Διαδηλώσεις υπεράσπισης του δικαιώματος στην άμβλωση και της προστασίας της αυτοδιάθεσης του σώματος, Πέμπτη 8/9, πρωϊνές και απογευματινές συγκεντρώσεις

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου, 8:00 στην Αθήνα, 9:00 στη Θεσσαλονίκη και στις 12:00 στην Πάτρα


8 Σεπτεμβρίου, στις 8:00: Διαδηλώνουμε έξω από την Μητρόπολη ενάντια στην Ιερά Σύνοδο που θεωρεί πως μπορεί να έχει άποψη για τα σώματα και τις ζωές μας.

Η Ιερά Σύνοδος, εν έτει 2022, έφτιαξε εγκύκλιο «Περί της προστασίας της ανθρώπινης ζωής και αποφυγής των αμβλώσεων». Η εγκύκλιος μια κάστας ανδρών «θα διαβαστεί στις Εκκλησίες στις 8 Σεπτέμβρη, κατά την ‘εορτή του Γενεθλίου της Θεοτόκου’, σύμφωνα με Δελτίο Τύπου της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος».

-Ο μισογυνικός τους σκοταδισμός δεν θα περάσει!

-Υπερασπιζόμαστε το νομικά κατοχυρωμένο δικαίωμα στην άμβλωση που κατακτήθηκε μέσα από τους αγώνες μας.

-Δική μου η απόφαση για έκτρωση ή γέννα, τι κάνω με το σώμα μου δεν αφορά κανένα!

Συνέλευση 8 Μάρτη

https://www.facebook.com/sineleusi8m/


Φεμινιστικός τομέας Ρουβίκωνα: Παρέμβαση στην Ιερά Σύνοδο στο Κολωνάκι

Η πρόσβαση στην ασφαλή άμβλωση είναι δικαίωμα. Ποτέ ξανά πίσω στο Μεσαίωνα.

Τον Αύγουστο η ιερά σύνοδος ανακοίνωσε ότι στις εκκλησίες της χώρας θα αναγνωσθεί στις 8 Σεπτεμβρίου, ημέρα χριστιανικής εορτής, κήρυγμα κατά των αμβλώσεων, όπως το ίδιο συνέβη και την περασμένη Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου. Από το 2019 και με την αρωγή της παρούσας ακροδεξιάς κυβέρνησης, η εκκλησία άνοιξε την ατζέντα για την κατάργηση ενός νομικά κατοχυρωμένου δικαιώματος των γυναικών, του δικαιώματος στην ασφαλή άμβλωση, επαναφέροντας στο προσκήνιο μια σκοταδιστική και αντιεπιστημονική ρητορική που η ελληνική κοινωνία είχε αφήσει πίσω της εδώ και πάνω από 3 δεκαετίες.

Το είδαμε άλλωστε και επί κορωνοϊού, ότι η εκκλησία παρεμβαίνει σε ιατρικά/επιστημονικά δεδομένα και καταστρατηγεί τα δικαιώματα στην υγεία. Ουσιαστικά κάνει πλέον επίκληση στην κυβέρνηση να επιβάλλει θεσμική απαγόρευση των αμβλώσεων, αφαιρώντας από τις γυναίκες το δικαίωμα να είναι αυτόνομα υποκείμενα, αλλά αντίθετα εργαλειοποιώντας τις ως αντικείμενα αναπαραγωγής. Και η κυβέρνηση, σε σύμπνοια με τα όσα αντίστοιχα συμβαίνουν σε άλλες χώρες της «πολιτισμένης» Δύσης, άλλο που δε θέλει να καλλιεργήσει τα κατώτερα συντηρητικά ένστικτα της κοινωνίας, καθώς σε καιρούς μεγάλης φτώχειας βολεύει να πιστεύει το ποίμνιο ότι το «πατρίς-θρησκεία-οικογένεια» είναι πιο σημαντικό από το ότι δε θα έχει να φάει και να ζεσταθεί.

Ας είμαστε ειλικρινείς, η επίσημη εκκλησία ουδέποτε υπήρξε υπέρμαχος των ανθρωπίνων δικαιωμάτων γενικά, ούτε των γυναικών αλλά ούτε καν των παιδιών. Εάν η εκκλησία θέλει να υπερασπιστεί τα δικαιώματα των παιδιών, ας φροντίσει να εκκαθαρίσει από τους κόλπους της τους παιδοβιαστές και κακοποιητές παπάδες, που μάλιστα εξακολουθούν να πληρώνονται ως δημόσιοι υπάλληλοι, ας ασχοληθεί με τα παιδιά που ζουν σε άθλιες συνθήκες ή με αυτά που πνίγονται στα νερά του Αιγαίου, χρησιμοποιώντας κάποια, έστω, από την κολοσσιαία περιουσία της. Αν θέλει να υπερασπιστεί τη ζωή, ας καθαιρέσει πρώτα τους χυδαίους και μυσογύνιδες εκπροσώπους της που ξεπλένουν βιαστές, καταργώντας γενικά την έννοια του βιασμού, σε μια χώρα που θρηνεί θύματα όπως η Ελένη Τοπαλούδη.

Εμείς στεκόμαστε απέναντι σε όσους θέλουν να ορίζουν τα σώματά μας και προσπαθούν να μας γυρίσουν στο μεσαίωνα. Στεκόμαστε απέναντι σε αυτούς που καλλιεργούν το φόβο στις γυναίκες, ώστε να μην αποφασίζουν οι ίδιες για τις ζωές τους, είτε πιστεύουν σε θρησκείες είτε όχι. Θα είμαστε αμείλικτες απέναντι σε όποιον προσπαθήσει να καταπατήσει και να καταργήσει το δικαίωμά μας στην αυτοδιάθεση. Τα αναπαραγωγικά δικαιώματα και την αποποινικοποίηση της άμβλωσης που κατακτήθηκαν στο παρελθόν με πολυετείς κι επίπονους φεμινιστικούς αγώνες, δε θα τα ξεπουλήσουμε.

Φεμινιστικός τομέας Ρουβίκωνα

Στηρίζουμε τα καλέσματα για συγκεντρώσεις αύριο 8 Σεπτεμβρίου:

– της Συνέλευσης 8 Μάρτη, στις 08:00 έξω από τη Μητρόπολη στην Αθήνα

– των Ελεύθερων Γυναικών / Συλλογικότητα για τον κοινωνικό αναρχισμό «Μαύρο & Κόκκινο», στις 19:00 στην Καμάρα στη Θεσσαλονίκη


Συγκέντρωση στη Μητρόπολη ενάντια στο εκκλησιαστικό κήρυγμα

ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΙΣ ΜΗΤΡΕΣ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ

Την Πέμπτη 8 Σεπτέμβρη που η Εκκλησία της Ελλάδας γιορτάζει τα γενέθλια της Παναγίας, αποφασίστηκε από την Ιερά Σύνοδο να γίνει πανελλήνιο κήρυγμα κατά των αμβλώσεων, για να μην πάνε χαμένα τα σπερματοζωάρια του έθνους.

Την Πέμπτη λοιπόν, η ΦΥΛ.ΙΣ. θα βρίσκεται από τις 9 π.μ. έξω από την Μητρόπολη Θεσσαλονίκης με άλλα φεμινιστικά σχήματα, ομάδες και συσπειρώσεις για να διαμαρτυρηθούμε για την επιθυμία των παπάδων να αποκτήσουν τον έλεγχο των σωμάτων μας.

Σας περιμένουμε όλα εκεί, για να ενώσουμε τις φωνές μας, για τις αδερφές μας που δεν είναι εδώ, για να έχει η καθεμιά ύπαρξη την αυτοδιάθεση του σώματός της.

ΠΕΜΠΤΗ 8 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ

ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

9 Π.Μ.

ΦΥΛ.ΙΣ. (Ένωση για το Φύλο και την Ισότητα)


ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ, ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΑ…

Στις 8/9 η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος αποφασίζει να αναγνωσθεί στις εκκλησίες εγκύκλιος περί προστασίας της ανθρώπινης ζωής και αποφυγής των εκτρώσεων. Πριν λίγες μέρες μάλιστα, μιλώντας στο ΣΚΑΙ ο Μητροπολίτης Δωδώνης Χρυσόστομος με αφορμή την εγκύκλιο της Ιεράς Συνόδου για τις αμβλώσεις ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «δεν υπάρχει καμία γυναίκα που να κάθεται να βιάζεται χωρίς να το θέλει, έχει συμμετοχή», ότι «η άμβλωση είναι έγκλημα» και ότι «ακόμα και όταν ένα έμβρυο έχει σοβαρά προβλήματα υγείας, θα πρέπει να ζητηθεί άδεια από την Εκκλησία για να γίνει άμβλωση». Αξίζει να σημειωθεί πως η υπουργός παιδείας Νίκη Κεραμέως ρίχνοντας στάχτη στα μάτια, χαρακτήρισε αδιανόητη και καταδικαστέα την παραπάνω δήλωση, ενώ πρόκειται για το ίδιο πρόσωπο που σχεδόν 7 μήνες πριν ενέκρινε να σταλούν σε γυμνάσια της χώρας αναχρονιστικά «εκπαιδευτικά» βίντεο με θέμα την Προγεννητική Αγωγή, τα οποία μεταξύ άλλων φέρνουν την απαγόρευση των αμβλώσεων από την πίσω πόρτα ενώ επικουρούν στα σκοταδιστικά αφηγήματα συνδέοντας τη γονεϊκότητα με τη σεξουαλικότητα των ανθρώπων.

Η απόφαση αυτή σε συνδυασμό με τις δηλώσεις που ακολούθησαν, καθιστούν ξεκάθαρες τις σκοταδιστικές αντιλήψεις της εκκλησίας σχετικά με τη μητρότητα και το ρόλο των γυναικών γύρω από αυτή. Αντιλήψεις που έρχονται να βοηθήσουν την ολομέτωπη επίθεση του κρατικού, καπιταλιστικού, πατριαρχικού συστήματος απέναντι στις γυναίκες. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, ότι ο διάλογος που έχει ανοίξει σχετικά με τις αμβλώσεις και έπειτα η απαγόρευσή τους σε Πολωνία, Μεξικό και Αμερική συμβαίνουν σε μια περίοδο μετωπικής επίθεσης κατά των γυναικών και απογείωσης της έμφυλης βίας. Μετρώντας ήδη 3 γυναικοκτονίες μόνο τον περασμένο μήνα και πολλά καθημερινά παραδείγματα κακοποίησης, σε μια περίοδο που οι έμφυλες διακρίσεις είναι παραπάνω από φανερές στο δημόσιο πεδίο και πριμοδοτούνται από την κυριαρχία, τώρα βρισκόμαστε αντιμέτωπες και με τις σκοταδιστικές αντιλήψεις της εκκλησίας που στοχεύει στην απαγόρευση των εκτρώσεων.

Από τις διαδηλώσεις των γυναικών στις ΗΠΑ, έως την Πολωνία και την Ελλάδα να σταθούμε μια γροθιά για το αυτονόητο δικαίωμα μας στην έκτρωση. Γιατί εμείς οι ίδιες θα ορίσουμε τι θα συμβεί στο σώμα μας. Γιατί η μητρότητα είναι μια ελεύθερη επιλογή και όχι υποχρέωση. Γιατί οι γυναίκες έχουμε αξία ανεξάρτητα από τον αν είμαστε μητέρες ή όχι. Για να μην υπάρξουν άλλες γυναίκες νεκρές από τα σφαγεία μη ασφαλών εκτρώσεων. Για να σταματήσουν οι γυναίκες να αποτελούν μηχανές αναπαραγωγής. Για όλους του λόγους του κόσμου…

…ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ

ΓΙΑ ΤΗ ΧΕΙΡΑΦΕΤΗΣΗ & ΤΗΝ ΑΝΑΡΧΙΑ

Η ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΜΑΣ

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΕΜΠΤΗ 8/9 12μ. πλ. Γεωργίου

Πρωτοβουλία γυναικών ενάντια στην πατριαρχία


Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου στις 18:00 στη Λάρισα, 18:30 στο Ρέθυμνο και στις 19:00 στη Θεσσαλονίκη


Θεσσαλονίκη, Πέμπτη 8/9 στις 19:00 στην Καμάρα

Η ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΙ ΕΠΙΛΟΓΗ – ΟΧΙ ΚΡΑΤΟΥΣ & ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Συγκέντρωση υπέρ των αμβλώσεων & ενάντια στο εκκλησιαστικό κήρυγμα

Σήμερα το πρωί, ο μητροπολίτης Δωδώνης, σε πρωινή εκπομπή στο ΣΚΑΪ μιλώντας αναφορικά με το πανελλαδικό κήρυγμα της ερχόμενης Κυριακής κατά των αμβλώσεων, επιδόθηκε σε έναν επικίνδυνο οχετό σκοταδισμού σχετικά με όλα σχεδόν τα ζητήματα που αφορούν τις γυναίκες & τη γυναικεία σεξουαλικότητα. Συνοπτικά ανέφερε ότι καμία γυναίκα «δεν κάθεται να τη βιάσουν αν δεν θέλει» και φυσικά δεν μπορεί να μείνει έγκυος από βιασμό γιατί για να μείνει έγκυος «χρειάζεται και η συμμετοχή της γυναίκας». Επισήμανε ότι η προοπτική μιας άμβλωσης είναι προς συζήτηση στην περίπτωση που κινδυνεύει η ζωή του παιδιού (όχι της γυναίκας), πάντα όμως με τη συμβουλή & τη σύμφωνη γνώμη της εκκλησίας και συμπλήρωσε ότι η αντισύλληψη πρέπει να απαγορεύεται εκτός από μερικές περιπτώσεις που αφορούν λόγους υγείας «και όχι για να κάνουμε έρωτα για τον έρωτα». Στον βωμό της τηλεθέασης και της προβολής τα κανάλια προσκάλεσαν – όχι τυχαία – τον συγκεκριμένο μητροπολίτη για να ανοίξει πάλι η συζήτηση για το θέμα των εκτρώσεων. Οι αντιδράσεις από το καθεστώς δεν μας συγκινούν, καθώς γνωρίζουμε καλά οτι δεν ενδιαφέρονται για τη ζωή (βλ. πρόσφυγες στον Έβρο με τον θάνατο του παιδιού). Το αποτέλεσμα είναι πως με τον έναν ή τον άλλον τρόπο ανοίγει μια συνδιαλλαγή απόψεων για κάτι που θα έπρεπε να είναι αυτονόητο. Το γεγονός οτι τον κάλεσαν, ενώ λίγες μέρες πριν κυκλοφόρησε πως η ίδια η Ιερά σύνοδος καλεί να μιλήσουν για τις εκτρώσεις στα κηρύγματά τους είναι χαρακτηριστικό δείγμα της κατάστασης που επικρατεί. Ο μόνος λόγος που καταδικάζουν τις δηλώσεις του είναι επειδή ξέφυγε σε σχέση με αυτά που εγκρίνουν, ώστε να μην δημιουργούνται πολλές αντιδράσεις. Αυτό, σε συνδυασμό με τις κινήσεις σε ΗΠΑ και Πολωνία το τελευταίο διάστημα δημιουργούν μια ένταση και μια προβολή, καθώς γνωρίζουν πως πάντα βρίσκουν υποστηρικτές.

Τον Οκτώβρη του 2021 η Πολωνική Κυβέρνηση προχώρησε σε σχεδόν ολική απαγόρευση των εκτρώσεων, απαγορεύοντας την έκτρωση ακόμα και σε περίπτωση σοβαρής δυσπλασίας του εμβρύου υποστηρίζοντας ότι ήταν ενάντια στο σύνταγμα, κάτι που επιχειρούταν ήδη από το 2016 και κατορθώθηκε εν τέλει μέσα στην περίοδο του lockdown και των απαγορεύσεων λόγω της διασποράς του covid-19. Εν τέλει απαγορεύτηκαν σχεδόν όλες οι εκτρώσεις – με εξαιρέσεις μόνο για περιπτώσεις βιασμού, αιμομιξίας ή όπου κινδυνεύει η υγεία της μητέρας. Αμέσως, μεγάλος αριθμός διαδηλωτριών &διαδηλωτών κατέβηκε στον δρόμο και οι συγκρούσεις με την αστυνομία ήταν αναπόφευκτες. Μάλιστα, αναρχικές γυναίκες στο Πόζναν κατέλαβαν συμβολικά ένα παλιό νοσοκομείο και το ονόμασαν “κλινική αμβλώσεων”. Σε απάντηση του το κράτος προχώρησε σε σπάσιμο της συγκέντρωσης και συλλήψεις και για πολλές μέρες έπειτα οι διαδηλώσεις & οι συγκρούσεις με τις αστυνομικές δυνάμεις ήταν καθημερινότητα. Μόλις πριν λίγους μήνες στις Η.Π.Α. το Ανώτατο Δικαστήριο αποφάσισε την ανατροπή του ομοσπονδιακού νόμου για τις εκτρώσεις απόφαση-ορόσημο που καθιέρωσε ως συνταγματικό το δικαίωμα την άμβλωση το 1973. Από τη στιγμή που ανατράπηκε, περίπου οι μισές πολιτείες αναμένεται να θέσουν εκτός νόμου ή να περιορίσουν σοβαρά την άμβλωση σε κάποιες άλλες μπορεί να διωχθούν ποινικά άτομα και εταιρίες που παρέχουν αντισύλληψη.

Μέσα σε μία συγκυρία όπου το κρατικό – καπιταλιστικό – πατριαρχικό σύστημα επιτίθεται με όλα τα μέσα και σε κάθε πεδίο της κοινωνικής ζωής, σε μία καθημερινότητα όπου μετράμε καθημερινά δολοφονημένες, κακοποιημένες, βιασμένες γυναίκες, αθωώσεις βιαστών & παιδοβιαστών, κυκλώματα trafficking με τη συγκάλυψη και τη βοήθεια των μπάτσων, αθώους βασανιστές & δολοφόνους. Οι δικαστικοί μηχανισμοί της «δικαιοσύνης», μιας δικαιοσύνης ταξικής και πατριαρχικής, που βρίσκονται εκεί για να διώκουν και να φυλακίζουν κάθε αγωνιζόμενη και αγωνιζόμενο, που καταδικάζουν σε εγκλεισμό στους τάφους των φυλακών χιλιάδες φτωχούς και περιθωριοποιημένους, είναι κομμάτι ενός συστήματος που προωθεί τον κοινωνικό κανιβαλισμό, την πατριαρχική και εν γένει την εξουσιαστική βία, προστατεύοντας τους ισχυρούς και τα εγκλήματά τους, τρομοκρατώντας και ρίχνοντας στην πυρά του κανιβαλισμού όσες και όσους τολμούν να αντισταθούν.

Το δικαίωμα στην έκτρωση αμφισβητείται εν μέσω μίας καθολικής προσπάθειας αναδιάρθρωσης του κρατικο-καπιταλιστικού συστήματος που αγκομαχά να διατηρήσει την εξουσία του προωθώντας τη συντηρητικοποίηση και την πειθάρχηση σε όλα τα επίπεδα της κοινωνικής ζωής με στόχο την επιστροφή στις βασικές αρχές του συστήματος: στην πυρηνική οικογένεια και την εθνική ομοιογένεια. Η πυρηνική οικογένεια ως δομή που υιοθετήθηκε από το σύστημα αυτό, στον αντίποδα και μέσα από τη διάλυση της συλλογικής και κοινοτικής ζωής, αποτελεί χρήσιμο εργαλείο του, καθώς για την ίδια την ύπαρξη αλλά και τη διαιώνισή του επιζητά διαρκώς καινούρια εργατικά χέρια και παράλληλα τροφοδοτείται από τη συρρίκνωση των κοινωνικών δεσμών αλληλεγγύης. Η έκτρωση είναι εχθρός του καπιταλισμού και του μιλιταρισμού. Η αφήγηση περί «ηθικότητας» των εκτρώσεων αλλά και η ίδια η πρόσβαση αφορούν κυρίως τις γυναίκες των πληβειακών στρωμάτων, για τις οποίες πίσω από την εξύμνηση του ρόλου των γυναικών ως μητέρες, κρύβεται η επιστροφή τους στη σφαίρα του ιδιωτικού και η μετατροπή τους σε αναπαραγωγικές μηχανές, με πρωτεύοντα σκοπό τη γέννηση εργατών και στρατιωτών για την εξυπηρέτηση των αναγκών του κρατικό – καπιταλιστικού συστήματος. Η εκκλησία μόνο ως αρωγός θα μπορούσε να λειτουργήσει στην προσπάθεια αυτή και ο μεσαιωνικός σκοταδισμός της απλώνεται ξανά σαν απειλή και κατάρα πάνω από τις γυναίκες και την κοινωνία που αγωνίζεται για ελευθερία.

Η πατριαρχία και οι ρόλοι που επιβάλλει αποτελούν συστατικό κομμάτι της ιεραρχικής οργάνωσης της κοινωνίας από το κράτος και το κεφάλαιο. Στις σύγχρονες συνθήκες είναι επίσης κομμάτι του κοινωνικού κανιβαλισμού που προωθούν τα πολιτικά και οικονομικά αφεντικά ώστε να παραμένουν τα ίδια στο απυρόβλητο: ενός πολέμου όλων εναντίον όλων, στον οποίο προωθείται ο αλληλοσπαραγμός των φτωχών και ταυτόχρονα χτίζονται φασιστικές, εθνικιστικές, μισαλλόδοξες εφεδρείες του συστήματος, στοχοποιώντας όποια και όποιον θεωρείται «αδύναμος» με βάση την επιβαλλόμενη κοινωνική και ταξική ιεραρχία. Αν η συζήτηση αφορούσε τις εκτρώσεις και την ασφάλεια των γυναικών, τότε θα έπρεπε να συμπεριλάβουμε τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από μικρή ηλικία, την αντισύλληψη, την ελεύθερη πρόσβαση στην περίθαλψη και την υγεία για όλες μας και φυσικά την καλλιέργεια συνειδήσεων προς μία κατεύθυνση συνειδητής και υγιούς μητρότητας, η οποία προκύπτει μόνο ως επιλογή. Σκοπός όλων αυτών των μέτρων είναι η συντηρητικοποίηση της κοινωνικής ζωής με αποτέλεσμα την επιστροφή στις βασικές αρχές του κρατικοκαπιταλιστικού συστήματος: στην πυρηνική οικογένεια και την εθνική ομοιογένεια. Έτσι, ο ηθικός πόλεμος και η πειθάρχηση των γυναικών αποτελούν μία διάρθρωση με καθαρά πολιτικό διακύβευμα, η οποία δεν υποβαθμίζει μόνο τη ζωή μίας γυναίκας σε ατομικό επίπεδο, αλλά χρησιμοποιεί τις γυναίκες ως προπομπούς μία ακραίας υποταγής σε συντηρητικά ιδεολογήματα.

Εμείς ως αναρχικές και ως αγωνιζόμενες γυναίκες θεωρούμε το δικαίωμα σε ασφαλείς εκτρώσεις αδιαμφισβήτητο. Παλεύουμε για μια ελεύθερη και συνειδητή μητρότητα, γιατί θέλουμε να κάνουμε παιδιά αν το επιθυμούμε, όποτε το επιλέξουμε και υπό όποιες συνθήκες εμείς αποφασίσουμε, αρνούμενες να παραδώσουμε τα σώματά μας στις βουλές της όποιας κυβέρνησης ή θρησκείας. Οργανωνόμαστε και συλλογικοποιούμαστε ως γυναίκες ενάντια σε ό,τι μας καταπιέζει, στοχεύοντας στη διάχυση της αμφισβήτησης των ορίων που έχουν τεθεί στο ρόλο των γυναικών και των ιδεών εκείνων που αντιτίθενται στην πατριαρχία και τον έλεγχο του σώματός μας, ώστε να καταφέρουμε ένα ακόμη πλήγμα στον κόσμο της εξουσίας, ορίζοντας οι ίδιες τις ζωές μας.

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ & ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ, ΠΕΜΠΤΗ 08/09, στις 19:00 ΚΑΜΑΡΑ

Ελεύθερες Γυναίκες / Συλλογικότητα για τον κοινωνικό αναρχισμό,

«Μαύρο & Κόκκινο», μέλος Α.Π.Ο. – Ο.Σ


Λάρισα, Πέμπτη 8/9 στις 18:00 στα Δικαστήρια Λάρισας

Την Πέμπτη 8 Σεπτέμβρη καλούμε σε συγκέντρωση, μικροφωνική παρέμβαση στην κεντρική πλατεία της πόλης για την υπεράσπιση της αυτοδιάθεσης των σωμάτων όσων ατόμων έχουν μήτρα.


Συγκέντρωση υπεράσπισης του νομικά κατοχυρωμένου δικαιώματος στην άμβλωση

 

Μοιραστείτε το άρθρο