ΥΓΕΙΑ Απεργιακή κινητοποίηση των εργαζομένων στα δημόσια νοσοκομεία κατά της υποχρεωτικότητας εμβολιασμού, Πέμπτη 26/8: Στάση εργασίας 10:00-15:00 – Συγκεντρώσεις 11:00 ΦΩΤΟ
Η Ομοσπονδία, σωματεία και επιτροπές αγώνα εργαζομένων στις δημόσιες δομές υγείας, αλλά και συλλογικότητας αλληλεγγύης, καλούν σε συμμετοχή στην πρώτη κινητοποποίηση ενάντια στην υποχρεωτικότητα εμβολιασμού των υγειονομικών και τις απολύσεις-αναστολές εργασίας όσων αρνούνται από 1/9. Όλοι τους εναντιώνονται σε αυτήν την πρωτοφανή κυβερνητική επιχείρηση εκβιασμού, επισημαίνοντας τα μεγάλα κενά και τις ελλείψεις που θα υπάρξουν στο δημόσιο σύστημα υγείας αν ισχύσει το αντιδραστικό μέτρο.
Πανελλαδική στάση εργασίας: 10:00-15:00
Συγκεντρώσεις: 11:00 υπουργείο Υγείας Αθήνα, ΥΜΑΘ Θεσσαλονίκη, ΥΠΕ και Νοσοκομεία Περιφέρειας.
