Κινητοποίηση σε αλληλεγγύη με τον ΣΟΦΕΠΑ, την Δευτέρα 16/3, στις 10.00, στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ, Αθήνα
“Ως Ανοιχτή Συνέλευση Υπεράσπισης των Καταλήψεων στη ΦΕΠΑ στηρίζουμε το κάλεσμα σε κινητοποίηση τη ΔΕΥΤΕΡΑ 16/3 10:00 στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ (Αχαρνών 417, στάση Άγιος Ελευθέριος) του Συλλόγου Οικοτρόφων της ΦΕΠΑ που αποφασίστηκε έπειτα από Γενική Συνέλευση την Πέμπτη 12/03 ενάντια στα μέτρα επιτήρησης και ελέγχου.”
Διάβασε περισσότερα