Σημερινές συγκεντρώσεις για την κρατική δολοφονία στο Πέραμα, Τρίτη 26/10

 

Συνεχίζονται και σήμερα για τέταρτη μέρα οι αντιδράσεις και κινητοποιήσεις για την δολοφονία του 18χρονου Νίκου Σαμπάνη από πυρά αστυνομικών στο Πέραμα το περασμένο Σάββατο ξημερώματα. Με αιχμή την έξαρση της αστυνομικής βίας κατά πολιτών, αυτό που επιτακτικά ζητούν άπαντες είναι να μην συγκαληφθεί ακόμη μία περίπτωση δολοφονικής αστυνομικής βίας.

ΚΑΛΕΣΜΑΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ


Πάτρα – Καλέσματα για την κρατική δολοφονία στο Πέραμα

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ:

ΔΕΥΤΕΡΑ, 25/10, 18:00, ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ

ΤΡΙΤΗ, 26/10, 18:00, ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΩΝ

ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗΣ

ΤΡΙΤΗ, 16/10, 20:30, ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ

ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΠΛΙΖΕΙ – ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΝ

ΝΙΚΟΣ ΣΑΜΠΑΝΗΣ 18 ΧΡΟΝΩΝ, ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΣΦΑΙΡΕΣ ΜΠΑΤΣΩΝ

Ελλάδα, Αττική, Πέραμα, Οκτώβρης του 2021. Άλλο ένα περιστατικό ακραίας αλλά και γνώριμης αστυνομικής βίας και αυθαιρεσίας. Πέντε μηχανές ΔΙΑΣ καταδιώκουν ένα όχημα που δε σταμάτησε σε σήμα ελέγχου. Η καταδίωξη, που έχει ξεκινήσει από την περιοχή του Ρέντη, συνεχίζεται μέχρι το Πέραμα. Εκεί, η προσπάθεια του οδηγού του οχήματος να απεγκλωβιστεί από τον κλοιό των διωκτών του απαντιέται με 38 ριπές 7 υπηρεσιακών όπλων μέσα σε κατοικημένη περιοχή. Ο 18χρονος οδηγός πέφτει νεκρός, ένας 16χρονος επιβαίνων τραυματίζεται και προσάγεται κι ένας 15χρονος επιβαίνων διαφεύγει τρέχοντας.

Τη σκυτάλη παίρνουν τα καθεστωτικά ΜΜΕ. Πιστά στο ρόλο τους σπεύδουν να μας ενημερώσουν ότι το όχημα ήταν κλεμμένο, οι ύποπτοι Ρομά και οι δολοφόνοι της ομάδας ΔΙΑΣ σε νόμιμη άμυνα. Στην ουσία μας κάνουν σαφές ότι, σύμφωνα με το δικό τους κώδικα ηθικής, η ζωή ενός ανθρώπου αξίζει λιγότερο από ένα αυτοκίνητο, ειδικά άμα πρόκειται για Ρομά. Για εκείνους, οι Ρομά είναι αυτομάτως ύποπτοι (ο δολοφονημένος οδηγός του οχήματος χαρακτηρίζεται «παλιός γνώριμος των αρχών»).

Η στυγνή αυτή δολοφονία έρχεται να συμπληρώσει το παζλ της καθημερινής συνθήκης εξαίρεσης και αποκλεισμού που βιώνουν οι αόρατοι αυτού του κόσμου. Πρόκειται για δολοφονία με κίνητρα ξεκάθαρα ρατσιστικά. Ο Νίκος δολοφονήθηκε ακριβώς επειδή δεν χωρούσε στο πλαίσιο της καπιταλιστικής βιτρίνας, επειδή πληρούσε και του φορέθηκαν όλα τα κριτήρια και τα χαρακτηριστικά. Του καταπιεσμένου, από τα κάτω, μη Έλληνα, μικροπαραβατικού, εκείνου που πρέπει πάση θυσία να κρυφτεί και αν δεν συμμορφώνεται να εκτελεστεί.

Η συνεχής ροή πληροφοριών από αυτόπτες μάρτυρες, βίντεο και ηχητικά ντοκουμέντα φανερώνουν την αλήθεια που τα καθεστωτικά ΜΜΕ προσπαθούν να παραποιήσουν, φέρνοντας πίεση σε κράτος και δικαστική αρχή. Μαρτυρίες ότι οι μηχανές μετακινήθηκαν κατάλληλα μετά τη δολοφονία, μαρτυρίες για το πλήθος των πυροβολισμών, βίντεο από τη στιγμή της δολοφονίας, φωτογραφίες και πλάνα του διάτρητου από τις σφαίρες των ένστολων δολοφόνων οχήματος, ηχογραφήσεις από τις διαβιβάσεις του κέντρου άμεσης δράσης που καλούσε επανειλημμένα τους σερίφηδες της ΔΙΑΣ να σταματήσουν την καταδίωξη, δηλώσεις «ειδικών», απόστρατων αξιωματικών της ΕΛ.ΑΣ. περί αδικαιολόγητης αντίδρασης των δολοφόνων της ΔΙΑΣ, αναγκάζουν τη δικαιοσύνη να κινήσει διαδικασίες δίωξης, να κατηγορήσει τους 7 πιστολέρο για φόνο και να τους συλλάβει.

Γνωρίζει πολύ καλά το κράτος και η δικαιοσύνη ποιων το χέρι οπλίζουν. Δεν είναι η πρώτη φορά, ούτε κι η τελευταία, που μπάτσος σηκώνει όπλο, σημαδεύει και πυροβολεί. Οι λόγοι για το κράτος και τους μηχανισμούς του είναι σαφείς: για να επιβληθούν, να καταστείλουν και να τρομοκρατήσουν, γιατί θεωρούν αναλώσιμη τη ζωή όσων το ίδιο το σύστημα έχει πετάξει στο περιθώριο, γιατί όσοι αμφισβητούν την εξουσία πρέπει να τιμωρούνται εκδικητικά και παραδειγματικά, γιατί η δικαιοσύνη είναι ταξική.Να αγωνιστούμε με πάθος για τη ζωή που αξίζει να βιώσουμε, πολεμώντας κράτος, καπιταλισμό και κάθε μορφή εξουσίας. Να συνδέσουμε τους αγώνες, χτίζοντας σχέσεις αγωνιστικής αλληλεγγύης μεταξύ όλων όσοι βιώνουν την καταπίεση και την εκμετάλλευση. Για όλες, όλα, όλους τους δολοφονημένους, τους νεκρούς του κοινωνικού και ταξικού πολέμου, ας ξεχειλίσει η οργή μας.

ΕΛ.ΑΣ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ, ΡΟΥΦΙΑΝΩΝ, ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΙΣΤΩΝ

ΚΑΜΙΑ ΖΩΗ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ ΚΡΑΤΙΚΗ ΒΙΑ

ΜΠΑΤΣΟΙ, ΦΑΣΙΣΤΕΣ, TV, ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ, ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝΕ ΜΑΖΙ

ΔΕΝ ΣΙΩΠΟΥΜΕ – ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ – ΔΕ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ

Αναρχικές – οί, συντρόφισσες – οι


Συγκέντρωση Ενάντια Στους Ένστολους Δολοφόνους

Συγκέντρωση Ενάντια Στους Ένστολους Δολοφόνους Πλατεία Ειρήνης Κομοτηνή 26/10 ώρα 18:00

Την Παρασκευής 22 Οκτώβρη, οι δολοφόνοι της ομάδα ΔΙΑΣ εκτέλεσαν έναν 18χρονο Ρομά στο Πέραμα και τραυμάτισαν σοβαρά άλλον έναν, πυροβολώντας μανιωδώς κατά τριών άοπλων νεαρών. Η αφορμή ήταν ένα κλεμμένο αμάξι, οι νέοι μπατσοδικαστές αποφάσισαν τη θανατική ποινή. Η αιτία όμως κρύβετε στη καρδιά του κρατικού μηχανισμού.

Η κυβέρνηση οπλίζει και οι μπάτσοι εκτελούν

ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΟΛΟΦΟΝΕΙ

Πορεία για την κρατική δολοφονία στο Πέραμα

ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΜΑΧΑΙΡΩΝΟΥΝ, ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΠΥΡΟΒΟΛΟΥΝ!

Το γεγονός: Μπάτσοι σε μηχανές στην Αθήνα, καταδίωξαν για καμιά 20αριά χιλιόμετρα “ύποπτο αυτοκίνητο” και μόλις το ακινητοποίησαν στο Πέραμα, άδειασαν καμιά δεκαριά γεμιστήρες πάνω του, σκοτώνοντας εν ψυχρώ τον πιτσιρικά δεκαοχτάχρονο Ρομά οδηγό και τραυματίζοντας έναν ακόμη δεκαεξάχρονο.

Το σκηνικό δε θα προξενούσε εντύπωση σε κανέναν αν ο τόπος που εκτυλίσσονταν δεν ήταν εντός της ελληνικής επικράτειας αλλά ταξίδευε σαν είδηση από τις ΗΠΑ οπου τέτοια περιστατικά αποτελούν καθημερινότητα. Εκεί βέβαια η κύρια κοινωνική ομάδα που υπόκειται τις δολοφονίες από τους μπάτσους είναι οι αφροαμερικανοί. Εδώ μεταξύ άλλων είναι και οι Ρομά. Δεν τίθεται θέμα γενικευμένης σύγκρισης στην άσκηση μεταξύ των δυο κρατών. Ας μην αναλωθούμε στην πάλαι ποτέ πολυπολιτισμική κοινωνία στην Ελλάδα και τον τρόπο που οι ιθαγενείς, κόσμος και αρχές,
Το ζήτημα που τίθεται είναι το κατά πόσον νομιμοποιείται ο οποιοσδήποτε μπάτσος να σηκώνει το όπλο του και να το αδειάζει πάνω σε κάποιους ανθρώπους με πρόσχημα κάποια ενδεχόμενη εγκληματική πράξη όπως η κλοπή. Προφανώς, τα κίνητρά του είναι τα κοινωνικά χαρακτηριστικά των παραβατών που σύμφωνα με την κυρίαρχη ιδεολογία τους κατατάσσουν σε περιθωριακούς, σε ανθρώπους δεύτερης κατηγορίας.
Από την πρώτη στιγμή που κυκλοφόρησε η είδηση, οι ΑΡΔ έπιασαν δουλειά στα μηντιακά πλυντήρια, προκειμένου να δικαιολογήσουν το «κοινωνικό έργο» της αστυνομίας λέγοντας πως αυτή είναι η “δουλειά” τους. Δυστυχώς οφείλουμε να παραδεχτούμε πως έχουν δίκιο. Οι μπάτσοι βρίσκονται στην πρώτη γραμμή κρούσης, στον αιώνιο πόλεμο μεταξύ των καταπιεστών και των καταπιεσμένων. Μεταξύ των αφεντικών και των εργατών, μεταξύ φτωχών και πλούσιων. Και προφανώς βρίσκονται από την πλευρά των πλουσίων. Αυτό μας το θυμίζουν σε κάθε ευκαιρία. Από την καταστολή των διαδηλώσεων, τις απαγορευσεις κυκλοφορίας, μεχρι και τα γεγονότα τυπου Περάματος. Αυτό που όπλισε το χέρι των μπάτσων, είναι η αβαντα που τους δίνει η ταξική και εθβική διάρθρωση της κοινωνίας, της οποίας αποτελούν προασπιστές.

Και μη μου πεις εσυ που τώρα διαβάζεις αυτό το κείμενο, πως σε ξενίζουν όλα αυτά και πως έχουμε κοινωνική ειρήνη, γιατί δεν μπορεί να μην έχεις σκεφτεί το εξής απλό: πόσες κρατικές δολοφονίες έγιναν από μπάτσους σε λευκούς, δυτικούς, αστούς τραπεζίτες που καταχράστηκαν δισεκατομμύρια; Σε λευκούς, δυτικούς, αστούς, βιαστές ή πολιτικούς που καταχράστηκαν δημόσιο χρήμα; Σε εφοπλιστές έμπορους ηρωίνης; Καμία! Γιατί; Επειδή απλά αυτοί δεν είναι φτωχοδιάβολοι, δεν είναι η πλέμπα. Αυτοί είναι τα αφεντικά μας! Αναρωτήσου επίσης, αν θα είχε την ίδια εξέλιξη το περιστατικό, αν δεν λάμβανε χώρα στις εργατικές συνοικίες του Περάματος αλλά στην Εκάλη. Άραγε οι μπάτσοι θα σήκωναν όπλα με τόση ευκολία σε αυτή την περιοχή; Εν τέλει τι είδους άνθρωποι είναι όσοι διαπράττουν μικροκλοπές; Πλούσιοι πάντως σίγουρα δεν είναι! Κάτι που αποδεικνύει την ταξική ταξική αιτία αυτού του γεγονότος. Οι φτωχοί, οι καταπιεσμένοι, οι εκμεταλλευόμενοι βράζουν όλοι εν τέλει στο ίδιο καζάνι, ανεξάρτητα κουλτούρας ή καταγωγής.

Το μεγάλο όμως ερώτημα που παραμένει ,είναι το πόσο εύκολα πλέον η αστυνομία μπορεί να βγάζει όπλα μπορούμε κι εγώ κι εσύ να βρεθούμε απέναντι από την κάνη ενός αστυνομικού όπλου, επειδή αρνηθήκαμε να υπακούσουμε σε εντολές», ώστε να γεφυρώσεις και το πρώτο πληθυντικό που ακολουθεί μετά…
Αν αυτό κοινωνικά το επιτρέψουμε, αν ο καθένας και η καθεμία από μας δεν αντισταθεί απέναντι σε αυτή τη συνθήκη, τότε μην εκπλαγείς πάλι αν τα όπλα στραφούν και εναντίον άλλων κοινωνικών κατηγοριών .Η αστυνομική βία κι αυθαιρεσία είναι εγγενή χαρακτηριστικά του καπιταλιστικού κράτους. Ειδικά οι ομάδες ΔΙΑΣ και ΔΕΛΤΑ θεωρούνται επίλεκτα σώματα ασφαλείας, πράγμα που αποδεικνύεται ακριβώς από το βαθμό της βίας που ¨δικαιούνται¨ να ασκούν.
Κι αν αυτή η εικόνα σου φαίνεται πολύ μακρινή, θυμήσου τις ένοπλες μπούκες σε σπίτια (π.χ Ινδαρές), το τράβηγμα όπλου από μπάτσο μέσα σε δημόσιο πανεπιστήμιο, την δολοφονία Γρηγορόπουλου, τα βασανιστήρια εντός και εκτός τμημάτων και πολλά άλλα.
Τα δεκάδες γεγονότα αστυνομικής βαρβαρότητας που έχουν καταγραφεί αποδεικνύουν περίτρανα το ότι οι μπάτσοι των μονάδων ΔΙΑΣ και ΔΕΛΤΑ αντιλαμβάνονται τον εαυτό τους ως μια ένοπλη συμμορία, στην οποία κανένας δε μπορεί να φέρει αντίρρηση. Αντίστοιχα, συμπεριφέρονται ως εκτελεστές που ενσαρκώνουν το κρατικό μονοπώλιο της βίας.
Όταν δε το κράτος, τους επιτρέπει να λειτουργούν εντελώς αυθαίρετα τα πράγματα ξεφεύγουν. Μια ακόμη γεύση αυτής της «κανονικοποιημένης» βαρβαρότητας πήραμε εδώ στα Γιάννενα στην απεργιακή πορεία της 26ης Νοεμβρίου 2020, όταν οι ΔΙΑΣ επιτέθηκαν άγρια στους /στις συναδέλφους/-ισσες διαδηλωτές/-τριες και διέλυσαν την απεργιακή πορεία.
Εν είναι η σίγουρο: Η κοινωνική οργή θα τους μαζέψει! Σε κάθε πόλη, σε κάθε μέρος της χώρας, να αντισταθούμε χωρίς διαχωρισμούς στο Κράτος, τα αφεντικά και τις ένοπλες συμμορίες τους.

ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΙΡΗΝΗ ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ΚΑΙ ΛΗΣΤΕΣ ΕΊΝΑΙ ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ-ΑΥΤΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ

ΠΟΡΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΑΜΑ
ΤΡΙΤΗ 26 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 19:00 Συγκέντρωση στην ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ (ΕΣΕ)


Πορεία για την κρατική δολοφονία του 18χρονου Νίκου Σαμπάνη απο μπάτσους στο Πέραμα.

Μοιραστείτε το άρθρο