ΣΥΖΗΤΕΙΤΑΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ Μαζικό όχι στο αντιεκπαιδευτικό ν/σχ. ΑΠΕΡΓΙΑ Τρίτη 9/6 ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ Τετάρτη 10/6

ΑΘΗΝΑ 10/6

ΗΧΗΡΟ ΜΗΝΥΜΑ από εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές, μαθητές στις κινητοποιήσεις σε 16 πόλεις, τόσο της Τρίτης όσο της Τετάρτης

Οι νέες μαζικές κινητοποιήσεις πραγματοποιήθηκαν την Τρίτη 9 αλλά και την Τετάρτη 10 Ιουνίου, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη αλλά και σε διάφορες άλλες περιοχές της Ελλάδας εν όψει του αντιεκπαιδευτικού νομοσχεδίου που συζητείται για ψήφιση στη Βουλή.

ΑΘΗΝΑ 10/6

Εκπαιδευτικοί, γονείς, φοιτητές και μαθητές βγήκαν για άλλη μια φορά στους δρόμους, ώστε να ακουστεί ηχηρά το μήνυμά τους και να εμποδίσουν την επίθεση μέσω αντιεκπαιδευτικών νόμων που έρχονται να διαλύσουν ακόμα περισσότερο την παιδεία.

Η κλιμάκωση του αγώνα και τα συνεχή καλέσματα δημιούργησαν τις κατάλληλες συνθήκες για να πραγματοποιηθούν κινητοποιήσεις σε πολλές περιοχές με μεγάλη συμμετοχή.

ΑΘΗΝΑ 9/6

Πέρα από τις δύο κεντρικές κινητοποιήσεις της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, καλέσματα υπήρχαν και σε Πάτρα, Γιάννενα, Καρδίτσα, Πρέβεζα, Πέλλα, Ηλεία, Αργολίδα, Χανιά, Ρέθυμνο, Λέσβο, Ιθάκη, Βόνιτσα, Λήμνο και Σάμο.

«Πρόκειται για ένα σχολείο αποτρεπτικό, όχι μόνο εξαιτίας του εξεταστικού κάτεργου στο οποίο θέλουν να το μετατρέψουν, αλλά και μέσα από τη σχολειοποίηση του νηπιαγωγείου και την κατάργηση της ιδιωτικότητας και της ελεύθερης συζήτησης μέσα στην αίθουσα μεταξύ καθηγητών και μαθητών. Έτσι, σε λίγο θα

ΑΘΗΝΑ 9/6

μιλάμε για ένα σχολείο φτωχό και μονόπλευρο, χωρίς καμία παροχή ουσιαστικής γνώσης. Πολλοί εκπαιδευτικοί αναγνωρίζουν τα προβλήματα που υπάρχουν και συνεχώς εντείνονται, γι’ αυτό και παλεύουν για καλύτερες συνθήκες εργασίας για τους ίδιους και για ουσιαστική μόρφωση για όλους τους μαθητές. Η κυβέρνηση όμως μέσα από τις αξιολογήσεις προσπαθεί να φιμώσει και να καταστείλει αυτές τις προσπάθειες. Αυτό το νομοσχέδιο δημιουργεί άνισους όρους στα σχολεία, αποκλείει εργαζόμενους από τη δουλειά τους και αποκλείει μαθητές από το σχολείο και τη μόρφωση», δηλώνει η Σ. Στεφανίδου, φιλόλογος της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σχετικά με το πολυνομοσχέδιο.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 9/6
ΤΡΙΚΑΛΑ 9/6

 

ΓΙΑΝΝΕΝΑ 9/6

 

 

 

ΤΡΙΚΑΛΑ 9/6

 

 

 

 

 

 

ΧΑΝΙΑ 9/6

 

ΠΑΤΡΑ 9/6

 

 

 

 

 

 

 

Συλλαλητήρια ενάντια στο πολυνομοσχέδιο Κεραμέως

Πανεκπαιδευτικές κινητοποιήσεις ενάντια στην ψήφιση του αντιδραστικού αντιεκπαιδευτικού νομοσχεδίου

– Τρίτη 9 Ιουνίου ΑΠΕΡΓΙΑ! Συγκέντρωση 1 μ.μ., άγαλμα Βενιζέλου

– Τετάρτη 10 Ιουνίου Συλλαλητήριο 7 μ.μ., άγαλμα Βενιζέλου

Το υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση, παρά τις τεράστιες αντιδράσεις που έχει ξεσηκώσει το αντιδραστικό και αναχρονιστικό αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο, το φέρνουν την Τρίτη 9/6 στην ολομέλεια της Βουλής και επιδιώκουν την ψήφισή του την Τετάρτη 10/6.

Οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς, οι φοιτητές/τριες και όλη η κοινωνία δεν θα δεχθούμε την ψήφιση, πολύ δε περισσότερο την εφαρμογή ενός νόμου που φέρνει το κλείσιμο τμημάτων και σχολείων, που ορθώνει νέους ταξικούς φραγμούς και αποκλείει μαθητές από το σχολείο, που προωθεί την αξιολόγηση σχολικής μονάδας και εκπαιδευτικών και μέσω αυτής την κατηγοριοποίηση και υποχρηματοδότηση σχολείων, την ιδιωτικοποίηση και τις απολύσεις εκπαιδευτικών. Δεν θα δεχθούμε έναν νόμο που στοχεύει ξεκάθαρα στην αμφισβήτηση του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης, του καθολικού δικαιώματος στη μόρφωση και των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών. Το νομοσχέδιο-έκτρωμα της Κεραμέως ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!

Το ΔΣ του Ζ΄ ΣΕΠΕ Θεσσαλονίκης καλεί τους/τις εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν μαζικά:

  • στην απεργία στις 9/6 (κηρύσσοντας 3ωρη συμπληρωματική στην κηρυγμένη από τη ΔΟΕ 3ωρη στάση εργασίας) και στην ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ στη 1 μ.μ., στο άγαλμα Βενιζέλου
  • στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο, την Τετάρτη 10/6, 7 μ.μ., στο άγαλμα Βενιζέλου.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ του αντιδραστικού αναχρονιστικού αντιεκπαιδευτικού νομοσχεδίου

ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ για το Ενιαίο 12χρονο (και 2χρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή) Δημόσιο Δωρεάν σχολείο για όλους/ες, με παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στη λειτουργία του

ΔΣ του Ζ΄ ΣΕΠΕ Θεσ/νίκης

Μοιραστείτε το άρθρο