Μαθητική συγκέντρωση και πορεία προς τη Βουλή, Παρασκευή 3/3 στις 12:00 στα Προπύλαια

ΑΥΡΙΟ 3/3 ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ Για τα παιδιά στα Τέμπη… Για τις οικογένειές τους… Και για εμάς… ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΓΚΑΛΥΦΘΕΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ Η ΦΩΝΗ! ΑΘΗΝΑ 12:00 ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ

ΟΡΓΗ, ΗΤΑΝ ΕΓΚΛΗΜΑ, ΔΕ ΞΕΧΝΩ, ΤΕΜΠΗ, ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΦΤΑΣΕΙΣ, ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ- ΟΙ ΖΩΕΣ ΜΑΣ….

Αυτά γράφτηκαν σήμερα στα σχολεία όλης της χώρας μήπως και καταφέρουμε με αυτές τις λέξεις να περιγράψουμε τα συναισθήματά μας για το τραγικό δυστύχημα, αυτό το έγκλημα, που συνέβη στα Τέμπη με δεκάδες νεκρούς και τραυματίες ανάμεσά τους πολλά παιδιά, φοιτητές…

Εκφράζουμε τα πιο βαθιά συλλυπητήρια στις οικογένειες των θυμάτων. Ευχόμαστε να γίνουν γρήγορα καλά οι τραυματίες.

Σε αυτό το τρένο θα μπορούσε να ήταν ο καθένας και η καθεμία από εμάς, από τα αδέρφια μας, τους φίλους μας. Μόνο οργή και θλίψη αισθανόμαστε για τους δεκάδες νεκρούς, τις οικογένειές τους.

Ακόμα μια φορά, φάνηκε με τον πιο τραγικό τρόπο πως οι ανθρώπινες ζωές, οι ζωές μας δεν μετράνε καθόλου μπροστά στα κέρδη των εταιριών, τα κόστη που υπολογίζουν οι κυβερνήσεις και το κράτος.

Διαβάζουμε τα λόγια των εργαζόμενων του χώρου που εδώ και πολύ καιρό προειδοποιούσαν ότι πρέπει να γίνει κάτι για να μην υπάρξει ατύχημα αλλά – όπως πάντα- οι κυβερνήσεις, το κράτος και οι εταιρείες δεν έδωσαν ούτε ευρώ για την ασφάλεια στις λειτουργίες και τις υποδομές των μετακινήσεων!

ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΜΕ. Στα θύματα, στις οικογένειές τους, σε όλους μας. Αυτές τις μέρες να μην σωπάσουμε. Αντίθετα, να ακουστεί όσο πιο δυνατά γίνεται:

  • Καμία συγκάλυψη στο έγκλημα.
  • Να δοθεί όλη η αναγκαία βοήθεια στους τραυματίες και τις οικογένειές τους.
  • Να ενταθούν οι προσπάθειες εντοπισμού και απεγκλωβισμού των αγνοούμενων.

ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΤΑ ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ, ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.

ΑΘΗΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ 12:00 ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ – ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΒΟΥΛΗ

ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Αθήνας

Μοιραστείτε το άρθρο