Συγκέντρωση κατά των απολύσεων και αποκλεισμών αναπληρωτ(ρι)ών, 25/8 ΥΜΑΘ

Ζ΄ Σ.Ε.Π.Ε.  Όχι στους αποκλεισμούς και τις απολύσεις αναπληρωτ(ρι)ών

Όχι στους αποκλεισμούς και τις απολύσεις αναπληρωτ(ρι)ών  

Μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών τώρα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Υ.ΜΑ.Θ., την Τρίτη 25 Αυγούστου, 11π.μ.

Συνάδελφοι/ισσες,

Λίγες μέρες πριν το άνοιγμα των σχολείων και μπροστά σε μια νέα έκρηξη της πανδημίας του covid-19, η εκπαίδευση βρίσκεται στην ίδια δεινή κατάσταση όπως όλα τα προηγούμενα χρόνια, αφού δεκάδες χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών συνεχίζουν να υπάρχουν, οι υποδομές παραμένουν γεμάτες ελλείψεις και προβλήματα ενώ και οι δαπάνες για το δημόσιο σχολείο βαίνουν συνεχώς μειούμενες. Αντί να σχεδιάζει τα αναγκαία μέτρα για την κανονική λειτουργία των σχολείων, με όλους τους μαθητές/τριες σε ολιγάριθμα τμήματα, στελεχωμένα από εκπαιδευτικούς και προσωπικό καθαριότητας καθώς και δωρεάν διάθεση όλων των αναγκαίων  μέσων προστασίας, το ΥΠΑΙΘ συνεχίζει το “παιχνίδι” των αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων (αξιολόγηση, εκπαιδευτική ιεραρχία, περιεχόμενο και πρόγραμμα κλπ.), παρουσιάζοντας μονότονα ως απάντηση στην πανδημία την εξ αποστάσεως και τις κάμερες στην τάξη, σε τάξεις με 25 μασκοφορεμένα (ή όχι) παιδιά! Όπως συνολικά βέβαια η κυβέρνηση που αντί της θωράκισης της δημόσιας υγείας, παιδείας και γενικά του κρατικού μηχανισμού απέναντι στην πανδημία, σχεδιάζει τη νέα επίθεση στα εργασιακά, τα κοινωνικά και τα πολιτικά δικαιώματα.

Μέσα σ’ όλη αυτή την κατάσταση κορυφώνεται η αγωνία χιλιάδων αναπληρωτ(ρι)ών εκπαιδευτικών. Κάποιοι από τους/τις συναδέλφους μας (περισσότεροι από 15 χιλιάδες στις προκηρύξεις της Ειδικής και τις 2 της Γενικής Αγωγής) ονομάστηκαν “απορριφθέντες λόγω παραβόλου”, κάποιοι λόγω έλλειψης εξομοίωσης  και γενικά εξαιτίας των τεχνικών λαθών του συστήματος και της κυβερνητικής αναλγησίας. Κάποιοι άλλοι είδαν στους νέους πίνακες τραγικά λάθη στη μοριοδότησή τους, που ίσως τους αφήσουν εκτός εργασίας, καθώς εκπαιδευτικοί που για 10 και πλέον χρόνια “οργώνουν” τη χώρα στηρίζοντας το δημόσιο σχολείο κατρακύλησαν εκατοντάδες και χιλιάδες θέσεις στους πίνακες εξαιτίας του νόμου Γαβρόγλου που τσακίζει την προϋπηρεσία.

Αφού επιχείρησε (ανεπιτυχώς λόγω της άμεσης αντίδρασης του εκπαιδευτικού κινήματος) να «προσδιορίσει»  τα λειτουργικά κενά των σχολείων εσπευσμένα ως τις 14/8, καταστρατηγώντας τη νομοθεσία και παραβιάζοντας τα εργασιακά μας δικαιώματα και με κενά πολύ λιγότερα από τις πραγματικές ανάγκες, το Υ.ΠΑΙ.Θ. προχωρά στην Α΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτ(ρι)ών από τους προσωρινούς πίνακες κατάταξης που διαμορφώθηκαν με βάση το προσοντολόγιο του νόμου Γαβρόγλου, χωρίς να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία των ενστάσεωναποκλείοντας δηλ. από τις δηλώσεις περιοχών και το δικαίωμα στην εργασία χιλιάδες εκπαιδευτικούς, που ακόμα και αν δικαιωθούν από τις ενστάσεις, δεν είναι σίγουρο αν και πότε θα δουλέψουν…

Επιπρόσθετα, με Υπουργική απόφαση για τη «ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης και τοποθέτησης αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών» καταργούνται ολοκληρωτικά τα κοινωνικά κριτήρια στις τοποθετήσεις, πλήττοντας κατάφωρα  εκπαιδευτικούς με μονογονεϊκή οικογένεια, προβλήματα υγείας ή κάποια αναπηρία, που δεν θα έχουν το δικαίωμα να προηγηθούν και να τοποθετηθούν σε σχολεία κοντινά και ανάλογα με τις ανάγκες τους. Είναι βέβαιο πως, αν το Υπουργείο δεν τροποποιήσει τη διάταξη αυτή, πολλοίεκπαιδευτικοί θα εξαναγκασθούν σε παραίτηση, με αποτέλεσμα να αποκλειστούν από τις προσλήψεις και την επόμενη χρονιά, καθώς ισχύει ο τιμωρητικός διετής αποκλεισμός σε περίπτωση παραίτησης. Ταυτόχρονα η Υ.Α. δίνει τη δυνατότητα στους νεοδιορισμένους «άριστους» διευθυντές εκπαίδευσης να ιεραρχούν και να  ορίζουν σειρά προτεραιότητας(!) κάλυψης των κενών. Παραδέχεται μ’ αυτό τον τρόπο έμμεσα ότι δεν υπάρχει πρόθεση από το Υ.ΠΑΙ.Θ. για κάλυψη των χιλιάδων κενών από την αρχή της χρονιάς και με μία φάση προσλήψεων και ότι οι αναπληρωτές/τριες θα δηλώνουν σχολεία, χωρίς να γνωρίζουν το σύνολο των κενών…

Συνάδελφοι/ισσες,

Σήμερα γίνεται πια ολοφάνερο πως το προσοντολόγιο του νόμου Γαβρόγλου που εφαρμόζει απαρέγκλιτα και η κυβέρνηση της ΝΔ, με τις τεράστιες ανακατατάξεις στους πίνακες, την ουσιαστική κατάργηση της προϋπηρεσίας και το αέναο κυνήγι των προσόντων, αποτελεί τρόπο απόρριψης/απόλυσης και όχι πρόσληψης εκπαιδευτικών. Αποδεικνύεται ταυτόχρονα πως οι αναπληρωτές.τριες, αντιμετωπίζονται από την εκάστοτε κυβέρνηση, ως εργαζόμενοι δεύτερης κατηγορίας, χωρίς δικαιώματα.

Εδώ και τώρα πρέπει να μπει τέρμα στο αίσχος της ελαστικής εργασίας και της αναπλήρωσης. Οι αναπληρωτές/τριες καλύπτουν στοιχειώδεις ανάγκες των σχολείων και έπρεπε ήδη να εργάζονται με μόνιμη σχέση εργασίας. Η επιλογή όλων των κυβερνήσεων, διαχρονικά, να διατηρούν χιλιάδες συναδέλφους στην ομηρεία είναι βολική για το κράτος, αφού μπορεί να έχει χιλιάδες εργαζομένους λάστιχο, να  προσλαμβάνει όσους θέλει, όποτε θέλει, με όποιους όρους θέλει. Μόνος δρόμος για το εκπαιδευτικό κίνημα ο ανυποχώρητος αγώνας για την κατάργηση των νόμων Γαβρόγλου και Κεραμέως και την υπεράσπιση δημόσιου σχολείου και των μορφωτικών δικαιωμάτων της νεολαίας και των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, μόνιμων και αναπληρωτ(ρι)ών.

Κι αυτό γίνεται ακόμη πιο επιτακτικό στη συγκυρία που ζούμε, καθώς το πιο κρίσιμο στοιχείο για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων για εκπαιδευτικούς και παιδιά είναι αναμφίβολα η μείωση του αριθμού των μαθητ(ρι)ών ανά τμήμα στο 12-15 (κόντρα στο νόμο Κεραμέως και την αύξηση της αναλογίας στο 25), πράγμα που συνεπάγεται την άμεση ανάγκη για επιπλέον προσλήψεις εκπαιδευτικών (καθώς και προσωπικού καθαριότητας) για τα νέα ολιγάριθμα τμήματα που πρέπει να δημιουργηθούν, ταυτόχρονα με την εξεύρεση/διαμόρφωση νέων σχολικών χώρων και τη γενναία αύξηση των εκπαιδευτικών δαπανών για όλα τα παραπάνω.

Διεκδικούμε:

Ø     Μαζικούς μόνιμους διορισμούς -Μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτ(ρι)ών αποκλειστικά με το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία

Ø     Κατάργηση του νόμου 4589/2019 (προσοντολόγιο) που απαξιώνει  το πτυχίο και την προϋπηρεσία – Όχι στη χρήση των προσωρινών πινάκων για προσλήψεις αναπληρωτών – Κατάρτιση πινάκων  με το πτυχίο και όλη την προϋπηρεσία  Πολιτική απόφαση, για το ζήτημα του παραβόλου και ένταξη όλων των απορριφθέντων στους πίνακες – Να δοθεί η δυνατότητα σε όλους/ες να κάνουν αιτήσεις

Ø     Κάλυψη όλων των κενών με μια φάση προσλήψεων από την αρχή της χρονιάς σε όλες τις δομές και όλες τις ειδικότητες – Μέτρα στήριξης της διαβίωσης των αναπληρωτών (μετακίνηση, στέγαση κ.α.) – Ειδική μέριμνα στις τοποθετήσεις αναπληρωτ(ρι)ών που ανήκουν σε ειδικές κατηγορίες

Ø     Μέτρα για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων – Μείωση της αναλογίας μαθητών /τμήμα στο 12-15 – Προσλήψεις τώρα  των αναγκαίων εκπαιδευτικών καθώς και του αναγκαίου προσωπικού καθαριότητας – Δωρεάν παροχή σε  όλους (μαθητές, εκπ/κούς, βοηθητικό προσωπικό) των αναγκαίων μέσων (μάσκες, αντισηπτικά κλπ.)

Ø     Καμία εφαρμογή της εξ αποστάσεως «εκπαίδευσης», σύγχρονης ή ασύγχρονης και καθημερινή λειτουργία των σχολείων με ολιγομελή τμήματα

Ø     Άδειες ειδικού σκοπού για εκπαιδευτικούς με προβλήματα υγείας και κατ’ οίκον διδασκαλία για  μαθητές που δε μπορούν να προσέλθουν στο σχολείο.

Με βάση τα παραπάνω, το Δ.Σ. του Ζ΄ Σ.Ε.Π.Ε. Θεσσαλονίκης μαζί με άλλους Σ.Ε.Π.Ε. και ΕΛΜΕ της πόλης, προχωράμε σε

Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας στο Υ.ΜΑ.Θ., την Τρίτη 25 Αυγούστου, 11π.μ.

Γ’ ΕΛΜΕ Θεσ/νίκης: Καμία απόλυση, κανένας αποκλεισμός αναπληρωτή/-τριας

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ    

ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ\ΡΙΑΣ

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΟΝΤΟΛΟΓΙΟΥ, ΤΟΥ Ν.4589/19

 ΜΑΖΙΚΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ/ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤ(ΡΙ)ΩΝ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ.

ΟΧΙ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ.

ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΟΘΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΙΤΗΣΕΙΣ.

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ , ΤΡΙΤΗ 25 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ , 11:00π.μ. ΣΤΟ ΥΜΑΘ

Λίγες μέρες  πριν το άνοιγμα των σχολείων, κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ εντείνουν την επίθεση τους στη σταθερή και μόνιμη εργασία και στα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών. Το ξεκίνημα της νέας σχολικής  χρονιάς – εκτός των άλλων- θα γίνει για άλλη μια φορά με χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία . Την ίδια στιγμή κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ προσπαθούν να αποκρύψουν την πραγματικότητα  με την κατασκευή μιας «κανονικότητας» με πολλούς «πλεονάζοντες» και τις λιγότερες δυνατές  προσλήψεις αναπληρωτών.

Πίσω από την κούφια θριαμβολογία τους… προσοντολογίου συνέπειες

Η εφαρμογή του προσοντολογίου από την κυβέρνηση της ΝΔ, οι ελάχιστοι διορισμοί στην ειδική αγωγή που υποχρεώθηκε να κάνει η κυβέρνηση κάτω από την πίεση  των αποφασιστικών αγώνων του εκπαιδευτικού κινήματος, οι δεκάδες χιλιάδες αποκλεισμένοι/ες από τους πίνακες του προσοντολογίου, η απίστευτη ανακατάταξη των εκπαιδευτικών στις θέσεις των πινάκων αποδεικνύουν την πρόθεση της κυβέρνησης να απολύσει και όχι να διορίσει!

Το προσοντολόγιο αποτελεί τρόπο απόρριψης και όχι πρόσληψης.

Κουρελιάζει το πτυχίο και τα εργασιακά δικαιώματα που απορρέουν απ’ αυτό, απαξιώνει βήμα-βήμα την προϋπηρεσία,  εξωθεί  χιλιάδες εκπαιδευτικούς σε ένα αέναο κυνήγι αγοράς  τίτλων και σεμιναρίων, σε μια κατάσταση διαρκούς οικονομικής και ψυχολογικής εξαθλίωσης, ενώ οι εκάστοτε κυβερνήσεις  θα μπορούν να αλλάζουν την μοριοδότηση και τα ίδια τα προσόντα ,σύμφωνα με τις ανάγκες της αγοράς εδραιώνοντας την εκ περιτροπής εργασία και την ανακύκλωση της ανεργίας-εργασίας.

Οι προσλήψεις από προσωρινούς πίνακες αποτελούν στην πραγματικότητα εισιτήριο απολύσεων και ανεργίας ! 

Το ΥΠΑΙΘ, καταστρατηγώντας τη νομοθεσία και παραβιάζοντας τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, αφού επιχείρησε  να «προσδιορίσει»  τα λειτουργικά κενά των σχολείων εσπευσμένα ως τις 14-8 ,αποφάσισε να προχωρήσει σε Α΄ φάση προσλήψεων, από τους προσωρινούς πίνακες κατάταξης που διαμορφώθηκαν με βάση τον ν.4589/19 (νόμος Γαβρόγλου-προσοντολόγιο). Χωρίς να ολοκληρωθεί η διαδικασία των ενστάσεων! και με κενά κατά προσέγγιση προς τα κάτω(!) , πολύ λιγότερα των πραγματικών αναγκών, όπως επιβεβαιώνεται και από τα στοιχεία των κενών για τις προσλήψεις των αναπληρωτών, που κατατέθηκαν, χωρίς γνώμη του ΠΥΣΔΕ, από τη ΔΔΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣ\ΝΙΚΗΣ.

Οι προσωρινοί και – γεμάτοι λάθη – μη κυρωμένοι πίνακες αποτελούν φανερά πια μια κινούμενη άμμο και αποκαλύπτουν τις αντιεκπαιδευτικές  συνέπειες της εφαρμογής του προσοντολογίου, ανατρέποντας τον εργασιακό βίο πολλών χιλιάδων εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων.

Από τους πίνακες έχουν αποκλειστεί πάνω από 13 χιλιάδες εκπαιδευτικοί και  πολλοί είναι αυτοί που  έχουν πέσει μέχρι και 2-3 χιλιάδες θέσεις. Αν συμβεί αυτό, αποκλείονται από τις δηλώσεις περιοχών και το δικαίωμα τους στην εργασία χιλιάδες συνάδελφοι και συναδέλφισσες. Άλλοι λόγω 3 ευρώ (παράβολο) άλλοι λόγω διαδικαστικών γραφειοκρατικών λαθών και άλλοι, που ακόμα και αν δικαιωθούν από τις ενστάσεις, δεν είναι σίγουρο αν και πότε θα δουλέψουν!

Επιπρόσθετα, η Υπουργική Απόφαση 104627/ΓΔ5 που αφορά τη ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης και τοποθέτησης αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, απροκάλυπτα δίνει τη δυνατότητα στις ΔΔΕ να  ορίζουν σειρά προτεραιότητας(!) κάλυψης των κενών και στους διευθυντές εκπαίδευσης να αξιολογούν και να ιεραρχούν τα κενά! Πρακτικά δηλαδή θα γίνει αξιολόγηση και ιεράρχηση των αναγκών του κάθε παιδιού και της κάθε σχολικής μονάδας, από τους νέους, ορισμένους, «άριστους» διευθυντές εκπαίδευσης!

Επιπλέον, με την Υ.Α. καταργούνται ολοκληρωτικά τα κοινωνικά κριτήρια στις τοποθετήσεις των αναπληρωτών, ενισχύοντας την επίθεση σε κατακτημένα δικαιώματα μας, πλήττοντας κατάφωρα  συναδέλφισσες/ους με προβλήματα υγείας ή κάποια μορφή αναπηρίας, που δεν θα έχουν το δικαίωμα να προηγηθούν στις τοποθετήσεις και  χωρίς καμία μέριμνα για τοποθέτηση τους σε μέρη κοντινά ανάλογα με τις ανάγκες τους.

Είναι ολοφάνερο ότι το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει σκοπό να καλύψει τα χιλιάδες κενά στην εκπαίδευση από την αρχή της χρονιάς και με μία φάση προσλήψεων .Η τακτική  της επανάληψης των τμηματικών προσλήψεων, αντί για μεγάλη φάση από την αρχή, για όλες τις ειδικότητες και ανάγκες, δημιουργεί τεράστια προβλήματα στη λειτουργία των σχολείων και τεράστιες αδικίες στις προσλήψεις αναπληρωτών.

Ελαστική εργασία και  μόνιμη επαναλαμβανόμενη αναπλήρωση: ξεκάθαρη πολιτική επιλογή του συστήματος.

Όλες ανεξαιρέτως οι κυβερνήσεις της τελευταίας τουλάχιστον δεκαετίας  υπηρετούν στοχευμένα τη μονιμοποίηση  της ελαστικής εργασίας και επισφάλειας, την ανακύκλωση της ανεργίας, ακολουθώντας με ευλάβεια τις εντολές και τις απαιτήσεις των θεσμών, της ΕΕ και του ΟΟΣΑ. Χρειάζονται και θέλουν εκπαιδευτικούς αναπληρωτές εργαζόμενους – λάστιχο, φθηνούς, ευέλικτους για τις ανάγκες της αγοράς. Υποτακτικούς, οικονομικά εξαθλιωμένους, χωρίς εργασιακά και συνδικαλιστικά δικαιώματα.

Η κυβέρνηση της Ν.Δ., εφαρμόζοντας το  προσοντολόγιο Γαβρόγλου εξυπηρετεί τις αντιεκπαιδευτικές  της στοχεύσεις  για λιγότερο δημόσιο σχολείο, με ολοένα και λιγότερα παιδιά, με τους εκπαιδευτικούς να βρίσκονται σε καθεστώς επισφαλούς και ελαστικής εργασίας. Ταυτόχρονα  επιδιώκει να το αξιοποιήσει και ως «Δούρειο Ίππο» για να επιβάλλει την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και σχολείων, την προώθηση της αυτονομίας της σχολικής μονάδας, την ανατροπή εργασιακών κατακτήσεων και δικαιωμάτων στην εκπαίδευση  , τη διάλυση εν τέλει του δημόσιου σχολείου.

Στο σχολείο της κατηγοριοποίησης, της αξιολόγησης, του ανταγωνισμού και των εντεινόμενων ταξικών ανισοτήτων απαντάμε αποφασιστικά  με την απαίτηση για μόνιμους διορισμούς στο ύψος των αναγκών των μαθητών μας. Απαιτούμε την κάλυψη ΟΛΩΝ των κενών κάθε ειδικότητας σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης αποκλειστικά με μόνιμους μαζικούς διορισμούς. Υπερασπιζόμαστε τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών με μείωση του αριθμού των μαθητών στην τάξη ΤΩΡΑ , πλήρη στελέχωση όλων των υποστηρικτικών δομών, τη φοίτηση όλων των προσφυγόπουλων στα πρωινά τμήματα, την καθολική εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης για όλα τα παιδιά ηλικίας 4-6 κ.α.

Για τις απολύσεις, τους αποκλεισμούς και την επισφαλή εργασία, μόνος δρόμος είναι η ανατροπή της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής .Η κατάργηση του προσοντολογίου, του νόμου Κεραμέως για την «αναβάθμιση» του σχολείου και όλων των αντιεκπαιδευτικών και αντεργατικών νόμων.Η συσπείρωσή μας στα σωματεία και η συμμετοχή σε διαδικασίες συνελεύσεων για λήψη αποφάσεων που αφορούν την δουλειά και τη ζωή μας είναι επιβεβλημένη. Με ανυποχώρητο αγώνα διαρκείας να υπερασπιστούμε  το δημόσιο σχολείο και τα εργασιακά δικαιώματα μονίμων και αναπληρωτών.

 Στο δρόμο του Μάρτη του ’18 και του Γενάρη του ’19, των δεκαετιών εκπαιδευτικών αγώνων που εμπόδισαν αντιεκπαιδευτικά και αντεργατικά μέτρα, συνεχίζουμε διεκδικώντας:

  • Μαζικούς μόνιμους διορισμούς/ μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτ(ρι)ών αποκλειστικά με το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία
  • Κατάργηση του νόμου-καρμανιόλα4589/2019 (προσοντολόγιο) που απαξιώνει το πτυχίο και την προϋπηρεσία χιλιάδων ανθρώπων, κατάρτιση πινάκων  με το πτυχίο και όλη την προϋπηρεσία , στοιχεία που είναι καταχωρημένα  στον ΟΠΣΥΔ
  • Όχι στη χρήση των προσωρινών πινάκων για προσλήψεις αναπληρωτών.
  • Εδώ και τώρα να δοθεί η δυνατότητα σε όλες και όλους να κάνουν αιτήσεις.
  • Κάλυψη όλων των κενών με μια φάση προσλήψεωναπό την αρχή της χρονιάς σε όλες τις δομές και όλες τις ειδικότητες.
  • Αύξηση των προσλήψεων εκπαιδευτικών για ασφαλές άνοιγμα των σχολείων με καθημερινή λειτουργία σε ολιγομελή τμήματα (12 έως 15 μαθητών) –Γενναία αύξηση των σχετικών  πιστώσεων .
  • Μέτρα στήριξης της διαβίωσης των αναπληρωτών (δωρεάν μετακίνηση, στέγαση, σίτιση κ.α.).
  • Οι Διευθύνσεις να δώσουν το σύνολο των κενών της κάθε περιοχής και να μην μπουν σε διαδικασία ιεράρχησής τους. Η τοποθέτηση να γίνει με ευθύνη των ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ.
  • Ειδική μέριμνα για τους συναδέλφους που ανήκουν σε ειδικές κατηγορίες, όσον αφορά την τοποθέτησή τους στα σχολεία.

Με βάση τα παραπάνω αιτήματα προχωράμε σε συγκέντρωση στο ΥΜΑΘ, 25-8, 11:00π.μ.

ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΕΕ, ΟΟΣΑ