Η Μονή Γουβερνέτου Α.Ε. και οι ιερές μπίζνες ή αλλιώς δεν έχετε το θεό σας

Η μονή Γουβερνέτου προέβη σε μια ακόμη επιθετική ενέργεια στην προσπάθεια της να περιφράξει και να ελέγξει την πρόσβαση στο φαράγγι του Αυλακίου το οποίο καταλήγει στην ομώνυμη παραλία. Πρόσφατα τοποθέτησε μια πόρτα στον επαρχιακό δρόμο που οδηγεί στο πάρκινγκ έξω από την μονή, με την λογική ότι ο δρόμος αυτός περνάει ανάμενα από τα χωράφια της μονής, οπότε είναι και ιδιοκτησία της.
Σε ποιόν ανήκουν τα φαράγγια, οι σπηλιές, οι αρχαιολογικοί χώροι και οι παραλίες;
Να στήσουμε αναχώματα στις περιφράξεις της φύσης από τους επενδυτές, τους μοναχούς και το κράτος.
Ελεύθερη πρόσβαση για όλους/ες χωρίς περιορισμούς.

Διάβασε περισσότερα

Το οικόπεδο δίπλα στην «Αλυσίδα» να γίνει νηπιαγωγείο! Νέα κινητοποίηση Κυριακή 18/04

Το επόμενο ραντεβού μας στον αγώνα να φτιαχτεί το νηπιαγωγείο στο οικόπεδο δίπλα στην «Αλυσίδα» είναι την Κυριακή 18 Απρίλη, στις 12.00 στη συμβολή Αλεξάνδρου Παπαναστασίου με Αλεξάνδρου Σταύρου. Θα συλλέξουμε υπογραφές και θα συζητήσουμε τις επόμενες δράσεις μας.
Μετά από μια απαράδεκτη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης, το οικόπεδο θα επιστρέψει στους ιδιοκτήτες του, γιατί τρεις δεκαετίες τώρα οι δημοτικές αρχές και οι κυβερνήσεις δεν διέθεσαν τα απαραίτητα χρήματα για την αποζημίωση της απαλλοτρίωσης.

Διάβασε περισσότερα

17/4 ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΜΕΡΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ Ενάντια σε πολεμικές προετοιμασίες, αύξηση θητείας, μιλιταρισμό, ιμπεριαλισμό, εθνικισμό


ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΛΟΚΗ ΣΤΟΥΣ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΣ – ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΕΙΤΟΝΙΚΟΥΣ ΛΑΟΥΣ – ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Συγκεντρώσεις πραγματοποιούνται το Σάββατο 12:00 σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Χανιά, Ηράκλειο, Βόλος, Γιάννενα, Μυτιλήνη, Σάμος, Ξάνθη, Αλεξανδρούπολη… ΦΩΤΟ – ΒΙΝΤΕΟ

Διάβασε περισσότερα

Λήξη της κατάληψης της Πρυτανείας, ο αγώνας των φοιτητ(ρι)ών συνεχίζεται!

Ο αγώνας, ο οποίος συνεχίζεται, έβαλε τις βάσεις για την αναζωπύρωση του φοιτητικού κινήματος, αποδεικνύοντας ότι οι φοιτητές αποτελούν το πιο ριζοσπαστικό και δυναμικό τμήμα της κοινωνίας, ειδικότερα στους ζοφερούς καιρούς στους οποίους ζούμε. Μία μαζική και ηχηρή απάντηση απέναντι στην καταστολή, στην κρατική βία, στην συρρίκνωση του δημοσίου χώρου, στην οικονομική επίθεση σε τμήματα της κοινωνίας και την υποτίμηση της δημόσιας εκπαίδευσης.

Διάβασε περισσότερα

Πανελλαδική αντιπολεμική – αντιμιλιταριστική – αντιϊμπεριαλιστική κινητοποίηση, Σάββατο 17/4

Στις 12:00 Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Χανιά, Ηράκλειο, Βόλος, Γιάννενα, Μυτιλήνη, Σάμος, Ξάνθη, Αλεξανδρούπολη, πραγματοποιούνται συλλαλητήρια ενάντια στην πολεμική προετοιμασία, τους στρατιωτικούς εξοπλισμούς, την αύξηση της στρατιωτικής θητείας, τον μιλιταρισμό, ιμπεριαλισμό, εθνικισμό, φασισμό, σύγχρονο ολοκληρωτισμό. Χαρακτηριστικό το σύνθημα: ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΕΝΩΝ, ΚΑΜΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΑΞΕΩΝ

Διάβασε περισσότερα

Ο καθημερινός αγώνας των μεταναστ(ρι)ών στη Ρόδο και οι επιθέσεις της τοπικής κοινωνίας εναντίον τους

Στη Ρόδο των γυναικοκτονιών και του τουρισμού, παρακολουθήσαμε τις τελευταίες μέρες ακραίες ρατσιστικές επιθέσεις ενάντια στους κατοίκους των σφαγείων, δηλαδή τους μετανάστες και τις μετανάστριες που διέμεναν υπό άθλιες συνθήκες σε έναν χώρο άκρως ακατάλληλο.

Είναι προφανές ότι κανένας και καμία δεν μπορεί να ζει σε αυτές τις εξευτελιστικές συνθήκες. Ως αλληλέγγυες αναζητούσαμε λύσεις που μπορούσαν να επιτρέψουν μια πιο αξιοπρεπή λύση για τους κατοίκους των σφαγείων και είχαμε καταφέρει να στεγάσουμε κάποιες οικογένειες. Οι δεσμοί που χτίσαμε με τους μετανάστες και τις μετανάστριες των σφαγείων ήταν για εμάς σημαντικές και ποτέ δεν περιμέναμε ότι ξαφνικά θα τους μετέφεραν βίαια και χωρίς κανένα σχέδιο μακριά από το νησί.

Διάβασε περισσότερα

Όχι στον αποκλεισμό των μουσικών του δρόμου!

Μέσα στην πανδημία, οι άνθρωποι της τέχνης και του πολιτισμού είναι ανάμεσα σε αυτούς που έχουν δεχτεί το μεγαλύτερο πλήγμα. Έρχεται όμως τώρα η κυβέρνηση, και χτυπάει ξανά, αυτούς που θεωρεί καλλιτέχνες “δεύτερης κατηγορίας”, εμάς, τους μουσικούς του δρόμου, κόβοντας απροειδοποίητα την επιδότηση Γενάρη – Φλεβάρη σε πολλούς από εμάς. 
Το υπουργείο δεν κατέβαλε την αποζημίωση ενώ οι αιτήσεις μας έγιναν δεκτές από το σύστημα και είναι έγκυρες όπως ορίζεται από τη σχετική ΚΥΑ.Ο αποκλεισμός μας αυτός είναι άδικος και παράνομος και  μας στερεί το δικαίωμα στην επιβίωση. Διεκδικούμε την άμεση καταβολή της αποζημίωσης ειδικού σκοπού για όσους μουσικούς στο δρόμο δεν την έχουν λάβει. Απαιτούμε σεβασμό και αναγνώριση. Να σταματήσουν το υπουργείο και η κυβέρνηση να μας εμπαίζουν. Δεν είμαστε αόρατοι.

Διάβασε περισσότερα

Ραδιοφωνική εκπομπή με μέλη της Επιτροπής Αγώνα Μεγάλης Παναγιάς στον 1431ΑΜ, για τις τελευταίες κυβερνητικές ενέργειες υπέρ της Eldorado Gold στις Σκουριές

Ραδιοφωνική εκπομπή αύριο Σάββατο 17/4 στις 16:00 με μέλη της Επιτροπής Αγώνα Μεγάλης Παναγιάς στο ελεύθερο κοινωνικό ραδιόφωνο 1431ΑΜ, σε μια συζήτηση για τα τελευταία γεγονότα και εξελίξεις στην περιοχή των Σκουριών και την Eldorado Gold.

Μπορείτε να ακούσετε στο site του σταθμού ή στους 97.3 μεγάκυκλους στα FM για την περιοχή του κέντρου Θεσσαλονίκης ή στους 1431 χιλιόκυκλους στα μεσαία.

Διάβασε περισσότερα

Διαμαρτυρία στη ΔΕΔΔΗΕ για το εργοδοτικό έγκλημα των τριών εργατών στην Εύβοια, την ώρα που δύο ακόμη εργάτες έχαναν τη ζωή τους σήμερα στην Κοζάνη – ΦΩΤΟ

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας για το εργοδοτικό έγκλημα των τριών εργατών στην Εύβοια , με μικροφωνική και μοίρασμα προκηρύξεων μπροστά στα γραφεία ΔΕΔΔΗΕ (Αγ.Δημητρίου 37) πραγματοποίησαν συλλογικότητες της Θεσσαλονίκης.

Μιά διαμαρτυρία που έγινε την ώρα που άλλα δυσάρεστα νέα ερχόταν από την Κοζάνη με το θάνατο δύο εργατών σήμερα στον Ατμοηλεκτρικό Σταθμό Αγ. Δημητρίου! Έχασαν τη ζωή τους στον πύργο ψύξεως της μονάδας 5 και στη διαδικασία καθαρισμού και βαφής, όταν βρέθηκαν στο κενό από ύψος δεκάδων μέτρων. Ένα ακόμη εργατικό δυστύχημα – έαν ακόμη εργοδοτικό έγκλημα!

Διάβασε περισσότερα

Διαμαρτυρία για την υποβάθμιση του πτυχίου τους από σπουδάστ(ρι)ες των ΕΠΑΣ – ΟΑΕΔ

Συγκέντρωση και πορεία πραγματοποίησαν και σήμερα σπουδαστές και σπουδάστριες των Επαγγελματικών Σχολών του ΟΑΕΔ με βασικό αίτημα τη μη υποβάθμιση των πτυχίων τους και το άνοιγμα των σχολών τους.

Η πορεία κατέληξε μπροστά στο ΥΜΑΘ και για ακόμη μία φορά οι σπουδαστ(ρι)ες απαίτησαν να ανοίξουν οι σχολές τους με ασφάλεια και να παρθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, να ενισχυθούν τα εργαστήρια τους, όπως και να υπάρξουν μόνιμες προσλήψεις εκπαιδευτικών και καθαριστριών.

Διάβασε περισσότερα