Αποπλέει την Κυριακή 14/9 από τη Σύρο, το “Οξυγόνο” για να ενωθεί με το Global Sumud Flotilla
Ολα τα μάτια στραμμένα στη Γάζα!
Την Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου αναχωρεί από το λιμάνι της Ερμούπολης, στη Σύρο, το πλοίο “Οξυγόνο”, για να ενωθεί με τα δεκάδες άλλα σκάφη του Global Sumud Flotilla που κατευθύνεται στη Γάζα, με σκοπό να αμφισβητήσει τον παράνομο αποκλεισμό και να σταθεί στο πλευρό ενός λαού που βιώνει και αντιστέκεται στη γενοκτονία.
