Συγκέντρωση με αφορμή την αρχή της δίκης των Τεμπών, τη Δευτέρα 23/3, στη 13.30, στο Άγαλμα Βενιζέλου
“Το Δ.Σ. του Ζ΄ Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Θεσσαλονίκης, εκφράζοντας τη διάθεση των
εκπαιδευτικών του Συλλόγου μας για απόδοση δικαιοσύνης και τιμωρία όλων των ενόχων
για το έγκλημα στα Τέμπη, οργανώνει μαζί με άλλα εκπαιδευτικά Σωματεία και καλεί
τους/τις εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν στη Συγκέντρωση που θα γίνει και στη
Θεσσαλονίκη τη Δευτέρα 23 Μάρτη, στη 1.30μ.μ., στο Άγαλμα Βενιζέλου”
