Μοτοπορείες σε Θεσσαλονίκη και Ιωάννινα για το κόστος και τη θεσμοθέτηση αποζημίωσης καυσίμων, Τετάρτη 15/6
Θεσσαλονίκη: 10:30 στο Άγαλμα Βενιζέλου, Ιωάννινα: 11:00 στην Περιφέρεια Ηπείρου
Δεν καίμε αέρα… Καίμε βενζίνη! Άμεση θεσμοθέτηση αποζημίωσης καυσίμων
Κάτω τα χέρια από τους 4ωρους της efood.
