απεμπόληση της ευθύνης από το κράτος να χρηματοδοτεί τη Δημόσια Εκπαίδευση,  για τη μεταφορά στη σχολική μονάδα της ευθύνης να βρίσκει μέσα και πόρους για να λειτουργήσει, τη μετατροπή της σχολικής μονάδας σε επιχείρηση. Η αξιολόγηση με την βαθμολογία της σχολικής μονάδας θα επιφέρει ένα εφιαλτικό σκηνικό για την πλειοψηφία των σχολικών μονάδων των περιοχών που κατοικούν εργατικά και φτωχά λαϊκά στρώματα. Η εφαρμογή αυτής της αξιολόγησης και της αυτονομίας της σχολικής μονάδας σε χώρες του εξωτερικού (Βρετανία, ΗΠΑ) είχε καταστροφικά αποτελέσματα για τα σχολεία αυτών των περιοχών (κλεισίματα σχολείων, αδυναμία κάλυψης οικονομικών αναγκών της σχολικής μονάδας, διαφοροποίηση στο αναλυτικό πρόγραμμα κ.ά.).

Οι εκπαιδευτικοί αντιστεκόμαστε στην αξιολόγηση των σχολικών μονάδων γιατί υπερασπίζουν τη Δημόσια Δωρεάν Εκπαίδευση που η βάρβαρη νεοφιλελεύθερη πολιτική επιχειρεί να ιδιωτικοποιήσει πλήρως, επιχειρεί να μετατρέψει το δικαίωμα στην εκπαίδευση από δημόσιο αγαθό σε εμπόρευμα που όποιος έχει χρήματα θα αγοράζει και να ορθώσει τους πιο σκληρούς ταξικούς φραγμούς για τα παιδιά των εργαζομένων και των φτωχών λαϊκών στρωμάτων. Όπως ακριβώς επιχειρεί η κυβέρνηση της Ν.Δ. να ιδιωτικοποιήσει και τη δημόσια υγεία.

ΜΑΖΙΚΟΣ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ. Η τρομοκρατία τους δεν θα περάσει!

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ

Η Αντεπίθεση των Εκπαιδευτικών χαιρετίζει τους συναδέλφους –ισσες που μαζικά συμμετείχαν στην απεργία -αποχή και τους καλεί ενωμένοι και συσπειρωμένοι στα σωματεία να συνεχίσουμε τον αγώνα! Με μαζικές γενικές συνελεύσεις και επιτροπές αγώνα να οργανώσουμε τη συνέχιση του αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση. Όμως παράλληλα χρειάζεται να υιοθετήσουμε ένα πιο μαχητικό και ριζοσπαστικό πρόγραμμα δράσης για το επόμενο διάστημα με μαζικά συλλαλητήρια και συγκεκριμένα απεργιακά βήματα. Να ενώσουμε τις φωνές μας με τους γονείς, τους μαθητές και τους φοιτητές, έτσι ώστε να δώσουμε ενωμένοι τη μάχη για να μην περάσει η αξιολόγηση, η ΕΒΕ και η τράπεζα θεμάτων καθώς και όλα τα αντιεκπαιδευτικά μέτρα που ιδιωτικοποιούν το σχολείο, που χτυπούν τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Να ενώσουμε τις φωνές με όλους τους εργαζόμενους ενάντια στο αντεργατικό έκτρωμα του Νόμου Χατζηδάκη που καταργεί και τα πιο στοιχειώδη συνδικαλιστικά δικαιώματα.

ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ των ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ


ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ

Κοινοί αγώνες φοιτητριών, μαθητριών, εκπαιδευτικών ενάντια στην εκπαιδευτική αναδιάρθρωση.

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΝΟΜΟΥ 4777 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΒΕ

Φοιτητικά σχήματα:


ΠΑΤΡΑ

ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΕΚΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΛΑΟΜΙΣΗΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ

Πάτρα: 10:00, Πλατεία Γεωργίου

Μετά από 1,5 χρόνο τηλε-εκπαίδευσης, δεκάδες χιλιάδες θύματα από την υγειονομική κρίση, λόγω της εγκληματικής πολιτικής της κυβέρνησης Μητσοτάκη, 40.000 μαθητές που πετάχτηκαν εκτός πανεπιστημίων με τη θέσπιση της ΕΒΕ, η κυβέρνηση προχωράει σε νέο γύρο αντεκπαιδευτικών επιθέσεων, αφήνοντας αμέτρητα προβλήματα άλυτα. Ήδη κλείνουν σχολεία, αφού για άλλη μια φορά άνοιξαν χωρίς τα απαραίτητα μέτρα προστασίας (αποστάσεις, καθαρίστριες, απολυμάνσεις κ.λπ.), λαμβάνοντας ουσιαστικά μόνο το απαράδεκτο μέτρο για επαναφορά σε τηλεκπαίδευση, όταν ανιχνευτούν κρούσματα στο 50% + 1 των μαθητών!

Ενώ λοιπόν η εκπαιδευτική διαδικασία για άλλη μια χρονιά θα γίνει «λάστιχο», η κυβέρνηση δεν κάνει ούτε βήμα πίσω στα μέτρα – εκτρώματα, που έκοψαν το 40%(!!) των συμμετεχόντων στις Πανελλήνιες, άφησαν 16.000 κενές θέσεις στις σχολές, οδηγώντας δεκάδες τμήματα στο κλείσιμο, στο νέο σαρωτικό κλείσιμο σχολών που θα επιχειρήσει η κυβέρνηση το επόμενο διάστημα. Ήδη με το άνοιγμα των σχολείων ετοιμάζουν να εφαρμόσουν μια σειρά μέτρων που έχουν ήδη ψηφίσει, με προεξέχουσα την Τράπεζα Θεμάτων, που θα ισχύσει από φέτος για την Α’ Λυκείου. Το μέτρο αυτό είχε οδηγήσει το 2014, που εφαρμόστηκε τελευταία φορά το 75% των μαθητών να κοπούν σε τουλάχιστον 1 μάθημα, ενώ το 25% έμεινε μετεξεταστέο. Ακολουθούν και τα υπόλοιπα μέτρα:

– «Οικονομική αυτονομία»: κάθε σχολείο θα έχει δικό του οικονομικό και επενδυτικό σχέδιο, όπως μια επιχείρηση, με κύριο σκοπό να προσελκύσει πόρους για να λειτουργήσει, καθώς οι δημόσιοι πόροι θα ελαχιστοποιηθούν ή/και θα μηδενιστούν.

-«Διοικητική αυτονομία»: κάθε σχολείο θα χρειάζεται και το διευθύνοντα σύμβουλό του, αφού θα λειτουργεί ως επιχείρηση. Το ρόλο αυτό θα τον έχει ο διευθυντής, αφού αποκτά υπερεξουσίες, πρακτικά καταργώντας το σύλλογο διδασκόντων.

-«Παιδαγωγική αυτονομία»: εισαγωγή του πολλαπλού βιβλίου, πράγμα που σημαίνει την κατάργηση του ενιαίου χαρακτήρα της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αυτό πλασάρεται με το πρόσχημα ότι έτσι καλλιεργείται η κριτική σκέψη των μαθητών όμως θα δημιουργήσει σχολεία διαφορετικών «ταχυτήτων», καθώς τα σχολεία φτωχών γειτονιών και της επαρχίας δεν θα λαμβάνουν το ίδιο επίπεδο μόρφωσης με τα σχολεία των πλουσιότερων περιοχών.

-«Αξιολόγηση εκπαιδευτικών»: κάθε εκπαιδευτικός θα αξιολογείται με βάση αν διδάσκει τα ψέματα του Υπουργείου και της κυβέρνησης στους μαθητές και με βάση αν εφαρμόζει τα νεοφιλελεύθερα μέτρα, δηλαδή αν βρίσκει χορηγούς. Θα βαθμολογείται αρνητικά αν αγωνίζεται, αν συνδικαλίζεται και απεργεί, αν προσπαθεί να ενώσει μαθητές και γονείς για την ανατροπή αυτής της πολιτικής. Αρνητική αξιολόγηση θα οδηγεί σε απόλυση, ποινική δίωξη ή μετακίνηση σε σχολεία πιο φτωχών γειτονιών.

ΣΠΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΜΟΡΦΩΣΙΑ ΣΤΗΝ ΝΕΟΛΑΙΑ

Ωθούν τους μαθητές προς την επαγγελματική κατάρτιση για να δημιουργηθεί μια μεγάλη πελατεία για τους φίλους τους, κολλεγιάρχες και φροντιστηριάρχες. Ετοιμάζουν την κατάργηση του άρθρου 16 του Συντάγματος, για να καταργηθεί πλήρως η δημόσια – δωρεάν παιδεία και να αλωνίζουν οι ιδιώτες στην παιδεία, δημιουργώντας την Αγορά της Εκπαίδευσης: μετατρέποντας την παιδεία σε εμπόρευμα, όπου θα αγοράζεται και θα πωλείται, όπου οι μαθητές και οι φοιτητές θα είμαστε πελάτες και θα σπουδάζουμε ανάλογα με το μέγεθος του πορτοφολιού μας!!

Όλα αυτά για να πληρώσουμε οι «από κάτω» τα σπασμένα της κρίσης του ελληνικού καπιταλισμού, για να κερδοσκοπήσει πάνω στις ανάγκες μας μια ισχνή οικονομική και πολιτική ελίτ. Η ελληνική οικονομία μπαίνει για δεύτερη φορά σε μια δεκαετία σε κατάσταση άτυπης χρεοκοπίας και το 50% του πληθυσμού ζει γύρω από τα όρια της φτώχειας. Το χρέος έχει εκτοξευτεί στο 236% του ΑΕΠ, ενώ ένα πιθανό 4ο lockdown το φθινόπωρο θα δώσει το τελειωτικό χτύπημα.

Τα κρούσματα συνεχώς αυξάνονται και οι ΜΕΘ έχουν γεμίσει ήδη σε μεγάλο μέρος της χώρας, με την κυβέρνηση να μην έχει κάνει καμία ουσιαστική καμπάνια για τον εμβολιασμό και την αναγκαιότητά του. Όχι μόνο δεν παίρνει κανένα μέτρο για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων, υιοθετώντας ξανά την περσινή εγκληματική της στάση, αλλά χρησιμοποιεί τους ανεμβολίαστους ως εργαλείο για να προωθήσει τον κοινωνικό αυτοματισμό. Για να διαιρέσει την εργατική τάξη, τα φτωχά λαϊκά στρώματα και τη νεολαία. Για να εντείνει και να αναβαθμίσει τις νεοφιλελεύθερες επιθέσεις στις πλάτες μας (π.χ. πανεπιστημιακή αστυνομία στα πανεπιστήμια για να ελέγχει πιστοποιητικά εμβολιασμού).

Ο προϋπολογισμός για την υγεία ολοένα και μειώνεται, αφού η κυβέρνηση όχι μόνο δεν προσλαμβάνει υγειονομικό προσωπικό, όχι μόνο δεν φτιάχνει ΜΕΘ, αλλά απολύει μάλιστα τους εργαζόμενους που φοβούνται να κάνουν το εμβόλιο και ζητάει πίσω και τον πρώτο μισθό του Σεπτέμβρη. Άλλωστε, απώτερος σκοπός τους είναι η ιδιωτικοποίηση της υγείας, στα πλαίσια των νέων μέτρων λιτότητας. Να απαιτήσουμε να μην απολυθεί κανένας εργαζόμενος, εμείς οι ίδιοι πρέπει να προάγουμε τον καθολικό εμβολιασμό στα σχολεία, τα πανεπιστήμια, στους χώρους δουλειάς μας, τις γειτονιές μας. Χωρίς να ανεχόμαστε τη βάρβαρη πολιτική της κυβέρνησης, τα φασιστικά τέρατα που γεννάει και σήκωσαν κεφάλι για να επιτεθούν ξανά στη νεολαία και στους αγώνες της.

Η απάντηση της κυβέρνησης στην νεολαία που αγωνίζεται είναι η σκληρή καταστολή, ενώ επίσης το υπουργείο Παιδείας επανέφερε το άθλιο μέτρο των τηλέ-απουσιών στους συμμετέχοντες στις καταλήψεις, δηλαδή στους μαθητές που παλεύουν για δημόσια, δωρεάν υγεία-παιδεία. Αντίστοιχη ήταν και η στάση του υπουργείου και προς τους εκπαιδευτικούς. Στις 30/9 κρίθηκε παράνομη (!!) η απεργία-αποχή των εκπαιδευτικών από την αξιολόγηση, ενώ την επόμενη μέρα χτυπήθηκε από τις αύρες της αστυνομίας και η συγκέντρωση που καλούσαν τα συνδικαλιστικά τους όργανα.

ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ – ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ

ΕΞΩ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ & Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ

Απέναντι λοιπόν σε όλη αυτή την τεράστια και πολύπλευρη επίθεση που δεχόμαστε, πρέπει να πάρουμε τις ζωές μας στα χέρια μας. Είναι χρέος μας να αγωνιστούμε συλλογικά και οργανωμένα, για να μπορέσουμε να υπερασπιστούμε το δικαίωμά μας στη μόρφωση, στον συνδικαλισμό, στην εργασία, στη ζωή. Να υπερβούμε τις διαιρέσεις που προωθεί η κυβέρνηση. Όλοι μαζί ενωμένοι, να δώσουμε διάρκεια στις καταλήψεις μας, με συνελεύσεις, δομές αυτοοργάνωσης, συντονιστικά καταλήψεων. Με κοινωνικές συμμαχίες με τους καθηγητές μας, ενάντια στις αξιολογήσεις, αλλά και με φοιτητές και με τους εργαζόμενους γονείς μας. Αγώνας διαρκείας μέχρι την ανατροπή της ΕΒΕ και της Τράπεζας Θεμάτων, μέχρι να λειτουργήσουν τα σχολεία μας με όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα. Για να πετάξουμε έξω από τα σχολεία μας τους φασίστες και την αστυνομία που τάχα έρχεται να μας προστατεύσει από αυτούς! Ανοίγοντας τον δρόμο για την ανατροπή της εγκληματικής κυβέρνησης των αχρ(ί)στων!

-Άμεση κατάργηση της ΕΒΕ & της Τράπεζας Θεμάτων – ΚΑΜΙΑ Αξιολόγηση ποτέ και πουθενά – Κανένας νέος εκτός εκπαίδευσης

-Κάτω η εγκληματική κυβέρνηση της ΝΔ και όλοι οι αντεκπαιδευτικοί νόμοι της Κεραμέως

-Λειτουργία των σχολείων με όλα τα μέτρα προστασίας (15 μαθητές ανά τάξη, μαζικές προσλήψεις κτλ.) – Πάλη για καθολικό εμβολιασμό

-Λεφτά για Υγεία, Παιδεία, Κοινωνικές Ανάγκες – Όχι για εξοπλισμούς, καταστολή, πλούσιους.

Μαθητική Αντεπίθεση


ΛΑΡΙΣΑ


ΙΩΑΝΝΙΝΑ

ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ: ΔΕΥΤΕΡΑ 11/10

ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΕΚΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΛΑΟΜΙΣΗΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ

Γιάννενα: 11:00, Ακαδημία

Μετά από 1,5 χρόνο τηλε-εκπαίδευσης, δεκάδες χιλιάδες θύματα από την υγειονομική κρίση, λόγω της εγκληματικής πολιτικής της κυβέρνησης Μητσοτάκη, 40.000 μαθητές που πετάχτηκαν εκτός πανεπιστημίων με τη θέσπιση της ΕΒΕ, η κυβέρνηση προχωράει σε νέο γύρο αντεκπαιδευτικών επιθέσεων, αφήνοντας αμέτρητα προβλήματα άλυτα. Ήδη κλείνουν σχολεία, αφού για άλλη μια φορά άνοιξαν χωρίς τα απαραίτητα μέτρα προστασίας (αποστάσεις, καθαρίστριες, απολυμάνσεις κ.λπ.), λαμβάνοντας ουσιαστικά μόνο το απαράδεκτο μέτρο για επαναφορά σε τηλεκπαίδευση, όταν ανιχνευτούν κρούσματα στο 50% + 1 των μαθητών!

Ενώ λοιπόν η εκπαιδευτική διαδικασία για άλλη μια χρονιά θα γίνει «λάστιχο», η κυβέρνηση δεν κάνει ούτε βήμα πίσω στα μέτρα – εκτρώματα, που έκοψαν το 40%(!!) των συμμετεχόντων στις Πανελλήνιες, άφησαν 16.000 κενές θέσεις στις σχολές, οδηγώντας δεκάδες τμήματα στο κλείσιμο, στο νέο σαρωτικό κλείσιμο σχολών που θα επιχειρήσει η κυβέρνηση το επόμενο διάστημα. Ήδη με το άνοιγμα των σχολείων ετοιμάζουν να εφαρμόσουν μια σειρά μέτρων που έχουν ήδη ψηφίσει, με προεξέχουσα την Τράπεζα Θεμάτων, που θα ισχύσει από φέτος για την Α’ Λυκείου. Το μέτρο αυτό είχε οδηγήσει το 2014, που εφαρμόστηκε τελευταία φορά το 75% των μαθητών να κοπούν σε τουλάχιστον 1 μάθημα, ενώ το 25% έμεινε μετεξεταστέο. Ακολουθούν και τα υπόλοιπα μέτρα:

– «Οικονομική αυτονομία»: κάθε σχολείο θα έχει δικό του οικονομικό και επενδυτικό σχέδιο, όπως μια επιχείρηση, με κύριο σκοπό να προσελκύσει πόρους για να λειτουργήσει, καθώς οι δημόσιοι πόροι θα ελαχιστοποιηθούν ή/και θα μηδενιστούν.

-«Διοικητική αυτονομία»: κάθε σχολείο θα χρειάζεται και το διευθύνοντα σύμβουλό του, αφού θα λειτουργεί ως επιχείρηση. Το ρόλο αυτό θα τον έχει ο διευθυντής, αφού αποκτά υπερεξουσίες, πρακτικά καταργώντας το σύλλογο διδασκόντων.

-«Παιδαγωγική αυτονομία»: εισαγωγή του πολλαπλού βιβλίου, πράγμα που σημαίνει την κατάργηση του ενιαίου χαρακτήρα της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αυτό πλασάρεται με το πρόσχημα ότι έτσι καλλιεργείται η κριτική σκέψη των μαθητών όμως θα δημιουργήσει σχολεία διαφορετικών «ταχυτήτων», καθώς τα σχολεία φτωχών γειτονιών και της επαρχίας δεν θα λαμβάνουν το ίδιο επίπεδο μόρφωσης με τα σχολεία των πλουσιότερων περιοχών.

-«Αξιολόγηση εκπαιδευτικών»: κάθε εκπαιδευτικός θα αξιολογείται με βάση αν διδάσκει τα ψέματα του Υπουργείου και της κυβέρνησης στους μαθητές και με βάση αν εφαρμόζει τα νεοφιλελεύθερα μέτρα, δηλαδή αν βρίσκει χορηγούς. Θα βαθμολογείται αρνητικά αν αγωνίζεται, αν συνδικαλίζεται και απεργεί, αν προσπαθεί να ενώσει μαθητές και γονείς για την ανατροπή αυτής της πολιτικής. Αρνητική αξιολόγηση θα οδηγεί σε απόλυση, ποινική δίωξη ή μετακίνηση σε σχολεία πιο φτωχών γειτονιών.

ΣΠΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΜΟΡΦΩΣΙΑ ΣΤΗΝ ΝΕΟΛΑΙΑ

Ωθούν τους μαθητές προς την επαγγελματική κατάρτιση για να δημιουργηθεί μια μεγάλη πελατεία για τους φίλους τους, κολλεγιάρχες και φροντιστηριάρχες. Ετοιμάζουν την κατάργηση του άρθρου 16 του Συντάγματος, για να καταργηθεί πλήρως η δημόσια – δωρεάν παιδεία και να αλωνίζουν οι ιδιώτες στην παιδεία, δημιουργώντας την Αγορά της Εκπαίδευσης: μετατρέποντας την παιδεία σε εμπόρευμα, όπου θα αγοράζεται και θα πωλείται, όπου οι μαθητές και οι φοιτητές θα είμαστε πελάτες και θα σπουδάζουμε ανάλογα με το μέγεθος του πορτοφολιού μας!!

Όλα αυτά για να πληρώσουμε οι «από κάτω» τα σπασμένα της κρίσης του ελληνικού καπιταλισμού, για να κερδοσκοπήσει πάνω στις ανάγκες μας μια ισχνή οικονομική και πολιτική ελίτ. Η ελληνική οικονομία μπαίνει για δεύτερη φορά σε μια δεκαετία σε κατάσταση άτυπης χρεοκοπίας και το 50% του πληθυσμού ζει γύρω από τα όρια της φτώχειας. Το χρέος έχει εκτοξευτεί στο 236% του ΑΕΠ, ενώ ένα πιθανό 4ο lockdown το φθινόπωρο θα δώσει το τελειωτικό χτύπημα.

Τα κρούσματα συνεχώς αυξάνονται και οι ΜΕΘ έχουν γεμίσει ήδη σε μεγάλο μέρος της χώρας, με την κυβέρνηση να μην έχει κάνει καμία ουσιαστική καμπάνια για τον εμβολιασμό και την αναγκαιότητά του. Όχι μόνο δεν παίρνει κανένα μέτρο για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων, υιοθετώντας ξανά την περσινή εγκληματική της στάση, αλλά χρησιμοποιεί τους ανεμβολίαστους ως εργαλείο για να προωθήσει τον κοινωνικό αυτοματισμό. Για να διαιρέσει την εργατική τάξη, τα φτωχά λαϊκά στρώματα και τη νεολαία. Για να εντείνει και να αναβαθμίσει τις νεοφιλελεύθερες επιθέσεις στις πλάτες μας (π.χ. πανεπιστημιακή αστυνομία στα πανεπιστήμια για να ελέγχει πιστοποιητικά εμβολιασμού).

Ο προϋπολογισμός για την υγεία ολοένα και μειώνεται, αφού η κυβέρνηση όχι μόνο δεν προσλαμβάνει υγειονομικό προσωπικό, όχι μόνο δεν φτιάχνει ΜΕΘ, αλλά απολύει μάλιστα τους εργαζόμενους που φοβούνται να κάνουν το εμβόλιο και ζητάει πίσω και τον πρώτο μισθό του Σεπτέμβρη. Άλλωστε, απώτερος σκοπός τους είναι η ιδιωτικοποίηση της υγείας, στα πλαίσια των νέων μέτρων λιτότητας. Να απαιτήσουμε να μην απολυθεί κανένας εργαζόμενος, εμείς οι ίδιοι πρέπει να προάγουμε τον καθολικό εμβολιασμό στα σχολεία, τα πανεπιστήμια, στους χώρους δουλειάς μας, τις γειτονιές μας. Χωρίς να ανεχόμαστε τη βάρβαρη πολιτική της κυβέρνησης, τα φασιστικά τέρατα που γεννάει και σήκωσαν κεφάλι για να επιτεθούν ξανά στη νεολαία και στους αγώνες της.

Η απάντηση της κυβέρνησης στην νεολαία που αγωνίζεται είναι η σκληρή καταστολή, ενώ επίσης το υπουργείο Παιδείας επανέφερε το άθλιο μέτρο των τηλέ-απουσιών στους συμμετέχοντες στις καταλήψεις, δηλαδή στους μαθητές που παλεύουν για δημόσια, δωρεάν υγεία-παιδεία. Αντίστοιχη ήταν και η στάση του υπουργείου και προς τους εκπαιδευτικούς. Στις 30/9 κρίθηκε παράνομη (!!) η απεργία-αποχή των εκπαιδευτικών από την αξιολόγηση, ενώ την επόμενη μέρα χτυπήθηκε από τις αύρες της αστυνομίας και η συγκέντρωση που καλούσαν τα συνδικαλιστικά τους όργανα.

ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ – ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ

ΕΞΩ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ & Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ

Απέναντι λοιπόν σε όλη αυτή την τεράστια και πολύπλευρη επίθεση που δεχόμαστε, πρέπει να πάρουμε τις ζωές μας στα χέρια μας. Είναι χρέος μας να αγωνιστούμε συλλογικά και οργανωμένα, για να μπορέσουμε να υπερασπιστούμε το δικαίωμά μας στη μόρφωση, στον συνδικαλισμό, στην εργασία, στη ζωή. Να υπερβούμε τις διαιρέσεις που προωθεί η κυβέρνηση. Όλοι μαζί ενωμένοι, να δώσουμε διάρκεια στις καταλήψεις μας, με συνελεύσεις, δομές αυτοοργάνωσης, συντονιστικά καταλήψεων. Με κοινωνικές συμμαχίες με τους καθηγητές μας, ενάντια στις αξιολογήσεις, αλλά και με φοιτητές και με τους εργαζόμενους γονείς μας. Αγώνας διαρκείας μέχρι την ανατροπή της ΕΒΕ και της Τράπεζας Θεμάτων, μέχρι να λειτουργήσουν τα σχολεία μας με όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα. Για να πετάξουμε έξω από τα σχολεία μας τους φασίστες και την αστυνομία που τάχα έρχεται να μας προστατεύσει από αυτούς! Ανοίγοντας τον δρόμο για την ανατροπή της εγκληματικής κυβέρνησης των αχρ(ί)στων!

-Άμεση κατάργηση της ΕΒΕ & της Τράπεζας Θεμάτων – ΚΑΜΙΑ Αξιολόγηση ποτέ και πουθενά – Κανένας νέος εκτός εκπαίδευσης

-Κάτω η εγκληματική κυβέρνηση της ΝΔ και όλοι οι αντεκπαιδευτικοί νόμοι της Κεραμέως

-Λειτουργία των σχολείων με όλα τα μέτρα προστασίας (15 μαθητές ανά τάξη, μαζικές προσλήψεις κτλ.) – Πάλη για καθολικό εμβολιασμό

-Λεφτά για Υγεία, Παιδεία, Κοινωνικές Ανάγκες – Όχι για εξοπλισμούς, καταστολή, πλούσιους.

Μαθητική Αντεπίθεση

Μοιραστείτε το άρθρο