Μικροφωνική συγκέντρωση για πειθαρχικά και διαγραφές, Τρίτη 4/11, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Η νέα ακαδημαϊκή χρονιά ξεκίνησε και ερχόμαστε αντιμέτωπες με μια σειρά σχεδίων και νόμων που συνιστούν την κορύφωση της επίθεσης στην παιδεία και την περαιτέρω εντατικοποίηση και αποστείρωση των πανεπιστημίων. Όλα αυτά εμπίπτουν σε ένα συνολικότερο πλαίσιο της εκπαιδευτικής αναδιάρθρωσης (ΕΒΕ, τράπεζα θεμάτων, εθνικό απολυτήριο, Ωνάσεια σχολεία, ιδιωτικά πανεπιστήμια, διαγραφές, ν+2, αυτονόμηση σχολικών μονάδων, αξιολογήσεις, έρευνα για εταιρείες, στρατό, αστυνομία).
Διάβασε περισσότερα