Εκδήλωση για τα Τέμπη κ ανοιχτό κάλεσμα για την σύσταση ομάδας Τ-57 Θεσ/νίκης, Πέμπτη 13/11 στις 18:30 στο Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης
Το δίκτυο αυτό οργανώνει ομάδες πολιτών σε όλη τη χώρα, ώστε να εξασφαλιστεί η σταθερή και δυναμική παρουσία τους έξω από το Δικαστικό Μέγαρο Λάρισας σε κάθε συνεδρίαση της δίκης, η οποία αναμένεται να διαρκέσει πολλούς μήνες. Στόχος μας είναι να υπάρχει πάντα ένας μεγάλος αριθμός πολιτών έξω από το δικαστήριο, ώστε οι οικογένειες των θυμάτων να μην είναι ποτέ μόνες. Ακόμη, προς ανάδειξη του ζητήματος αλλά και για συσπείρωση μέχρι να φτάσουμε στις ημέρες της δίκης, έχουμε σκοπό να διοργανώνουμε πανελλαδικά συντονισμένες δράσεις αναδεικνύοντας την ανάγκη των από τα κάτω για πραγματική δικαιοσύνη.
Διάβασε περισσότερα