Πάμε και όπου βγει…
2.5 χρόνια ύστερα από το τραγικό έγκλημα στον ελληνικό σιδηρόδρομο και την μετωπική σύγκρουση ενός επιβατικού τρένου με ένα εμπορικό (τρένα, τα οποία κινούνταν στην ίδια γραμμή, με αντίθετη φορά, για περισσότερο από δεκαπέντε λεπτά) η οποία είχε ως αποτέλεσμα την δολοφονία 57 ανθρώπων, η κοινωνία παρακολουθεί να εξελίσσεται, με περίσσιο θράσος και μπροστά στα μάτια της, μία άνευ προηγουμένου συγκάλυψη, με τις πλάτες της εξουσίας και της δικαιοσύνης – μαριονέτας.
Να μην τους περάσει! Η κοινωνία και ο κόσμος του αγώνα έχει καθήκον να σταθεί ανάχωμα στα σχέδια της εξουσίας, για ζωή και δικαιοσύνη. Να οργανωθούμε από την βάση για να ανατρέψουμε το σάπιο σύστημα και το κεφάλαιο που το γεννά και το συντηρεί.
Κρατάμε το Κρατικό – Καπιταλιστικό έγκλημα των Τεμπών ζωντανό στην συλλογική μνήμη. Βγαίνουμε στο δρόμο, γιατί κάθε μέρα όλα μας υπενθυμίζουν ότι μόνο ο δρόμος θα δώσει ακέραιη δικαιοσύνη! Για ζωή πάνω από τα κέρδη τους!
Διάβασε περισσότερα