Συγκέντρωση για τους 30 φυλακισμένους από την εξέγερση στο camp Σιντικής, Πέμπτη 28/5 στις 20:30 στην Καμάρα
Το καμπ της Σιντικής Σερρών, σε μια απομονωμένη χαράδρα στα σύνορα, μετατράπηκε το 2025 σε μια κλειστή φυλακή όπου 700 νέοι άνδρες κρατούνται σε καθεστώς «διοικητικής κράτησης» χωρίς να έχουν διαπράξει κανένα αδίκημα. Οι συνθήκες είναι τραγικές: υπερπληθυσμός σε κοντέινερ άλλοτε παγωμένα άλλοτε καυτά ανάλογα με την εποχή, έλλειψη ρουχισμού,
ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και τροφής (τον Αύγουστο του ’25 μεταφέρονται υποσιτισμένοι στο νοσοκομείο), με περιορισμένη πρόσβαση σε διερμηνεία στις γλώσσες τους, ολοκληρωτική απαγόρευση εξόδου, απαγόρευση επικοινωνίας και επαφής των έξω με τους μέσα και υπό τον διαρκή έλεγχο των ΜΑΤ και της ΟΠΚΕ. Η απομόνωση αυτή στοχεύει στην εξαφάνιση των ανθρώπων από τον κοινωνικό ιστό και την επιβολή ενός καθεστώτος απόλυτης απαξίωσης της ζωής τους.
