Η Ένωση Συντακτών Μ-Θ διαμαρτύρεται για νέο κρούσμα αστυνομικής αυθαιρεσίας εις βάρος δημοσιογράφων
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Συντακτών Μακεδονίας-Θράκης εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του προς την ΕΛ.ΑΣ., αναφέροντας ότι:
Η αναίτια και απρόκλητη προσαγωγή δημοσιογράφου-μέλους της ΕΣΗΕΜ-Θ,… καθώς και άλλες άλλες ενέργειες απρόκλητης έντασης εις βάρος δημοσιογράφων στην ίδια περίσταση,… αποτελεί ένα ακόμη δείγμα αστυνομικής αυθαιρεσίας με άμεσες συνέπειες στην ανεμπόδιστη άσκηση του δημοσιογραφικού έργου. Η ΕΣΗΕΜ-Θ καλεί την Ελληνική Αστυνομία να λάβει κάθε δυνατό μέτρο ώστε να αποφευχθούν τέτοιες ενέργειες στο μέλλον.
