Αντιπολεμική – αντιιμπεριαλιστική – αντιαποικιοκρατικη πορεία, Τρίτη 23/6 στις 18:00 στην κεντρική πλατεία Αγίου Νικολάου

Εδώ και χρόνια παρακολουθούμε live από τις οθόνες μας την βίαιη γενοκτονία των Παλαιστίνιων και την ολική ισοπέδωση της Λωρίδας της Γάζας. Προσφάτως το Ισραήλ ανακοίνωσε το σχέδιό του για την κατοχή του 70% της Γάζας, πράγμα που στην πράξη σημαίνει στρατιωτικές κινήσεις μεγαλύτερης έντασης, περαιτέρω γεωγραφική συρρίκνωση της παλαιστινιακής γης και εξαναγκαστική συγκέντρωση εκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο και μικρότερο χώρο, σε συνθήκες διάλυσης κάθε βασικής υποδομής.

Διάβασε περισσότερα

Δηλώσεις συμμετοχής για το εφετείο των 30 μεταναστών της Σιντικής στις 26/6 στις Σέρρες

Την Παρασκευή 26 Ιουνίου εκδικάζεται η έφεση των 30 κρατούμενων μεταναστών της Σιντικής, στο δικαστικό μέγαρο των Σερρών.
Η μετακίνηση από Θεσσαλονίκη προς Σέρρες θα γίνει με λεωφορείο οπότε για την καλύτερη οργάνωση της συλλογικής μας μετακίνησης, παρακαλούμε να δηλώσετε συμμετοχή ώστε να κρατηθούν θέσεις στο λεωφορείο το συντομότερο δυνατόν.

Διάβασε περισσότερα

Συγκεντρώσεις αλληλεγγύης την Παρασκευή 29/5

-Συγκέντρωση για αλληλέγγυο της κατάληψης Ντουγρού, στις 9:00 στα δικαστήρια Πάτρας
-Συγκέντρωση στο εφετείο για ξυλοδαρμό από τα ΜΑΤ, στις 9:00 στο Εφετείο Αθηνών
-Συγκέντρωση αλληλεγγύης για συλληφθέντα από τις κινητοποιήσεις για τα Τέμπη, στις 10:00 στο Εφετείο Αθηνών

Διάβασε περισσότερα

Συγκέντρωση για τους 30 φυλακισμένους από την εξέγερση στο camp Σιντικής, Πέμπτη 28/5 στις 20:30 στην Καμάρα

Το καμπ της Σιντικής Σερρών, σε μια απομονωμένη χαράδρα στα σύνορα, μετατράπηκε το 2025 σε μια κλειστή φυλακή όπου 700 νέοι άνδρες κρατούνται σε καθεστώς «διοικητικής κράτησης» χωρίς να έχουν διαπράξει κανένα αδίκημα. Οι συνθήκες είναι τραγικές: υπερπληθυσμός σε κοντέινερ άλλοτε παγωμένα άλλοτε καυτά ανάλογα με την εποχή, έλλειψη ρουχισμού,
ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και τροφής (τον Αύγουστο του ’25 μεταφέρονται υποσιτισμένοι στο νοσοκομείο), με περιορισμένη πρόσβαση σε διερμηνεία στις γλώσσες τους, ολοκληρωτική απαγόρευση εξόδου, απαγόρευση επικοινωνίας και επαφής των έξω με τους μέσα και υπό τον διαρκή έλεγχο των ΜΑΤ και της ΟΠΚΕ. Η απομόνωση αυτή στοχεύει στην εξαφάνιση των ανθρώπων από τον κοινωνικό ιστό και την επιβολή ενός καθεστώτος απόλυτης απαξίωσης της ζωής τους.

Διάβασε περισσότερα

Πορεία για την πλατεία και τη γειτονιά των Εξαρχείων, Παρασκευή 22/5 στις 19:00 στα σκαλάκια Αστέρα

Στην πλατεία Εξαρχείων, αν και εχει μειωθεί η έκταση του εργοταξίου στην πλευρά της Θεμιστοκλέους η κατάσταση εξακολουθεί να είναι αφόρητη. Στη μητρόπολη των λαμαρινών και των εργοταξίων, σε μια πόλη που δεν κατοικείται αλλά ενοικιάζεται ή ξεπουλιέται, σε μια πόλη που συνεχώς βουλιάζει στη φτώχεια, τις εξώσεις, την εκμετάλλευση και την αλλοίωση του χαρακτήρα της από το τουριστικό κεφάλαιο, χώροι κοινωνικοποίησης, συνάντησης και συναναστροφής, αντίστασης και πολιτικοποίησης βάλλονται και πολεμούνται.

Διάβασε περισσότερα

Συγκέντρωση αλληλεγγύης στη δίκη των ΜΑΤ για την επίθεση στην κινητοποίηση της 1/11/20, Τετάρτη 20/5 στις 8:00 στα δικαστήρια Ευελπίδων

Την Πέμπτη 14 Μάη ολοκληρώνεται η διαδικασία της δίκης τεσσάρων μελών της διμοιρίας των Μ.Α.Τ. που εξαπέλυσε την άγρια επίθεση εναντίον των αναρχικών και αγωνιστών της αντιφασιστικής κινητοποίησης την 1η Νοέμβρη 2020 στο Γαλάτσι. Η δίκη αυτή γίνεται μετά από μήνυση συλληφθέντων διαδηλωτών για τον σοβαρό τραυματισμό και τον βασανισμό τους από τα Μ.Α.Τ. αλλά και θαμώνων καφετέριας που βρίσκονταν τη στιγμή της επίθεσης στο σημείο και έγιναν δέκτες και αυτοί της μανίας των μπάτσων και επιχειρείται να μετατραπεί σε απροκάλυπτο ξέπλυμα του κράτους και των κατασταλτικών μηχανισμών για τα γεγονότα της μέρας εκείνης καθώς από το πλήθος των μπάτσων που συμμετείχαν στην επίθεση φτάνουν να κατηγορούνται μόνο τέσσερις. Εντάσσεται δε, μέσα στο πλαίσιο της διαχρονικής ασυλίας και ενθάρρυνσης των κρατικών μηχανισμών ελέγχου και καταστολής (όπως για παράδειγμα η αθώωση των μπάτσων-βασανιστών των ομάδων ΔΕΛΤΑ και ΟΠΚΕ για τα βασανιστήρια στους συλληφθέντες της αντιφασιστικής μοτοπορείας το 2012, η αθώωση των μπάτσων δολοφόνων του/της Ζακ Κωστόπουλου/Ζackie Οh! το 2018 κ.ά.) και της συνεχούς αναβάθμισης του νομικού οπλοστασίου του κράτους για τη θωράκισή του απέναντι στην κοινωνία.

Διάβασε περισσότερα

Συνέχεια στις δίκες για τις υποθέσεις του Βασίλειου Μάγγου και για την επίθεση των ΜΑΤ 1/11/2020, Πέμπτη 14/5

-Δικαστήριο των 6 αστυνομικών – βασανιστών του Βασίλη Μάγγου, στις 9:00 στα δικαστήρια Καρδίτσας
-Συνέχεια της δίκης των ΜΑΤ για την επίθεση στην κινητοποίηση της 1/11/20, στις 10:30 στα δικαστήρια Ευελπίδων

Διάβασε περισσότερα

Κάλεσμα στη δίκη των ΜΑΤ για την επίθεση στην αντιφασιστική – αντικρατική κινητοποίηση στο Γαλάτσι 1/11/2020, Τρίτη 17/3 στις 9:00 στα δικαστήρια Ευελπίδων

Η αντικρατική-αντιφασιστική κινητοποίηση στο Γαλάτσι την 1η Νοεμβρίου 2020 δέχτηκε την ακραία σε βιαιότητα κατασταλτική επίθεση από διμοιρίες ΜΑΤ, ΟΠΚΕ και ΔΡΑΣΗ. Το αποτέλεσμα της επίθεσης αυτής ήταν ο τραυματισμός πολλών διαδηλωτών, με ανοιγμένα κεφάλια και σπασμένα χέρια, η σύλληψη 12 εξ αυτών, ανάμεσά τους και των πιο σοβαρά τραυματιών και το πνίξιμο της γειτονιάς και των θαμώνων, ανάμεσά τους και μικρών παιδιών, από τα χημικά. Οι συλληφθέντες εκείνης της ημέρας φορτώθηκαν με ένα μακρύ και ολότελα ψευδές κατηγορητήριο – για το οποίο αθωώθηκαν στη δίκη που έγινε τον Νοέμβριο του ’23 – που προφανώς στήθηκε προκειμένου να στηριχθεί και να δικαιολογηθεί η κατασταλτική κτηνωδία που είχε προηγηθεί στο Γαλάτσι.

Διάβασε περισσότερα

Αστυνομική βία και αυθαιρεσία, συγκέντρωση αλληλεγγύης για τα συλληφθέντα στις 28 και 30/10/2024, Τρίτη 10/3 στις 9:00 στα δικαστήρια Θεσσαλονίκης

Το ρεσιτάλ αστυνομικής αυθαιρεσίας στις 28 και στις 30/10/2024 (επίθεση σε παρέα με βρέφος στο πάρκο του Ε.Κ.Θ. και επίθεση σε κόσμο στον πεζόδρομο της Γκαρμπολά, χρήση χημικών εντός συνεργατικού μαγαζιού, χτυπήματα με τα γκλοπ και διάλυση τραπεζοκαθισμάτων) είχε σαν αποτέλεσμα συλλήψεις για να δικαιολογηθούν τα αστυνομικά όργια και η συντονισμένη στις 30/10 περικύκλωση και ευθεία επίθεση στην Γκαρμπολά.

Διάβασε περισσότερα

«Χρωστάω παντού»: Η κραυγή της αγροτιάς απέναντι στην κυβέρνηση των ΜΑΤ

Με ΜΑΤ, χημικά, τραυματισμούς και συλλήψεις ήρθαν αντιμέτωποι οι χιλιάδες αγρότες από Λάρισα, Καρδίτσα και Μαγνησία, τόσο στη Νίκαια και τον Πλατύκαμπο όσο και στον Ε65.
Η κυβέρνηση της ΝΔ δεν έχει να δώσει τίποτα στους αγρότες και τους κτηνοτρόφους παρά μόνο κοροϊδία, και όταν αυτή δεν περνάει, τότε δείχνει το πραγματικό της πρόσωπο, με την ωμή καταστολή απέναντι στις αγροτικές κινητοποιήσεις.

Διάβασε περισσότερα