Απεργιακή κινητοποίηση στο Ελληνικό, Τρίτη 23/6 στις 9:30
Συγκέντρωση: 9:30 πμ στην είσοδο του Riviera Tower
Και την Τετάρτη 24 Ιουνίου
ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΟΤΑΞΙΑ! Συγκέντρωση: 11:00 πμ πλατεία Κάνιγγος
Συνεργατική για την ανεξάρτητη ενημέρωση και επικοινωνία
Συγκέντρωση: 9:30 πμ στην είσοδο του Riviera Tower
Και την Τετάρτη 24 Ιουνίου
ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΟΤΑΞΙΑ! Συγκέντρωση: 11:00 πμ πλατεία Κάνιγγος
Δεν προλαβαίνουμε να μετράμε νεκρούς και σακατεμένους. Η εργατική τάξη ματώνει στα μεροκάματα. Πάνω από 200 νεκροί και 332 βαριά τραυματισμένοι στη δουλειά το 2025. Μέχρι και αυτοκτονίες μετά από απολύσεις καταγράφουν τα επίσημα στοιχεία. Πόσα όμως δεν δηλώνονται; Πόσοι τραυματίζονται βαριά και πάνε για τις πρώτες βοήθειες στα κρυφά και στη συνέχεια δεν παίρνουν ούτε αναρρωτική ούτε αποζημίωση;
Διάβασε περισσότερα
Μετά από ένα χρόνο κινητοποιήσεων, ο συνάδελφος κέρδισε πάνω από 2 χιλ. ευρώ δεδουλευμένων! Με απόφαση της επιθεώρησης εργασίας, ο εργοδότης υποχρεώθηκε να καταβάλει κλεμμένες αποζημιώσεις αδειών 2 χρόνων. Η απόφαση αυτή έρχεται μετά από απόφαση του δικαστηρίου για επιστροφή του συναδέλφου στη δουλειά, μετά την παράνομη απόλυσή του.
Διάβασε περισσότερα
ΑΘΗΝΑ: Απεργιακή συγκέντρωση στο υπουργείο Ανάπτυξης
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Στις 10:00 συγκέντρωση στην πρυτανεία του Α.Π.Θ., ενώ στις 18:00 εκδήλωση “Έρευνα για την ασφάλεια και ασφάλεια στην έρευνα” στα γρασίδια της Φιλοσοφικής.
ΗΡΑΚΛΕΙΟ: Απεργία και συγκέντρωση στις 11:00 στην πλατεία Δασκαλογιάννη.
Μετά από ένα χρόνο κινητοποιήσεων, ο συνάδελφος κέρδισε πάνω από 2 χιλ. ευρώ δεδουλευμένων! Με απόφαση της επιθεώρησης εργασίας, ο εργοδότης υποχρεώθηκε να καταβάλει κλεμμένες αποζημιώσεις αδειών 2 χρόνων. Η απόφαση αυτή έρχεται μετά από απόφαση του δικαστηρίου για επιστροφή του συναδέλφου στη δουλειά, μετά την παράνομη απόλυσή του.
Διάβασε περισσότερα
Αίμα εργατών για τα κέρδη των αφεντικών.
Τα εργατικά «ατυχήματα» είναι εγκλήματα της εργοδοσίας.
Τα καταστήματα NOTOS στην Ομόνοια κλείνουν και οι εργαζόμενοι απολύονται. Η διοίκηση της εταιρείας τους σπρώχνει εκβιαστικά σε «εθελούσια» τάζοντας ψίχουλα, για να τους ξεφορτωθεί.
Κανένας εργαζόμενος στα NOTOS δεν πρέπει να μείνει μόνος του. Κανένας εργαζόμενος να μην χάσει τη δουλειά του. Ο μόνος δρόμος είναι ο συλλογικός αγώνας κόντρα στην προσπάθεια της εργοδοσίας να στρέψει τον έναν ενάντια στον άλλο, να καλλιεργήσει απογοήτευση και να εμφανίσει τις απολύσεις σαν «μονόδρομο». Καμία υπογραφή, καμία ατομική διαπραγμάτευση, καμία αποδοχή της λογικής ότι «τίποτα δεν αλλάζει».
Το Σάββατο 16/05, μέλος του Σωματείου Σερβιτόρων-Μαγείρων στοχοποιήθηκε στο πάρκο της Ανάπλασης, στην Ολυμπιάδος, από άτομα που αυτό-προσδιορίστηκαν ως μέλη της ΑΡΑΣ. Συγκεκριμένα, δέχθηκε λεκτική επίθεση, τραμπουκισμούς, χυδαίους χαρακτηρισμούς και απειλές, συνοδευόμενες από ανυπόστατες κατηγορίες για εμπλοκή σε περιστατικά βίας που περιλάμβαναν το ΣΣΜ, καθώς και τα γραφεία των σωματείων βάσης συνολικά.
Διάβασε περισσότερα
Η εργοδοσία δέχτηκε ένα ακόμη γερό χτύπημα. Κάθε προσπάθειά της να κάμψει τον δίκαιο αγώνα για την τήρηση της εργατικής νομοθεσίας, έχει πέσει στο κενό. Παρόλα αυτά η εργοδοσία εξακολουθεί να μην καταβάλλει τα χρωστούμενα δεδουλευμένα! Συνεχίζουμε τον αγώνα μέχρι την τελική δικαίωση του συναδέλφου.
Διάβασε περισσότερα
Τα αφεντικά του RUBIKS δεν εχουν ικανοιήσει ακόμη τα αιτήματα των συναδελφισσών μας.
Δεν στηριχθήκαμε ποτέ στα λεγόμενα των αφεντικών και των δικηγόρων τους για την υποτιθέμενη διάθεση ικανοποίησης των αιτημάτων μας. Γνωρίζουμε οτι η μέχρι τώρα στάση τους αποσκοπεί στην αποδυνάμωση του αγώνα μας μέσω των καθυστερήσεων τους. Εμείς απο την πλευρά μας, έχουμε ολοκληρώσει τις θεσμικές διαδικασίες της Επιθεωρησης, ενώ τα αφεντικά πλέον ξέρουνε και με τον πλέον επίσημο τρόπο ότι μπορούμε να αποδείξουμε τους ισχυρισμούς μας για την υποασφαλισμένη εργασία και την εργατική διαφορά, όπως επίσης ότι έχουμε την στήριξη κι άλλων πρώην εργαζομένων. Κυρίως, όμως, έχουμε την συνδικαλιστική μας δράση να ενδυναμώνεται απέναντι σε τακτικές που θεωρούν ότι θα μας εξαντλήσουν.