Οι εκτελεσμένοι στην Καισαριανή Θεσσαλονικείς αγωνιστές. Η διεκδίκηση των γερμανικών κατοχικών οφειλών. – Εκδήλωση Σάββατο 7/3
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ (Ε.Δ.Ι.Α.) 1940-1974 ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Οι συγκλονιστικές φωτογραφίες-ντοκουμέντα από την εκτέλεση 200 κομμουνιστών την Πρωτομαγιά του ΄44 στην Καισαριανή έφεραν στην επικαιρότητα ένα από τα πιο ηρωικά κεφάλαια της τριπλής Κατοχής. Από τους 49 εκτελεσμένους Βορειοελλαδίτες την αποφράδα εκείνη ημέρα, οι 16 δεν κατάγονταν ή κατοικούσαν μόνον στην Θεσσαλονίκη, αλλά είχαν συλληφθεί από την μεταξική δικτατορία, γιατί πρωτοστάτησαν στην εργατική εξέγερση τον Μάη του ’36.
