ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 18:00 Καμάρα / ΛΑΡΙΣΑ 18:00 αρχαίο θέατρο / ΠΑΤΡΑ 18:00 Παράρτημα
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αντικρατική-αντικατασταλτική πορεία για την κρατική δολοφονία στο Πέραμα
Την Παρασκευή 22/10, πραγματοποιήθηκε πολύωρη καταδίωξη κλεμμένου αμαξιού από τους δίκυκλους δολοφόνους της ομάδας ΔΙΑΣ η οποία κατέληξε στον εγκλωβισμό αυτού στο Πέραμα και αμέσως μετά στην εκτέλεση του εικοσάχρονου οδηγού και στον τραυματισμό του δεκαεξάχρονου συνεπιβάτη, ενώ ο τρίτος συνεπιβάτης διέφυγε και καταζητείται. Το κράτος για ακόμη μία φορά, δεν δίστασε να χρησιμοποιήσει τους μηχανισμούς του ενάντια σε μία περιθωριοποιημένη κοινωνική ομάδα για την οποία μας υπενθυμίζει ότι δεν έχουν όλες οι ζωές την ίδια αξία για το ίδιο. Δεν θα αφήσουμε να αορατοποιηθεί και να καταπνιγεί ακόμη μία κρατική δολοφονία. Για αυτόν τον λόγο, καλούμε σε αντικρατική-αντικατασταλτική πορεία στην Καμάρα την Παρασκευή 29/10 στις 18:00.
ΣΤΙΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΜΕ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ
ΚΑΝΕΝΑ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΑ ΣΥΛΛΗΦΘΕΝΤΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΛΤΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΗΣ 23/10
Ανοιχτή συνέλευση ενάντια στην κρατική δολοφονία στο Πέραμα
ΣΤΟ ΠΕΡΑΜΑ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΣΚΟΤΩΣΑΝΕ ΠΑΙΔΙ – Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΟΠΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΕΙ
Το βράδυ της Παρασκευής 22/10 τρεις νεαροί, επιβαίνοντες σε κλεμμένο όχημα, άοπλοι ωστόσο προσπάθησαν να διαφύγουν τον αστυνομικό έλεγχο. Επτά άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ έριξαν πάνω τους 40 περίπου σφαίρες, δολοφονώντας εν ψυχρώ έναν 18χρονο επιβαίνοντα και τραυματίζοντας έναν 16χρονο, ενώ ένας τρίτος ανήλικος κατάφερε να διαφύγει. Ξεκίνησε λοιπόν αμέσως η προπαγανδιστική εκστρατεία συγκάλυψης από τα ΜΜΕ, αναφέροντας τη δολοφονία ως συμπλοκή και παρουσιάζοντας τους ένστολους δολοφόνους να βρίσκονται σε άμυνα και τραυματισμένοι. Επιβεβαιώθηκε αργότερα από βίντεο ότι δεν υπήρξε καμία συμπλοκή και οι μπάτσοι απλά άδειασαν τα όπλα τους στο διερχόμενο αυτοκίνητο χωρίς να δεχτούν πυρά και πως δεν υπήρξε κανένας μπάτσος τραυματίας.
Λίγες ώρες αργότερα δημοσιοποιήθηκε πως η ομάδα της ΔΙΑΣ που πραγματοποιούσε την καταδίωξη του αυτοκινήτου με τους 3 νεαρούς είχε λάβει εντολή από το κέντρο να σταματήσει. Μετά την επιβεβαίωση ότι δεν υπήρξε συμπλοκή κι ότι ο 18χρονος που εκτελέστηκε εν ψυχρώ ήταν άοπλος -μιας και τα βίντεο από κόσμο που απλά κατέγραψε το περιστατικό είχαν αρχίσει να διαρρέουν στα social media, άρχισε να αναγράφεται σε όλα τα καθεστωτικά ΜΜΕ ότι ο νεκρός είναι Ρομά, σεσημασμένος για άλλα αδικήματα και ότι -όντας εγκλωβισμένος κάνοντας με το αυτοκίνητο όπισθεν, επιχείρησε τον εμβολισμό των αστυνομικών, προκειμένου να κατευθυνθεί η κοινή γνώμη προς την υπεράσπιση των μπάτσων δολοφόνων. Η δημοσιοποίηση των διαλόγων μεταξύ των ομάδων ΔΙ.ΑΣ. και του επιχειρησιακού κέντρου της ΕΛ.ΑΣ. ανέδειξαν επίσης το γεγονός ότι οι δολοφόνοι γνώριζαν εκ των προτέρων την πολιτισμική ταυτότητα των ατόμων.
Το βράδυ του Σαββάτου, καλέστηκε στη Θεσσαλονίκη συγκέντρωση στην Καμάρα ενάντια στην κρατική δολοφονία, την οποία τα ΜΑΤ χτύπησαν άγρια, κατορθώνοντας να συλλάβουν 4 διαδηλωτές, ενώ και η διαδήλωση στην Αθήνα δέχτηκε την άγρια κατασταλτική επίθεση της αστυνομίας.
Σήμερα, ο 14χρονος που τελικά κατάφερε να διαφύγει της σύλληψης -αλλά και της εκτέλεσης, δήλωσε στην κατάθεσή του ότι ήταν ο ίδιος ο οδηγός του οχήματος και όχι ο δολοφονημένος φίλος του και πως οι μπάτσοι πρώτα πυροβόλησαν κι έπειτα κινήθηκε το όχημα με την όπισθεν πάνω στις μηχανές, οι οποίες ωστόσο ήταν χωρίς αναβάτες.
Τον Δεκέμβρη του 2008, το ελληνικό κράτος ανασυγκρότησε εκ νέου τον εαυτό του, ως αυτό που ήταν πάντα, και είναι όλα τα κράτη: μηχανές θανάτου. Πολύμορφος θάνατος. Άμεσος, έμμεσος, ύπουλος, αυτοκτονικός, αυτοί οι σημαντικοί θάνατοι που αποπνέουν την κυρίαρχη ιδεολογία ότι κάπου στο βάθος φταίμε κι εμείς για τον θάνατό μας. Ο ήχος από το όπλο του Κορκονέα, φώναζε «ζήτω ο θάνατος», ταυτόχρονα όριζε ένα μόνο σημείο από την κρατική πολιτική: οριοθετούσε το πέρασμα σε μια ακόμη πιο κτηνώδη επιβολή πάνω στην κοινωνία. Ο στόχος είναι η διάχυση της κρατικής θανατοπολιτικής μέσα στις φλέβες του κοινωνικού σώματος.
Ο Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος υπήρξε ο τελευταίος δολοφονημένος της αστικής δημοκρατίας σε μια σειρά προηγούμενων και ο πρώτος σε μια σειρά νέων. Η δολοφονία του όρισε το πέρασμα από τη δημόσια πολιτική δολοφονία στη διάχυτη κοινωνική συνθήκη θανάτου: Τα όπλα της αστυνομίας στο κέντρο της μητρόπολης, η αστυνομοκρατία, τα ΜΑΤ μέσα στην ΑΣΟΕΕ και το σπάσιμο του πανεπιστημιακού ασύλου, το προτεταμένο όπλο του μπάτσου σε προαύλιο πανεπιστημιακό χώρο, οι σεξουαλικές παρενοχλήσεις σε γυναίκες, κορίτσια και ομοφυλόφιλα ζευγάρια που κινούνταν στην περιοχή των Εξαρχείων την εποχή που εκεί είχαν στρατοπεδεύσει ο αστυνομικός στρατός κατοχής.
Οι επιθέσεις των μπάτσων στις πλατείες, από την Κυψέλη μέχρι τη Νέα Σμύρνη, ο βασανισμός διαδηλωτών, όπως του Λ. Γούλα στο πάρκινγκ της περίφημης οδού Μπουμπουλίνας και των αναρχικών που συμμετείχαν στην αντιφασιστική πορεία στο Γαλάτσι την 1η του Νοέμβρη είναι μόνο λίγα από τα περιστατικά που καταδεικνύουν ότι ο μισθοφορικός στρατός κατοχής του κράτους αναβαθμίζεται σε ολοκληρωτική και πανταχού παρούσα μονάδα επιβολής της στυγνής εξουσίας του κράτους και των αφεντικών.
Παράλληλα, δεν μπορούμε να ξεχνάμε την αναβάθμιση της αστυνομίας σε πολιτικό βραχίονα που παίζει κομβικό ρόλο στη διαχείριση της πανδημίας αλλά και των κοινωνικών αναταραχών, ενόσω οι ίδιοι οι μπάτσοι συνεχίζουν να συμπεριφέρονται σαν συμμορία με κυρίαρχο σκοπό τους το ξύλο, τον βασανισμό και τον εξευτελισμό όσων αντιστέκονται στην κρατική, εξουσιαστική βία, έχοντας παράλληλα και την πλήρη κάλυψη του κράτους, των κυβερνώντων και όλων των μηχανισμών τους.
Υπάρχει ένας κοινός παρονομαστής ανάμεσα στη δολοφονία του 18χρονου Ρομά, Νίκου Σαμπάνη, του λιμενεργάτη της Cosco στις προβλήτες του Πειραιά, του ντελιβερά από το Πακιστάν Ανέες Μιρ και σε αυτή των μεταναστών που πνίγηκαν στα ανοιχτά της Χίου. Είναι ο ίδιος παρονομαστής που έχουν κοινό πάντα όλοι οι νεκροί της κυριαρχίας, όλοι οι δολοφονημένοι από την εξουσία, είτε Ρομά, είτε Έλληνες εργάτες του λιμανιού, είτε μετανάστες σε φουσκωτές βάρκες στα νερά του Αιγαίου, είτε ντελιβεράδες από το Πακιστάν, ήταν όλοι τους φτωχοί!
ΝΑ ΜΗ ΣΥΝΗΘΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ !
Η εξουσία δολοφονεί. Παντοτινές προϋποθέσεις της είναι η εκμετάλλευση και ο θάνατος. Όλα τα παραπάνω αποσκοπούν στην ένταση της φτώχειας, της εξαθλίωσης, της εδραίωσης του κοινωνικού κανιβαλισμού μεταξύ των εκμεταλλευομένων, τη λουμπενοποίηση των αντιστάσεων και των υποκειμένων, την ενίσχυση του καθεστώτος εξαίρεσης για τους πληθυσμούς που «περισσεύουν», το όρθωμα των τειχών απέναντι στον εσωτερικό και εξωτερικό εχθρό. Όλα αυτά εντάσσονται και έρχονται να συγκροτήσουν αυτό ακριβώς στο οποίο πρέπει να αντιταχθούμε. Και σίγουρα δεν αποτελούν «μεμονωμένα περιστατικά» αλλά τη μόνη στρατηγική που εφαρμόζει μεθοδικά ο σύγχρονος ολοκληρωτισμός. Κι αν σιωπήσουμε κι αδρανήσουμε μπροστά σε αυτήν την κρατική δολοφονία θα βρεθούμε στη συνέχεια αντιμέτωποι με ακόμα περισσότερα θύματα της αστυνομικής βίας και της κρατικής βαρβαρότητας. Θα βρεθούμε αντιμέτωποι με την επιβολή της εξοικείωσης με το θάνατο, αν δεν υπερασπιζόμαστε κάθε στιγμή τη ζωή.
Η μόνη πράξη που προϋποθέτει την ελευθερία είναι η διάλυση της εξουσίας για να βρει τόπο να αναπτυχθεί η κοινωνική δημιουργικότητα που αποτελεί το απόλυτο αντίθετό της, ως έκφραση αλληλεγγύης, ισότητας και αξιοπρέπειας. Ο φόβος των εξουσιαστών για την ώρα του πληβειακού ξεσηκωμού μεγαλώνει. Ας τον κάνουμε πραγματικότητα. Η λύση βρίσκεται στο δρόμο του αγώνα. Εκεί που μπορούν να συντριβούν οι νόμοι και η δύναμη των ένστολων φρουρών της ζωής μας. Να παλέψουμε ενάντια στην κρατική και καπιταλιστική κρεατομηχανή που παράγει τον θάνατο, ενάντια στον σύγχρονο ολοκληρωτισμό.
Οργάνωση με ακηδεμόνευτους και αδιαμεσολάβητους όρους σε όλα τα κοινωνικά μέτωπα. Ενότητα στη βάση, συντονισμός στη δράση. Αλληλεγγύη και αντίσταση μέχρις εσχάτων!
ΚΑΜΙΑ ΚΡΑΤΙΚΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΔΕ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΗ
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ΕΊΝΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΖΩΗ ΚΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΥΣ ΣΥΛΛΗΦΘΕΝΤΕΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ Ν.ΣΑΜΠΑΝΗ
ΕΛ.ΑΣ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ, ΡΟΥΦΙΑΝΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΙΣΤΩΝ
Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ!
Τοπικός Συντονισμός Α.Π.Ο. – Ο.Σ. Θεσσαλονίκης
ΑKOMA ΜΙΑ ΚΡΑΤΙΚΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ…
Το χρονικό
Ξημερώματα Σαββάτου 23/10 ομάδα ΔΙΑΣ κρίνει ως “ύποπτο” ένα όχημα όπου επέβαιναν τρεις νεαροί Ρομά και αποφασίζει διενέργεια ελέγχου του. Το όχημα δε σταματά στον έλεγχο και οι μπάτσοι αρχίζουν να το καταδιώκουν, ενώ στέλνονται και ενισχύσεις. Στην προσπάθειά του να ξεφύγει, ο οδηγός κάνει όπισθεν προς το μέρος τους με αποτέλεσμα να πέσουν κάτω ορισμένοι εξ αυτών. Παρότι φάνηκε ξεκάθαρα ότι δεν υπήρξε καμία απειλή της ζωής τους (οι ίδιοι διαβεβαίωσαν πολλάκις το κέντρο άμεσης δράσης ότι δεν τραυματίστηκε κανείς τους) αρχίζουν να πυροβολούν με μανία προς το όχημα σκοτώνοντας τον 18χρονο Νίκο Σαμπάνη και τραυματίζοντας έναν ακόμη επιβαίνοντα, ενώ ο τρίτος κατάφερε να γλιτώσει.
Το ξέπλυμα
Όπως έχει συμβεί σε πολλές ακόμα περιπτώσεις τα θύματα δέχονται εκ νέου επίθεση για να ξελασπωθούν οι δολοφόνοι. Τα καθεστωτικά ΜΜΕ προσπαθούν να διαμορφώσουν κλίμα που να δικαιολογεί τη δολοφονία παρουσιάζοντας ψευδώς τους νεαρούς ως “επικίνδυνους σεσημασμένους εγκληματίες”, υπογραμμίζοντας ότι είναι ρομά σε μία προσπάθεια να προκαλέσουν ρατσιστικά αντανακλαστικά, ενώ φουσκώνουν τον κίνδυνο στον οποίο υποτίθεται βρέθηκαν οι μπάτσοι, μιλώντας για “συμπλοκή” και προσπαθώντας να μας πείσουν ότι ήταν σε αυτοάμυνα και για αυτό άδειασαν 38 (!!!) σφαίρες στο αμάξι, παρότι οι επιβαίνοντες στο όχημα ήταν αποδεδειγμένα άοπλοι. Επιπλέον, κάνουν λόγο για 7 τραυματίες αστυνομικούς, σενάριο που διαψεύδεται από τις συνομιλίες των ΔΙΑΣ στον ασύρματο.
Η κρατική στρατηγική
Ο κρατικός μηχανισμός σε πρώτη φάση ήλπιζε πως αποδίδοντας στους μπάτσους που συμμετείχαν στη δολοφονία την κατηγορία της ανθρωποκτονίας από πρόθεση θα κατευνάσει τα πνεύματα και θα καταφέρει να πετάξει την ευθύνη από πάνω του. Βέβαια η κυβέρνηση δεν κατάφερε να συγκρατήσει στελέχη της από το να στηρίξουν ανοιχτά τους επτά ΔΙΑΣ που συμμετείχαν στη δολοφονία. Άλλωστε, όσο και να προσπαθεί το κράτος να αποστασιοποιηθεί από το περιστατικό, η αλήθεια είναι πως αυτό είναι ο ηθικός αυτουργός αυτής της δολοφονίας. Το κράτος είναι αυτό που προχωρά σε χιλιάδες προσλήψεις μπάτσων την ίδια στιγμή που αρνείται να προσλάβει δασκάλους και υγειονομικούς, το κράτος είναι αυτό που ξοδεύει αμύθητα ποσά για αγορά νέου εξοπλισμού καταστολής την ίδια στιγμή που ωθεί την κοινωνική βάση στην εξαθλίωση, το περιθώριο και την παραβατικότητα για να επιβιώσει, το κράτος -και με υπερβάλλον ζήλο οι τωρινοί εκφραστές του- είναι αυτό που ξαμόλυσε τους μπάτσους και τους έδωσε την εξουσία να τρομοκρατούν όποιον σταθεί στο δρόμο τους, το κράτος χέρι χέρι με την αστική δικαιοσύνη είναι αυτά που θα βγάλουν στο τέλος λάδι δολοφόνους 18χρονου παιδιού, όπως έκανε και σε κάθε προηγούμενο αντίστοιχο περιστατικό.
Η ιστορία επαναλαμβάνεται
Δεν είναι η πρώτη φορά που μπάτσοι δολοφονούν δίχως δεύτερη σκέψη. Μπορεί οι σφαίρες να μην έφυγαν από το ίδιο χέρι, αλλά είναι το ίδιο σώμα αυτό που χτύπησε τον νεαρό στη Νέα Σμύρνη, που μπούκαρε στο σπίτι οικογένειας στο Κουκάκι, που επαναπροωθεί παράνομα μετανάστες στα σύνορα και προκαλεί θανατηφόρα ναυάγια στο Αιγαίο (τρία νεκρά παιδιά και μια γυναίκα αυτή την εβδομάδα στη Χίο), που βασάνισε αναρχικούς και κομμουνιστές στα κρατητήρια της ασφάλειας. Είναι το ίδιο σώμα που δολοφόνησε τον Κουμή, την Κανελλοπούλου, τον Καλτεζά, τον Ηρακλή Μαραγκάκη, τον Αλέξη, τη Zackie και τώρα τον 18χρονο Ρομ Νίκο Σαμπάνη. Είναι το κράτος που οπλίζει αυτό το σώμα τόσο με υλικό εξοπλισμό όσο και με αυθαιρεσία, συγκάλυψη, μίσος και περίσσια εξουσία.
Και είναι το κεφάλαιο στο βωμό του οποίου οι θάνατοι των ανθρώπων της τάξης μας ολοένα και πληθαίνουν, με πιο πρόσφατους αυτό του 18χρονου ντελιβερά Ανέες Μιρ στην Καλλιθέα μετά από πρόσκρουση με ταξί, του 45χρονου εργάτη Δημήτρη Δαγκλή, που τεμαχίστηκε από γερανογέφυρα στις προβλήτες της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά, δουλεύοντας κάτω από εξοντωτικές συνθήκες και συνεχόμενα 12ωρα, αλλά και την εμπρηστική επίθεση εναντίον μεταναστών εργατών γης στη Μανωλάδα.
Σε ένα σύστημα λοιπόν που απορρίπτει και περιθωριοποιεί όποιον/α ξεφεύγει από τα κοινωνικά πρότυπα, σε ένα σύστημα που οι ανθρώπινες ζωές γίνονται θυσία στο βωμό του κέρδους, σε ένα σύστημα που η απόδοση δικαιοσύνης εξαρτάται από το πόσα φράγκα έχεις, σε ένα σύστημα που δολοφονεί καθημερινά όσους/ες περισσεύουν κι έπειτα τα θύματα δολοφονούνται ξανά και ξανά από τα ΜΜΕ, δεν έχουμε επιλογή παρά να σταθούμε απέναντί του και να παλέψουμε για τη ριζική καταστροφή του.
ΝΑ ΜΗ ΣΥΝΗΘΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ
ΤΑΞΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, ΤΑΞΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΤΑΞΙΚΗ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ
Συλλογικότητα αναρχικών από τα ανατολικά // anatolika.espivblogs.net/
ΛΑΡΙΣΑ
Συγκέντρωση με αφορμή τη δολοφονία του Νίκου Σαμπάνη από μπάτσους
Με αφορμή την δολοφονία του Νίκου Σαμπάνη από μπάτσους, καλούμε σε ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ την Παρασκευή 29/10, 18:00 στο αρχαίο θέατρο Λάρισας
ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΝ, Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΛΙΖΕΙ
ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΗΘΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ
Κατάληψη Ντουγρού
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ – ΠΟΡΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΚΡΑΤΙΚΗ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ 18χρονου ΝΙΚΟΥ ΣΑΜΠΑΝΗ
Καμιά ειρήνη χωρίς δικαιοσύνη. Όλες οι ζωές έχουν αξία.
Αντιρατσιστική Πρωτοβουλία Λάρισας
ΠΑΤΡΑ
Πορεία ενάντια στην κρατική δολοφονία στο Πέραμα
ΚΑΛΕΣΜΑΤΑ ΣΕ ΠΟΡΕΙΕΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΑΜΑ
Τετάρτη 27/10 – 17.30 – ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
Παρασκευή 29/10 – 18.00 – ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΠΛΙΖΕΙ – ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΝ
ΝΙΚΟΣ ΣΑΜΠΑΝΗΣ 18 ΧΡΟΝΩΝ, ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΣΦΑΙΡΕΣ ΜΠΑΤΣΩΝ
αναρχική ομάδα Δυσήνιος Ίππος
ΚΑΛΕΣΜΑΤΑ ΣΕ ΠΟΡΕΙΕΣ
- Τετάρτη 27/10 – 17.30 – ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
- Παρασκευή 29/10 – 18.00 – ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΠΛΙΖΕΙ – ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΝ
ΝΙΚΟΣ ΣΑΜΠΑΝΗΣ 18 ΧΡΟΝΩΝ, ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΣΦΑΙΡΕΣ ΜΠΑΤΣΩΝ
Ελλάδα, Αττική, Πέραμα, Οκτώβρης του 2021. Άλλο ένα περιστατικό ακραίας αλλά και γνώριμης αστυνομικής βίας και αυθαιρεσίας. Πέντε μηχανές ΔΙΑΣ καταδιώκουν ένα όχημα που δε σταμάτησε σε σήμα ελέγχου. Η καταδίωξη, που έχει ξεκινήσει από την περιοχή του Ρέντη, συνεχίζεται μέχρι το Πέραμα. Εκεί, η προσπάθεια του οδηγού του οχήματος να απεγκλωβιστεί από τον κλοιό των διωκτών του απαντιέται με 38 ριπές 7 υπηρεσιακών όπλων μέσα σε κατοικημένη περιοχή. Ο 18χρονος οδηγός πέφτει νεκρός, ένας 16χρονος επιβαίνων τραυματίζεται και προσάγεται κι ένας 15χρονος επιβαίνων διαφεύγει τρέχοντας.
Τη σκυτάλη παίρνουν τα καθεστωτικά ΜΜΕ. Πιστά στο ρόλο τους σπεύδουν να μας ενημερώσουν ότι το όχημα ήταν κλεμμένο, οι ύποπτοι Ρομά και οι δολοφόνοι της ομάδας ΔΙΑΣ σε νόμιμη άμυνα. Στην ουσία μας κάνουν σαφές ότι, σύμφωνα με το δικό τους κώδικα ηθικής, η ζωή ενός ανθρώπου αξίζει λιγότερο από ένα αυτοκίνητο, ειδικά άμα πρόκειται για Ρομά. Για εκείνους, οι Ρομά είναι αυτομάτως ύποπτοι (ο δολοφονημένος οδηγός του οχήματος χαρακτηρίζεται «παλιός γνώριμος των αρχών»).
Η στυγνή αυτή δολοφονία έρχεται να συμπληρώσει το παζλ της καθημερινής συνθήκης εξαίρεσης και αποκλεισμού που βιώνουν οι αόρατοι αυτού του κόσμου. Πρόκειται για δολοφονία με κίνητρα ξεκάθαρα ρατσιστικά. Ο Νίκος δολοφονήθηκε ακριβώς επειδή δεν χωρούσε στο πλαίσιο της καπιταλιστικής βιτρίνας, επειδή πληρούσε και του φορέθηκαν όλα τα κριτήρια και τα χαρακτηριστικά. Του καταπιεσμένου, από τα κάτω, μη Έλληνα, μικροπαραβατικού, εκείνου που πρέπει πάση θυσία να κρυφτεί και αν δεν συμμορφώνεται να εκτελεστεί.
Η συνεχής ροή πληροφοριών από αυτόπτες μάρτυρες, βίντεο και ηχητικά ντοκουμέντα φανερώνουν την αλήθεια που τα καθεστωτικά ΜΜΕ προσπαθούν να παραποιήσουν, φέρνοντας πίεση σε κράτος και δικαστική αρχή. Μαρτυρίες ότι οι μηχανές μετακινήθηκαν κατάλληλα μετά τη δολοφονία, μαρτυρίες για το πλήθος των πυροβολισμών, βίντεο από τη στιγμή της δολοφονίας, φωτογραφίες και πλάνα του διάτρητου από τις σφαίρες των ένστολων δολοφόνων οχήματος, ηχογραφήσεις από τις διαβιβάσεις του κέντρου άμεσης δράσης που καλούσε επανειλημμένα τους σερίφηδες της ΔΙΑΣ να σταματήσουν την καταδίωξη, δηλώσεις «ειδικών», απόστρατων αξιωματικών της ΕΛ.ΑΣ. περί αδικαιολόγητης αντίδρασης των δολοφόνων της ΔΙΑΣ, αναγκάζουν τη δικαιοσύνη να κινήσει διαδικασίες δίωξης, να κατηγορήσει τους 7 πιστολέρο για φόνο και να τους συλλάβει.
Γνωρίζει πολύ καλά το κράτος και η δικαιοσύνη ποιων το χέρι οπλίζουν. Δεν είναι η πρώτη φορά, ούτε κι η τελευταία, που μπάτσος σηκώνει όπλο, σημαδεύει και πυροβολεί. Οι λόγοι για το κράτος και τους μηχανισμούς του είναι σαφείς: για να επιβληθούν, να καταστείλουν και να τρομοκρατήσουν, γιατί θεωρούν αναλώσιμη τη ζωή όσων το ίδιο το σύστημα έχει πετάξει στο περιθώριο, γιατί όσοι αμφισβητούν την εξουσία πρέπει να τιμωρούνται εκδικητικά και παραδειγματικά, γιατί η δικαιοσύνη είναι ταξική.Να αγωνιστούμε με πάθος για τη ζωή που αξίζει να βιώσουμε, πολεμώντας κράτος, καπιταλισμό και κάθε μορφή εξουσίας. Να συνδέσουμε τους αγώνες, χτίζοντας σχέσεις αγωνιστικής αλληλεγγύης μεταξύ όλων όσοι βιώνουν την καταπίεση και την εκμετάλλευση. Για όλες, όλα, όλους τους δολοφονημένους, τους νεκρούς του κοινωνικού και ταξικού πολέμου, ας ξεχειλίσει η οργή μας.
ΕΛ.ΑΣ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ, ΡΟΥΦΙΑΝΩΝ, ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΙΣΤΩΝ
ΚΑΜΙΑ ΖΩΗ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ ΚΡΑΤΙΚΗ ΒΙΑ
ΜΠΑΤΣΟΙ, ΦΑΣΙΣΤΕΣ, TV, ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ, ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝΕ ΜΑΖΙ
ΔΕΝ ΣΙΩΠΟΥΜΕ – ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ – ΔΕ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ
Αναρχικές – οί, συντρόφισσες – οι
Καλέσματα από athens.indymedia.org και kinimatorama.net