Συγκέντρωση για το Βελισσάριο στο Δημοτικό Συμβούλιο Ιωαννίνων, Τετάρτη 10/6 στις 18:30

Ο Δήμαρχος Ιωαννιτών, οι Δημοτικές αρχές και το Δημοτικό συμβούλιο, παίζουν και πάλι…τώρα…το 2026, πολύ καλά το ρόλο τους, ως Πόντιος Πιλάτος, στο παιχνίδι της οικοπεδοποίησης που προωθεί Κυβέρνηση και Στρατός, για το πρώην στρατόπεδο Βελισσάριου. Όπως έκαναν οι άλλοτε Δημοτικές αρχές, για το Ξενία, την Πλατεία και την Όαση, διευκολύνοντας τους επενδυτές και διαλύοντας τον τόπο. Το ίδιο πράττουν και για το Βελισσάριο. Σε μια πόλη όπου έχει πνιγεί στα αυτοκίνητα και υποφέρει από την έλλειψη πάρκων και ανοιχτών χώρων.

Διάβασε περισσότερα

Πικ-νικ… σα να υπήρχε μητροπολιτικό πάρκο στη ΔΕΘ, Κυριακή 7/6

Συνεχίζοντας τον αγώνα για ένα πραγματικό μητροπολιτικό πάρκο, η Οργανωτική Επιτροπή Δημοψηφίσματος για τη ΔΕΘ καλεί τους πολίτες την Κυριακή 7 Ιουνίου, στις 5 το απόγευμα, σε ένα ανοιχτό, συμμετοχικό πικ νικ στο πάρκο της ΧΑΝΘ, απέναντι από τη ΔΕΘ. Σε μια συμβολική δράση που μετατρέπει για λίγες ώρες έναν δημόσιο χώρο σε εικόνα του μέλλοντος που διεκδικούμε.

Διάβασε περισσότερα

Ένωση Ενοικιαστ(ρι)ών Θεσσαλονίκης: Θέσεις και αιτήματα για την Τοπική Αυτοδιοίκηση

Ως σωματείο επιδιώκουμε να μετατοπίσουμε τον ρόλο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης από παθητικό διαχειριστή της στεγαστικής κρίσης σε ενεργό φορέα κοινωνικής πολιτικής. Θέλουμε να διεκδικήσουμε μια τοπική πολιτική, όπου οι πόροι, η εργασία, η αστική γη και τα οικιστικά ακίνητα θα υπηρετούν τις κοινωνικές ανάγκες και όχι αποκλειστικά τις επιταγές των δρώντων που προσβλέπουν στο κέρδος. Το σωματείο μας αφενός διεκδικεί οι φορείς Τοπικής Αυτοδιοίκησης να εφαρμόσουν όσα μέτρα μπορούν στο πλαίσιο των υφιστάμενων αρμοδιοτήτων τους προς όφελος των ενοικιαστριών και αφετέρου διεκδικεί τη διεύρυνση αυτών των περιορισμένων αρμοδιοτήτων προς μια ενεργητική κοινωνική πολιτική κατοικίας.

Διάβασε περισσότερα

Εκδήλωση και συζήτηση με την Ένωση ενοικιαστών/τριών Θεσσαλονίκης, Πέμπτη 28/5 στις 19:00 στον Ε.Κ.Χ. Σχολείο

Την Πέμπτη 28/5 βρισκόμαστε με την Ένωση Ενοικιαστών/τριών στον Ελεύθερο Κοινωνικό Χώρο Σχολείο για να συζητήσουμε για τις γειτονιές μας, το στεγαστικό και τις βιωμένες προεκτάσεις του στο σήμερα. Η κατάσταση λίγο-πολύ γνωστή : ακρίβεια σε νοίκια και λογαριασμούς, εξευγενισμός των γειτονιών μας, σμίκρυνση του δημόσιου πεδίου. Πώς απαντάμε με συλλογικές πρακτικές σε ένα ζήτημα που τίθεται τόσο επιτακτικά ως κάτι ιδιωτικό; Πώς έχουν δράσει τα κοινωνικά κινήματα για να βγάλουν τον κόσμο από τα σπίτια του (ή να τον βάλουν σε σπίτια); Τι έχει καταφέρει η Ένωση Ενοικιαστών/τριών στη Θεσσαλονίκη και ποιές είναι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει;

Διάβασε περισσότερα

Παράσταση διαμαρτυρίας για να μπλοκαριστεί κάθε σχέδιο χτισίματος του πάρκου στην οδό Αδάνων, Πέμπτη 28/5 στις 17:00 στο Κτήριο

Οι κάτοικοι της Ανθούπολης παλεύουν να μείνει ελεύθερο το πάρκο στην οδό Αδάνων.
Οφείλουμε να τους στηρίξουμε!
Αν νικήσουν, νικάμε όλες και όλοι!
Θέλουμε ελεύθερους χώρους και πράσινο στις γειτονιές μας.
ΌΧΙ τσιμέντο και κομμένα δέντρα!

Διάβασε περισσότερα

Διήμερο Παρουσίας και Δημιουργίας στον Λόφο Στρέφη, Σάββατο 23 και Κυριακή 24/5 στο θεατράκι Στρέφη

Ο Λόφος, όπως κάθε καλοκαίρι, χρειάζεται φροντίδα για τα φυτά και τα ζώα του και τη στήριξη της γειτονιάς και του κινήματος για να μη γίνει πεδίο αφιλόξενο για όλα εμάς που ζούμε στα Εξάρχεια, αγωνιζόμαστε για τη γειτονιά και τους δημόσιους ελεύθερους χώρους πρασίνου. Αγωνιζόμαστε ενάντια στην ιδιωτικοποίηση και εμπορευματοποίηση του Λόφου από το δήμο, ενάντια στη μπατσοκρατία στη γειτονιά και το Λόφο, για τα Εξάρχεια όπου η γειτονιά αυτοοργανώνεται από τα κάτω, αντιστέκεται στη βία του κράτους και του εξευγενισμού και στέκεται αλληλέγγυα σε άλλους αγώνες για ελεύθερες πλατείες, πάρκα, δάση, καταλήψεις και γειτονιές. Ο Λόφος Στρέφη θα παραμείνει ελεύθερος, πράσινος και άγριος.

Διάβασε περισσότερα

Ανοιχτή Γενική Συνέλευση για το Δημοψήφισμα και το Μητροπολιτικό Πάρκο στη ΔΕΘ-Τρίτη 17 Μαρτίου18.00 στo Δημαρχείο Θεσσαλονίκης

Μετά τις τελευταίες εξελίξεις αναφορικά με το Δημοψήφισμα (άρνηση της δημοτικής αρχής να ελέγξει την εγκυρότητα των υπογραφών και να διενεργήσει το δημοψήφισμα, επικαλούμενη νομικούς λόγους), η Οργανωτική Επιτροπή Δημοψηφίσματος (στην οποία συμμετέχει και η “Σύμπραξη – Όλη η ΔΕΘ ένα Πάρκο”, με τις συλλογικότητες που περιλαμβάνει) διοργανώνει και μας προσκαλεί όλες και όλους σε Ανοιχτή Γενική Συνέλευση για το Δημοψήφισμα και το Μητροπολιτικό Πάρκο στη ΔΕΘ, την Τρίτη 17 Μαρτίου, ώρα 18.00, στην αίθουσα Μανόλης Αναγνωστάκης του Δημαρχείου Θεσσαλονίκης.

Διάβασε περισσότερα

Η Οργανωτική Επιτροπή Δημοψηφίσματος για τη ΔΕΘ καταθέτει άμεσα συμπληρωματικά στοιχεία για το Δημοψήφισμα

“Την τελευταία εβδομάδα, 23.214 δημότες και δημότισσες Θεσσαλονίκης αντιμετωπίζουμε έναν πρωτοφανή εμπαιγμό από πλευράς της διοίκησης του Δήμου απέναντι στο σύννομο αίτημά μας για διενέργεια τοπικού δημοψηφίσματος αναφορικά με τη δημιουργία πραγματικού Μητροπολιτικού Πάρκου στον χώρο της ΔΕΘ, το οποίο υποβλήθηκε μέσω εκπροσώπου της Οργανωτικής Επιτροπής Δημοψηφίσματος στον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, κ. Βούγια στις 2 Μαρτίου.”

Διάβασε περισσότερα

Οι νομικοί της Οργανωτικής Επιτροπής Δημοψηφίσματος για τη ΔΕΘ απαντούν στο Δήμο Θεσσαλονίκης

Η Οργανωτική Επιτροπή Δημοψηφίσματος για τη ΔΕΘ δημοσιοποιεί την άμεση απάντηση των τριών έγκριτων νομικών–συνταγματολόγων Ιφιγένειας Καμτσίδου, Ακρίτα Καιδατζή και Χαράλαμπου Κουρουνδή, μελών της ομάδας νομικής υποστήριξης της ΟΕΔ, σχετικά με το έγγραφο που ελήφθη σήμερα από τον Δήμο Θεσσαλονίκης, το οποίο επιχειρεί να απορρίψει το αίτημα των πολιτών για τη διενέργεια δημοτικού δημοψηφίσματος.

Διάβασε περισσότερα

Συγκεντρώθηκαν οι 23.000 υπογραφές δημοτών Θεσσαλονίκης υπέρ του δημοψηφίσματος για τη ΔΕΘ!

Με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια, η Οργανωτική Επιτροπή Δημοψηφίσματος ανακοινώνει ότι, μετά και τους τελευταίους ελέγχους, το αίτημα για τη διενέργεια δημοψηφίσματος έχει ήδη συγκεντρώσει πάνω από 23.000 μοναδικές και έγκυρες υπογραφές δημοτών και δημοτισσών Θεσσαλονίκης. Σας καλούμε να συνεχίσουμε μαζί ως το τέλος. Υπογράψτε και διαδώστε την πλατφόρμα συλλογής υπογραφών: parkodeth.gr.

Διάβασε περισσότερα