Κινητοποίηση ενάντια στη κατάθεση του αντιεκπαιδευτικού νομοσχεδίου

Εκπαιδευτικοί και φοιτητές καλούν σε κινητοποίηση την Πέμπτη 14 Ιανουαρίου ενάντια στην κατάθεση του ανιτεκπαιδευτικού νομοσχεδίου. Τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας κινητοποιήσεις θα πραγματοποιηθούν σε διάφορες πόλεις :

ΑΘΗΝΑ : 12:00 / 14:00 Προπύλαια
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ : 12:00 / 13:00  Άγαλμα Ελ. Βενιζέλου
ΠΑΤΡΑ : 12:00 Πλατεία Γεωργίου
ΓΙΑΝΝΕΝΑ : 12:00  Περιφέρεια
ΗΡΑΚΛΕΙΟ : 12:00 Λιοντάρια
ΧΑΝΙΑ : 12:00 Πλατεία Δημ. Αγοράς
ΤΑ ΚΑΛΕΣΜΑΤΑ:
Παράσταση διαμαρτυρίας των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών και των πρωτοβάθμιων σωματείων την Πέμπτη 14 – 1 – 2021 στις 14:00

«Απαραίτητη προϋπόθεση για να ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια είναι να θεσπιστεί υψηλότατο, ποιοτικότατο και αυστηρότατο όριο επιδημιολογικής επιτήρησης και να στηριχθεί το δημόσιο σύστημα υγείας» τονίζει ο Σύλλογος Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου.

«Τα σχολεία θα ανοίξουν και θα λειτουργήσουν με τους ίδιους όρους που έκλεισαν» αναφέρει και εξηγεί: Τμήματα με το σύνολο των παιδιών, ελλιπές προσωπικό καθαριότητας, παντελής απουσία σχεδίου επιδημιολογικής επιτήρησης με μαζικά, στοχευμένα κι επαναλαμβανόμενα τεστ, κανένας εμβολιασμός εκπαιδευτικών, καμία νύξη για αναδιάρθρωση/κάλυψη ύλης, καμία μέριμνα/οδηγία για τα εκτός «τηλεκπαίδευσης» παιδιά.

«Τελικά ας μας πει η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ ποια μέτρα πήραν ώστε να ανοίξουν τα σχολεία, τους δύο μήνες που ήταν κλειστά, πέρα από την αντιδημοκρατική απαξίωση των εκπαιδευτικών αιτημάτων, τη διαρκή ενίσχυση της εμπορευματοποίησης, την κανιβαλική αντίληψη του ατομικού ανταγωνισμού, τη σκανδαλώδη ενίσχυση του ιδιωτικού τομέα, την κατάλυση συνταγματικών αρχών, δικαιωμάτων και ελευθεριών, την επαναλαμβανόμενη επικοινωνιακή εξαπάτηση, την πρωτοφανή ανικανότητα και τα στρατιωτικά εντέλλεσθε;

Τι μέτρα για την αραίωση, τι μέτρα για την πρόληψη, τι μέτρα για την έγκαιρη αντιμετώπιση, τι μέτρα για την οικονομική στήριξη των πρωτοβάθμιων παροχών υγείας, τι μέτρα για την ύλη, τι μέτρα για πρόσθετες υλικοτεχνικές υποδομές;

Τι να πρωτοθυμηθούμε;

  • Τους συναδέλφους μας που νόσησαν, που κινδύνευσαν, που νοσηλεύτηκαν;
  • Τα ειδικά σχολεία που συνέχισαν τη λειτουργία τους όλο αυτό το διάστημα αφημένα στην κυριολεξία στην τύχη τους, με τους συναδέλφους να παίζουν την υγεία και τη ζωή τους κορώνα – γράμματα;
  • Τους συναδέλφους μας που έχασαν τη ζωή τους από τον Covid-19;
  • Το γεγονός ότι η Ελλάδα κατατάσσεται τον Δεκέμβριο στην 2η θέση παγκοσμίως στην αύξηση θανάτων από το πρώτο κύμα στο δεύτερο (1950% αύξηση);
  • Το γεγονός ότι πάνω από το 80% των χιλιάδων θανάτων που έχουν καταγραφεί το τελευταίο δίμηνο στην χώρα συνέβησαν εκτός ΜΕΘ λόγω των δραματικών πιέσεων που δέχεται το ανοχύρωτο σύστημα υγείας;
  • Τους γιατρούς και τους νοσοκόμους που έχουν ήδη χάσει τη ζωή τους δίνοντας ηρωικά τη μάχη στην πρώτη γραμμή μέσα στα διαλυμένα, από την κυβερνητική πολιτική νοσοκομεία;
  • Τους πολιτικούς και τις συζύγους τους που έσπευσαν να εμβολιαστούν αιφνιδίως την δεύτερη μέρα εμβολιασμού, κλέβοντας στην κυριολεξία τη σειρά των υγειονομικών;
  • Την αποκάλυψη του Βήματος για τις «παράλληλες» καταγραφές των κρουσμάτων κορωνοϊού στον ΕΟΔΥ και την ακόλουθη «αποχώρηση» της αρχισυντάκτριας του πολιτικού ρεπορτάζ που είχε την κύρια ευθύνη για το άρθρο της εφημερίδας;
  • Τα καψόνια με το άνοιγμα – κλείσιμο της καραντίνας από μια ανάλγητη κυβέρνηση που όλους αυτούς τους μήνες επιμένει στο αποτυχημένο επιδημιολογικό μοντέλο της οριζόντιας καραντίνας περιφρονώντας το επιδημιολογικό μοντέλο αντιμετώπισης άλλων χωρών που οχύρωσαν το σύστημα υγείας, διενήργησαν μαζικές δοκιμασίες ελέγχου, προστάτεψαν τις ευπαθείς ομάδες χωρίς την μακρόχρονη οριζόντια καραντίνα που οδηγεί στην κοινωνική καταστροφή και σε μια εκπαιδευτική κρίση άνευ προηγουμένου;
  • Τις γελοιότητες ότι το κλείσιμο των κομμωτηρίων και η απαγόρευση του κυνηγιού και του ψαρέματος θα εξασφαλίσουν τους όρους ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων;

Όσο για την κρατική επιτροπή επιδημιολόγων έχει απολέσει προ πολλού την εμπιστοσύνη της κοινωνίας, καθώς αποκαλύπτεται ότι ο μοναδικός ρόλος που έχει είναι να νομιμοποιεί προειλημμένες πολιτικές αποφάσεις της κυβέρνησης που δεν βασίζονται σε επιστημονικά δεδομένα. Καμία επιστήμη δεν είναι ουδέτερη, αλλά, σε αυτήν την περίπτωση, η πολιτική εργαλειοποίηση της ιατρικής επιστήμης έχει ξεπεράσει κάθε όριο. Απαιτούμε εντός των επομένων ημερών να δημοσιευτούν τα πρακτικά των συνεδριάσεων της επιτροπής και να μας κοινοποιηθούν τα επιστημονικά δεδομένα που στηρίζουν τη λειτουργία των σχολείων με τους συγκεκριμένους όρους που έθεσε η κυβέρνηση. Διαφορετικά επιφυλασσόμαστε για τις περαιτέρω αντιδράσεις μας. Καλούμε το ΔΣ της ΔΟΕ να στηρίξει το αίτημα αυτό. Δεν θα συναινέσουμε στο έγκλημα που συντελείται!

  • Να λοιπόν γιατί η κυβέρνηση απαγόρευσε και χτύπησε ανελέητα το προηγούμενο διάστημα όλες τις διαδηλώσεις, χωρίς μάλιστα να υπάρχει καμία σχετική πρόταση των επιδημιολόγων.
  •  Να γιατί θέλει να διαλύσει τα συνδικάτα και να απαγορεύσει το δικαίωμα στην απεργία.
  • Γιατί φοβάται την οργή και την αντίδρασή μας. Γιατί ετοιμάζεται τις αμέσως επόμενες εβδομάδες να προχωρήσει στα επόμενα βήματα διάλυσης του δημόσιου σχολείου με μια σειρά αντιεκπαιδευτικών νομοσχεδίων.

Αλλά ο αυταρχισμός και η κατάλυση των κοινωνικών ελευθεριών δεν θα περάσει. Θα οργανώσουμε τον αγώνα μας, μαζί με τους υγειονομικούς, μαζί με τους γονείς, με τους εργαζόμενους, με τη νεολαία.

Συνάδελφοι, συναδέλφισσες

Την πίκρα και την οργή για τον εμπαιγμό και την προκλητική αδιαφορία της κυβέρνησης ας μην την αλέθουμε στο στόμα μας. Να την μετατρέψουμε σε ενεργητική, μαζική, οργανωμένη κι αποφασιστική διεκδίκηση μέτρων για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.

Δηλώνουμε ότι τα έκτακτα μέτρα λειτουργίας των σχολείων που διεκδικούμε, όπως:

  • η μείωση μαθητών ανά τμήμα (έως 15 μαθητές),
  • τα μαζικά δωρεάν και τακτικά τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές,
  • τα πρωτόκολλα ασφαλείας με θερμομετρήσεις,
  • η συχνή καθαριότητα και τα διαλείμματα για εξαερισμό των αιθουσών,
  •  οι σχολιατρικές υπηρεσίες,
  •  ακόμα και η εκ περιτροπής λειτουργία,

είναι αποτελεσματικά και αποκτούν νόημα, ως αναπόσπαστο μέρος ενός διαφορετικού μοντέλου αντιμετώπισης της επιδημίας, με στήριξη του δημόσιου συστήματος υγείας, έγκαιρη εξασφάλιση αποτελεσματικών εμβολίων για όλον τον πληθυσμό και πρόγραμμα μαζικού και δωρεάν εμβολιασμού με αυστηρή προτεραιότητα στους υγειονομικούς, τους εκπαιδευτικούς των ειδικών σχολείων και όλους τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς, δημιουργία ΜΕΘ, επίταξη του ιδιωτικού τομέα, μαζικά δωρεάν τεστ, κλπ.

Συμπερασματικά: ο αγώνας για ανοιχτά και ασφαλή σχολεία, που δίνουμε και θα συνεχίσουμε να δίνουμε, νοείται μόνο ως μέρος ενός συνολικού αγώνα για μια εντελώς διαφορετική αντιμετώπιση της πανδημίας».

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Θεωρούμε ότι ο αγώνας μας πρέπει να οργανωθεί από την πρώτη μέρα που θα επιστρέψουμε στα σχολεία γι’ αυτό:

  1. Προχωράμε άμεσα σε ανοιχτή επιστολή προς τους γονείς, ανάρτηση αφισών και πανό έξω από τα σχολεία μας.
  2. Καλούμε ενημερωτικές συσκέψεις με τις ενώσεις γονέων κάθε δήμου καθώς και με τα Δ.Σ. των Συλλόγων γονέων των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων όπου είναι αυτό δυνατό.
  3. Καλούμε τους Συλλόγους ΠΕ και ΕΛΜΕ σε κοινή, ενωτική σύσκεψη συντονισμού του αγώνα. Αναλαμβάνουμε – συμμετέχουμε με όποιον Σύλλογο Π. Ε. επιθυμεί τη συνδιοργάνωση της σύσκεψης με όρους ισοτιμίας και δημοκρατικής λειτουργίας σε ημερομηνία που θα αποφασιστεί από κοινού.
  4. ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΔΟΕ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΑΜΕΣΑ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΙΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ!!!!

ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ, ΣΤΗ ΖΩΗ, ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Όλοι/όλες στο Υπουργείο Παιδείας στη συγκέντρωση – παράστασης διαμαρτυρίας των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών και των πρωτοβάθμιων σωματείων την Πέμπτη 14 – 1 – 2021 στις 14:00, για τη συμμετοχή των συναδέλφων – μελών του Συλλόγου μας το Δ. Σ. του Συλ. Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου προκηρύσσει τρίωρη διευκολυντική στάση εργασίας για την Πέμπτη 14 – 1 – 2021 τις τρεις τελευταίες ώρες της πρωινής βάρδιες ή τις τρεις πρώτες ώρες του ολοήμερου (η παρούσα αποτελεί ειδοποίηση και για τη Δ/νση Π. Ε. Β΄ Αθήνας).

Όλοι/όλες στο Υπουργείο Υγείας την Παρασκευή 15 – 1 – 2021 στις 14:00 στη συγκέντρωση των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών και των πρωτοβάθμιων σωματείων, για τη συμμετοχή των συναδέλφων – μελών του Συλλόγου μας το Δ. Σ. του Συλ. Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου προκηρύσσει τρίωρη διευκολυντική στάση εργασίας για την Παρασκευή 15 – 1 – 2021 τις τρεις τελευταίες ώρες της πρωινής βάρδιες ή τις τρεις πρώτες ώρες του ολοήμερου (η παρούσα αποτελεί ειδοποίηση και για τη Δ/νση Π. Ε. Β΄ Αθήνας).

Παύση κάθε δίωξης και άρση κάθε προστίμου για τις κινητοποιήσεις

Στις μέρες των κινητοποιήσεων για την εξέγερση του Πολυτεχνείου, για την απεργία στις 25/11, για τις 6 Δεκέμβρη και στη συνέχεια αντιμετωπίζουμε μια έξαρση της αστυνομικής καταστολής, του μπαράζ των διώξεων και των προστίμων σε όλη την χώρα σε βάρος όσων συμμετέχουν ή η αστυνομία πιθανολογεί ότι θα συμμετάσχουν σε αγωνιστικές δράσεις. Πρόσχημα της κυβέρνησης αποτελεί η προστασία της δημόσιας υγείας, αφού την ίδια ώρα μειώνει τις δαπάνες για την υγεία, δεν δείχνει σπουδή για τα μέτρα προστασίας στους μαζικούς χώρους εργασίας, στα ΜΜΜ, ενώ στη διάρκεια της καταστολής στοιβάζει όσους διαδήλωναν και τηρούσαν τα μέτρα προστασίας.

Η κυβερνητική επιδρομή εξελίσσεται με πρωθυπουργικές και υπουργικές εξαγγελίες, ΦΕΚ απαγορεύσεων κυκλοφορίας και συγκεντρώσεων, επίκληση του Ποινικού Κώδικα, αποφάσεις του Αρχηγού της Αστυνομίας, και το νόμο απαγόρευσης των διαδηλώσεων. Η κρατική τρομοκρατία, οι απαγορεύσεις, η επιβολή των εξοντωντικών προστίμων παραβιάζουν στοιχειώδη δημοκρατικά δικαιώματα και όπως μαρτυρούν και οι δηλώσεις του Υπουργού ΠΡΟΠΟ Χρυσοχοϊδη, στοχεύουν να διατηρηθούν και μετά την πανδημία.

Η εντεινόμενη αστυνομοκρατία, η αμφισβήτηση του δικαιώματος στην ελεύθερη κυκλοφορία στους ανοικτούς χώρους, που σύμφωνα με τις δηλώσεις τους δεν ευθύνονται για τη μετάδοση του ιού και η αστυνομική διαχείριση της πανδημίας εντάσσονται στο γενικότερο σχεδιασμό του συστήματος για επιβολή μέτρων επιτήρησης, ελέγχου, παρακολουθήσεων, περιστολής ελευθεριών. Είναι φανερό ότι αυτά τα μέτρα αποτελούν το απαραίτητο συμπλήρωμα στην κυβερνητική πολιτική για να αντιμετωπίσει τη λαϊκή δυσαρέσκεια για τις εγκληματικές ευθύνες της για τη δημόσια υγεία και για την αντεργατική πολιτική της που εντείνει τη φτώχεια και την ανεργία, οδηγώντας το λαό στην εξαθλίωση, ώστε να καταστείλει «εν τη γενέσει» τους τις λαϊκές αντιδράσεις το επόμενο διάστημα.

Ο αγώνας για την υπεράσπιση του δικαιώματος στην πολιτική και κινηματική δράση και για τις λαϊκές ελευθερίες και η έμπρακτη αλληλεγγύη από την πλευρά του κινήματος σε όσους διώκονται για συμμετοχή σε κινητοποιήσεις είναι αναγκαία για να ορθώσουμε τείχος υπεράσπισης όσων αγωνίζονται, αλλά και για την προστασία στο καθένα και την καθεμιά που έρχεται αντιμέτωπος με τον κυβερνητική και κρατική τρομοκρατία, την αστυνομική βία και καταστολή και για να αντιμετωπίσουμε συλλογικά την επίθεση στο λαό.

  • Απαιτούμε να διαγραφούν τα εξοντωτικά πρόστιμα και να αποσυρθούν όλες οι κατηγορίες από τους συλληφθέντες.
  • Καταδικάζουμε την εκμετάλλευση της πανδημίας ως πρόσχημα για την επίθεση στα εργατικά & δημοκρατικά δικαιώματα ( με τις απογορεύσεις στην κυκλοφορία αλλά και στην συνάθροιση) . Υποστηρίζουμε το δικαίωμα στους αγώνες.
  • Δηλώνουμε την αντίθεσή της στο νόμο απαγόρευσης των διαδηλώσεων & στην ποινικοποίηση της πολιτικής, κινηματικής δράσης.

Αποφάσεις του Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου

Κατω το νομοσχεδιο κεραμεως! κινητοποιηση φοιτητικων συλλογων!

Σε συνέχεια των αντι-εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων το Υπουργείο Παιδείας θέτει σε διαβούλευση νέο νομοσχέδιο για την ανώτατη εκπαίδευση το οποίο αλλάζει τον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, εισάγει όριο φοίτησης στα πανεπιστήμια και δημιουργεί ομάδα πανεπιστημιακής αστυνομίας. Πρόκειται για μέτρα που αποτελούν casus belli για το φοιτητικό και μαθητικό κίνημα εδώ και δεκαετίες και θα αλλάξουν άρδην τον χάρτη της δημόσιας εκπαίδευσης στην κατεύθυνση της εκπαιδευτικής αναδιάρθρωσης που τίθεται σε εφαρμογή όλα τα προηγούμενα χρόνια και η οποία δε φέρει νομιμοποίηση από κανένα κομμάτι της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Ο τρόπος εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλάζει ουσιαστικά, καθώς πλέον θα ορίζεται ελάχιστη βάση εισαγωγής από τα ίδια τα ιδρύματα και στη συνέχεια οι μαθητές/ριες θα καλούνται να συμπληρώσουν τα μηχανογραφικά τους σε δύο φάσεις. Ο καθορισμός της βάσης εισαγωγής από τα πανεπιστήμια θα καθορίζεται ως ποσοστό του μέσου όρου των επιδόσεων των μαθητών, το οποίο διαμορφώνεται με αυθαίρετο τρόπο από τα ιδρύματα στα πλαίσια μιας κακώς εννοούμενης ακαδημαϊκότητας και αριστείας. Το αποτέλεσμα ενός τέτοιου μέτρου θα είναι αφ’ ενός η άμεση μείωση του αριθμού των εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, κίνηση που διασπά την ενιαία και με μαζικούς όρους ένταξη της νεολαίας στην Τριτοβάθμια, η οποία σαν τέτοια αποτελεί αγκάθι διαχρονικά για τα σχέδια των κυβερνήσεων, αφ’ ετέρου εντατικοποίηση της νεολαίας ήδη από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, προσθέτοντας έξτρα εξεταστικά φίλτρα τα οποία κάνουν ακόμα πιο επίπονη τη διαδικασία των εξετάσεων για να μπορέσει κάποιος να περάσει σε μια σχολή, ενώ διαμορφώνουν ένα προτυπο μαθητικής ζωής στο οποίο η έννοια της συλλογικής διεκδίκησης δεν θα χωράει. Με αυτόν τον τρόπο θα οδηγήσει με βεβαιότητα στο πέταγμα μεγάλου ποσοστού μαθητών εκτός των Πανεπιστημίων, οι οποίοι θα οδηγούνται στην επαγγελματική εκπαίδευση. Στην κατηγορία αυτή θα ανήκουν κυρίως οι μαθητές, οι οικογένειες των οποίων θα αδυνατούν να αντεπεξέλθουν οικονομικά στα αλλεπάλληλα εξεταστικά φίλτρα που τίθενται σε ισχύ.
Όσοι μπορέσουν να εξασφαλίσουν την πρόσβαση τους στο πανεπιστήμιο θα φοιτούν υπό τη συνεχή απειλή του ορίου φοίτησης στα Ν+Ν/2 έτη. Το όριο φοίτησης βάζει το μαχαίρι στο λαιμό σε χιλιάδες φοιτητές, καθώς θα θέτει ένα συγκεκριμένο χρονικό όριο το οποίο εάν κάποιος ξεπεράσει θα διαγράφεται από τη σχολή, πετώντας πραγματικά στον κάλαθο των αχρήστων τον κόπο και την οικονομική εξάντληση τόσων χρόνων. Η επίθεση θα είναι πολύ σφοδρότερη για τους εργαζόμενους φοιτητές, οι οποίο λόγω της εργασίας τους αδυνατούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους εντός του προβλεπόμενου ορίου. Ο παράλογος χαρακτήρας των διαγραφών γίνεται φανερός από το γεγονός ότι ο μέσος όρος περάτωσης των σπουδών σε πολλές σχολές είναι μεγαλύτερος από το προβλεπόμενο όριο φοίτησης, ενώ το μέτρο στοχεύει να αυταρχικοποιήσει ακόμα περισσότερο το καθεστώς υπό το οποίο σπουδάζουμε, δίνοντας στο καθηγητικό στρώμα τη δυνατότητα περαιτέρω πάτημα για καθηγητικές αυθαιρεσίες. Με την εφαρμογή τους διαμορφώνεται ένα αυταρχικό περιβάλλον φοίτησης, στο οποίο οι φοιτητές υπό τον συνεχή φόβο δε θα έχουν χρόνο για άλλα ενδιαφέροντα, για υγιή και κοινωνικοποίηση και πολιτική δράση και διεκδίκηση. Με αυτήν την καθημερινότητα, διαμορφώνονται μελλοντικοί απόφοιτοι – εργαζόμενοι εκπαιδευμένοι στον ατομικό δρόμο, ώστε να μην αγωνίζονται και να διεκδικούν συλλογικά, αλλά να υποτάσσονται και να αποδέχονται στους κανόνες του εργοδότη τους. Οι διαγραφές αποτελούν, συγχρόνως, μέτρο-κρίκο για την εκπαιδευτική αναδιάρθρωση, καθώς ο αριθμός των ενεργών φοιτητών είναι βασικό κριτήριο για την αξιολόγηση των ιδρυμάτων και την χρηματοδότησή τους από το κράτος. Με αυτόν τον τρόπο λειτουργούν και ως μοχλός πίεσης προς τις διοικήσεις για την εφαρμογή της αναδιάρθρωσης.
Την ίδια στιγμή και στη ζοφερή καθημερινότητα που προκύπτει από τα παραπάνω, η κυβέρνηση νομοθετεί την ίδρυση σώματος πανεπιστημιακής αστυνομίας, το οποίο θα υπάγεται στην ΕΛΑΣ σε πρώτη φάση θα δρα στα κεντρικά ιδρύματα της χώρας και θα αποτελεί την κίνηση ματ της ΝΔ για την δημιουργία ενός πανεπιστημίου αποστειρωμένου και πλήρως ασφυκτικού για την όποια φωνή αντίδρασης. Τόσο για τους φοιτητές, όσο και για τους εργαζόμενους των ιδρυμάτων, η πανεπιστημιακή αστυνομία (σε συνδιασμό με τις πειθαρχικές διώξεις και τις κάρτες εισόδου) σημαίνουν τον καθημερινό έλεγχο και face-control όσων σπουδάζουν και δουλεύουν στο πανεπιστήμιο, με σκοπό κανένας να μην ξεφύγει από τα «όρια» που θέτουν οι καθηγητές, οι Πρυτάνεις ή το ίδιο το Υπουργείο. Οι εικόνες από την αστυνομική επέμβαση στη ΦΕΠΑ στις 30/12 καθιστούν σαφή τον ρόλο και τον τρόπο δράσης που θα έχει ένα τέτοιο σώμα εντός των σχολών. Προφανώς, η πανεπιστημιακή αστυνομία αποτελεί αποκορύφωμα της κατασταλτικής μανίας της κυβέρνησης που βάζει στο στόχαστρο το λαϊκό κίνημα και ειδικά τη νεολαία με στόχο να μπλοκαριστεί κάθε κίνηση Φοιτητικών Συλλόγων η οποία πηγαίνει κόντρα στις πολιτικές της κυβέρνησης. Έρχεται ως συνέχεια της κατάργησης του ασύλου και της χυδαίας καταπάτησης του από τις δυνάμεις καταστολής στοχοποιώντας τους φοιτητές που όλο το προηγούμενο διάστημα μπλοκάρουν την κυρίαρχη πολιτική στην εκπαίδευση αλλά και καθίστανται τροφοδότης και πυροδότης ευρύτερων πολιτικών εξελίξεων.
Από τα παραπάνω γίνεται προφανές, ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο έρχεται να αλλάξει ουσιαστικά την τριτοβάθμια εκπαίδευση, από τη δυνατότητα πρόσβασης σε αυτήν μέχρι τους όρους και το περιβάλλον φοίτησης. Η χρονική περίοδος στην οποία κατατίθεται το νομοσχέδιο δεν είναι καθόλου τυχαία, αλλά έρχεται σε μια συγκυρία στην οποία με επιλογή της κυβέρνησης τα πανεπιστήμια είναι κλειστά για σχεδόν έναν χρόνο και την ίδια στιγμή πλησιάζει η περίοδος της εξεταστικής. Κάνουν μεγάλο λάθος αν πιστεύουν ότι το φοιτητικό κίνημα δε θα δώσει μαχητική απάντηση! Οι Σύλλογοι δεν «έσβησαν» εν μέσω πανδημίας και θα το αποδείξουν στην πράξη. Είναι χρέος ολόκληρης της ακαδημαϊκής κοινότητας να μπλοκάρει τα σχέδια της κυβέρνησης που θέλει να περιορίσει τον τρόπο με τον οποίο η πανεπιστημιακή κοινότητα θα συζητάει και θα αντιμετωπίζει τα ζητήματα που προκύπτουν, προσπαθώντας να επιβληθεί μέσω εισβολής των δυνάμεων καταστολής στις σχολές μας. Θα μας βρουν μπροστά τους! Το φοιτητικό κίνημα, μαζί με όλη την πανεπιστημιακή και εκπαιδευτική κοινότητα και τον κόσμο της εργασίας, θα δώσουν τη μάχη και τα επιχειρούμενα αυταρχικά σχέδια τους θα μείνουν στα χαρτιά!

ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΟΥΤΕ ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΟΡΙΟ ΦΟΙΤΗΣΗΣ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, ΒΑΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ
Καλούμε σε κεντρική κινητοποίηση την Πέμπτη 14/1 στις 12:00 στα Προπύλαια μαζί με μαθητές, εκπαιδευτικούς και εργαζόμενους με όλα τα μέτρα προστασίας.

Φοιτητικοί Σύλλογοι

ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ 14/01 ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Το τελευταίο διάστημα είναι στα σκαριά να περάσει εν μέσω της πανδημίας ένα εντελώς εχθρικό νομοσχέδιο για τον τρόπο εισαγωγής στα πανεπιστήμια, βάζει όριο φοίτησης ν+2 και ιδρύει μέσα σε όλα αυτά πανεπιστημιακή αστυνομία. ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ 14/01 ΚΑΙ Η ΩΡΑ 12

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη και κατ’ επέκταση η Κεραμέως μέσα σε αυτή την ακατάλληλη για αλλαγές περίοδο, αποφασίζουν ότι θα κάνουν ριζικές αλλαγές στη παιδεία, ευνοώντας φυσικά με κάθε δυνατό τρόπο την στροφή στην ιδιωτική εκπαίδευση, κάτι ανάλογο με αυτό που γίνεται και με την υγεία, ιδιαίτερα σε αυτήν εδώ την εποχή.

Να επανέλθουμε περιληπτικά στο τι πρόκειται να συμβεί ξεκινώντας από την τρίτη λυκείου, κάθε ίδρυμα ορίζει μια ελάχιστη βάση εισαγωγής κι έπειτα τα παιδιά σε δυο φάσεις θα συμπληρώνουν μηχανογραφικό με τις σχολές επιθυμίας τους αλλά κι εκει, με όριο. Φυσικά αυτή η βάση, θα βγαίνει ανάλογη με τις επιδόσεις των μαθητών, αλλά επίσης λαμβάνοντας υπόψιν μας ότι δεν θέλουν να εισάγονται στα πανεπιστήμια με βαθμους κατω της βάσης του 10, λόγω ανωτέρας βίας κι αριστολαγνείας της κυβέρνησης.

Έτσι καταλαβαίνουμε ότι οι εισακτέοι θα είναι πολυ λίγοι, προνόμιο όσων έχουν δυνατότητα για φροντιστήρια, βάζοντας μέσα και ανθρώπους της εργατιάς που με πενιχρό εισόδημα προσπαθούν να δώσουν το καλυτερο για τα παιδιά τους. Ενα τέτοιο μετρό θα θανατώσει την τριτοβάθμια εκπαίδευση, λοιδορώντας την δημόσια εκπαίδευση εξ’ ολοκλήρου. Κάνοντας ελκυστική την ιδιωτική παιδεία.

Έπειτα αν κάποιος καταφέρει και εισαχθεί στο “πολυπόθητο” τμήμα κάποιου πανεπιστημίου εκεί θα έχει την εποπτεία του ορίου φοίτησης ν+2 , μια αγχωτική συνθήκη που θέτει το όριο φοίτησης που αυτό σημαίνει, αν ξεπεραστεί, απλά ο φοιτητής διαγράφεται από τη σχολή και φυσικό επακόλουθο είναι ότι πλήττονται οι φοιτητές εργαζόμενοι που ο μόνος τρόπος να ζήσουν και να σπουδάσουν αξιοπρεπώς, είναι να εργάζονται παράλληλα με τις σπουδές.

Μένοντας όμως στο θέμα Πανεπιστήμια, μέσα όλη αυτή τη κακή διαχείριση, μάλλον εγκληματική διαχείριση της πανδημίας και πολλών άλλων καίριων προβλημάτων, μαθαίνουμε ότι νομοθετούν υπέρ του νέου σώματος της αστυνομίας, αυτής της πανεπιστημιακής που θα είναι σώμα της ΕΛΑΣ, αυτό σημαίνει ένα περιβάλλον στο Πανεπιστήμιο με όρια, εκμηδενίζοντας την ελευθεριακή δράση φοιτητών και φακελονωντάς μας.

Τα αιτήματα μας ως μαθητές – φοιτητές – καθηγητές – εργαζόμενοι, είναι πολλά και με κοινωνικό αντίκτυπο παντού.

14/01/2020 ΚΑΙ ΩΡΑ 12.00 (προφανώς με όλα τα μέτρα προστασίας)

ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ.

ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ

ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΕΚΤΟΣ ΣΧΟΛΗΣ

ΚΑΝΕΝΑ ΟΡΙΟ ΦΟΙΤΗΣΗΣ

ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΠΑΤΣΟΣ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΜΑΣ

ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΜΑΣ ΑΝΗΚΟΥΝ

ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΧΙ.

ΜΑΖΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΣΑΚΙΣΟΥΜΕ.

Σύντροφοι – μαθητές – φοιτητές

Το ψήφισμα/κάλεσμα των Συλλόγων Φυσικού ΕΚΠΑ, Οικονομικού ΕΚΠΑ, ΣΕΜΦΕ ΕΜΠ, Μεταλλειολόγων Μηχανικών ΕΜΠ, Γεωπονικού

Σε συνέχεια των αντι-εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων το Υπουργείο Παιδείας θέτει σε διαβούλευση νέο νομοσχέδιο για την ανώτατη εκπαίδευση το οποίο αλλάζει τον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, εισάγει όριο φοίτησης στα πανεπιστήμια και δημιουργεί ομάδα πανεπιστημιακής αστυνομίας. Πρόκειται για μέτρα που αποτελούν casus belli για το φοιτητικό και μαθητικό κίνημα εδώ και δεκαετίες και θα αλλάξουν άρδην τον χάρτη της δημόσιας εκπαίδευσης στην κατεύθυνση της εκπαιδευτικής αναδιάρθρωσης που τίθεται σε εφαρμογή όλα τα προηγούμενα χρόνια και η οποία δε φέρει νομιμοποίηση από κανένα κομμάτι της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Ο τρόπος εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλάζει ουσιαστικά, καθώς πλέον θα ορίζεται ελάχιστη βάση εισαγωγής από τα ίδια τα ιδρύματα και στη συνέχεια οι μαθητές/ριες θα καλούνται να συμπληρώσουν τα μηχανογραφικά τους σε δύο φάσεις. Ο καθορισμός της βάσης εισαγωγής από τα πανεπιστήμια θα καθορίζεται ως ποσοστό του μέσου όρου των επιδόσεων των μαθητών, το οποίο διαμορφώνεται με αυθαίρετο τρόπο από τα ιδρύματα στα πλαίσια μιας κακώς εννοούμενης ακαδημαϊκότητας και αριστείας. Το αποτέλεσμα ενός τέτοιου μέτρου θα είναι αφ’ ενός η άμεση μείωση του αριθμού των εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, κίνηση που διασπά την ενιαία και με μαζικούς όρους ένταξη της νεολαίας στην Τριτοβάθμια, η οποία σαν τέτοια αποτελεί αγκάθι διαχρονικά για τα σχέδια των κυβερνήσεων, αφ’ ετέρου εντατικοποίηση της νεολαίας ήδη από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, προσθέτοντας έξτρα εξεταστικά φίλτρα τα οποία κάνουν ακόμα πιο επίπονη τη διαδικασία των εξετάσεων για να μπορέσει κάποιος να περάσει σε μια σχολή, ενώ διαμορφώνουν ένα προτυπο μαθητικής ζωής στο οποίο η έννοια της συλλογικής διεκδίκησης δεν θα χωράει. Με αυτόν τον τρόπο θα οδηγήσει με βεβαιότητα στο πέταγμα μεγάλου ποσοστού μαθητών εκτός των Πανεπιστημίων, οι οποίοι θα οδηγούνται στην επαγγελματική εκπαίδευση. Στην κατηγορία αυτή θα ανήκουν κυρίως οι μαθητές, οι οικογένειες των οποίων θα αδυνατούν να αντεπεξέλθουν οικονομικά στα αλλεπάλληλα εξεταστικά φίλτρα που τίθενται σε ισχύ.

Όσοι μπορέσουν να εξασφαλίσουν την πρόσβαση τους στο πανεπιστήμιο θα φοιτούν υπό τη συνεχή απειλή του ορίου φοίτησης στα Ν+Ν/2 έτη. Το όριο φοίτησης βάζει το μαχαίρι στο λαιμό σε χιλιάδες φοιτητές, καθώς θα θέτει ένα συγκεκριμένο χρονικό όριο το οποίο εάν κάποιος ξεπεράσει θα διαγράφεται από τη σχολή, πετώντας πραγματικά στον κάλαθο των αχρήστων τον κόπο και την οικονομική εξάντληση τόσων χρόνων. Η επίθεση θα είναι πολύ σφοδρότερη για τους εργαζόμενους φοιτητές, οι οποίο λόγω της εργασίας τους αδυνατούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους εντός του προβλεπόμενου ορίου. Ο παράλογος χαρακτήρας των διαγραφών γίνεται φανερός από το γεγονός ότι ο μέσος όρος περάτωσης των σπουδών σε πολλές σχολές είναι μεγαλύτερος από το προβλεπόμενο όριο φοίτησης, ενώ το μέτρο στοχεύει να αυταρχικοποιήσει ακόμα περισσότερο το καθεστώς υπό το οποίο σπουδάζουμε, δίνοντας στο καθηγητικό στρώμα τη δυνατότητα περαιτέρω πάτημα για καθηγητικές αυθαιρεσίες. Με την εφαρμογή τους διαμορφώνεται ένα αυταρχικό περιβάλλον φοίτησης, στο οποίο οι φοιτητές υπό τον συνεχή φόβο δε θα έχουν χρόνο για άλλα ενδιαφέροντα, για υγιή και κοινωνικοποίηση και πολιτική δράση και διεκδίκηση. Με αυτήν την καθημερινότητα, διαμορφώνονται μελλοντικοί απόφοιτοι – εργαζόμενοι εκπαιδευμένοι στον ατομικό δρόμο, ώστε να μην αγωνίζονται και να διεκδικούν συλλογικά, αλλά να υποτάσσονται και να αποδέχονται στους κανόνες του εργοδότη τους. Οι διαγραφές αποτελούν, συγχρόνως, μέτρο-κρίκο για την εκπαιδευτική αναδιάρθρωση, καθώς ο αριθμός των ενεργών φοιτητών είναι βασικό κριτήριο για την αξιολόγηση των ιδρυμάτων και την χρηματοδότησή τους από το κράτος. Με αυτόν τον τρόπο λειτουργούν και ως μοχλός πίεσης προς τις διοικήσεις για την εφαρμογή της αναδιάρθρωσης.

Την ίδια στιγμή και στη ζοφερή καθημερινότητα που προκύπτει από τα παραπάνω, η κυβέρνηση νομοθετεί την ίδρυση σώματος πανεπιστημιακής αστυνομίας, το οποίο θα υπάγεται στην ΕΛΑΣ σε πρώτη φάση θα δρα στα κεντρικά ιδρύματα της χώρας και θα αποτελεί την κίνηση ματ της ΝΔ για την δημιουργία ενός πανεπιστημίου αποστειρωμένου και πλήρως ασφυκτικού για την όποια φωνή αντίδρασης. Τόσο για τους φοιτητές, όσο και για τους εργαζόμενους των ιδρυμάτων, η πανεπιστημιακή αστυνομία (σε συνδιασμό με τις πειθαρχικές διώξεις και τις κάρτες εισόδου) σημαίνουν τον καθημερινό έλεγχο και face-control όσων σπουδάζουν και δουλεύουν στο πανεπιστήμιο, με σκοπό κανένας να μην ξεφύγει από τα «όρια» που θέτουν οι καθηγητές, οι Πρυτάνεις ή το ίδιο το Υπουργείο. Οι εικόνες από την αστυνομική επέμβαση στη ΦΕΠΑ στις 30/12 καθιστούν σαφή τον ρόλο και τον τρόπο δράσης που θα έχει ένα τέτοιο σώμα εντός των σχολών. Προφανώς, η πανεπιστημιακή αστυνομία αποτελεί αποκορύφωμα της κατασταλτικής μανίας της κυβέρνησης που βάζει στο στόχαστρο το λαϊκό κίνημα και ειδικά τη νεολαία με στόχο να μπλοκαριστεί κάθε κίνηση Φοιτητικών Συλλόγων η οποία πηγαίνει κόντρα στις πολιτικές της κυβέρνησης. Έρχεται ως συνέχεια της κατάργησης του ασύλου και της χυδαίας καταπάτησης του από τις δυνάμεις καταστολής στοχοποιώντας τους φοιτητές που όλο το προηγούμενο διάστημα μπλοκάρουν την κυρίαρχη πολιτική στην εκπαίδευση αλλά και καθίστανται τροφοδότης και πυροδότης ευρύτερων πολιτικών εξελίξεων.

Από τα παραπάνω γίνεται προφανές, ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο έρχεται να αλλάξει ουσιαστικά την τριτοβάθμια εκπαίδευση, από τη δυνατότητα πρόσβασης σε αυτήν μέχρι τους όρους και το περιβάλλον φοίτησης. Η χρονική περίοδος στην οποία κατατίθεται το νομοσχέδιο δεν είναι καθόλου τυχαία, αλλά έρχεται σε μια συγκυρία στην οποία με επιλογή της κυβέρνησης τα πανεπιστήμια είναι κλειστά για σχεδόν έναν χρόνο και την ίδια στιγμή πλησιάζει η περίοδος της εξεταστικής. Κάνουν μεγάλο λάθος αν πιστεύουν ότι το φοιτητικό κίνημα δε θα δώσει μαχητική απάντηση! Οι Σύλλογοι δεν «έσβησαν» εν μέσω πανδημίας και θα το αποδείξουν στην πράξη.

Είναι χρέος ολόκληρης της ακαδημαϊκής κοινότητας να μπλοκάρει τα σχέδια της κυβέρνησης που θέλει να περιορίσει τον τρόπο με τον οποίο η πανεπιστημιακή κοινότητα θα συζητάει και θα αντιμετωπίζει τα ζητήματα που προκύπτουν, προσπαθώντας να επιβληθεί μέσω εισβολής των δυνάμεων καταστολής στις σχολές μας. Θα μας βρουν μπροστά τους! Το φοιτητικό κίνημα, μαζί με όλη την πανεπιστημιακή και εκπαιδευτική κοινότητα και τον κόσμο της εργασίας, θα δώσουν τη μάχη και τα επιχειρούμενα αυταρχικά σχέδια τους θα μείνουν στα χαρτιά!

ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΟΥΤΕ ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΟΡΙΟ ΦΟΙΤΗΣΗΣ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, ΒΑΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ

Καλούμε σε κεντρική κινητοποίηση την Πέμπτη 14/1 στις 12:00 στα Προπύλαια μαζί με μαθητές, εκπαιδευτικούς και εργαζόμενους με όλα τα μέτρα προστασίας.

Όλοι-ες στη συγκέντρωση – διαδήλωση Πέμπτη 14/1, 12:00 Προπύλαια. ΚΑΤΩ ΟΙ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΕΡΑΜΕΩΣ ΓΙΑ ΒΑΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ, ΟΡΙΟ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ!

ΜΕΤΡΑ ΟΔΟΣΤΡΩΤΗΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ – ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ & ΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ

Η Κυβέρνηση Μητσοτάκη, με την στήριξη του λοιπού μνημονιακού συρφετού, συνεχίζει εν μέσω πανδημίας, το τσάκισμα των δικαιωμάτων και των ελευθεριών των εργαζομένων και της νεολαίας, αδιαφορώντας επιδεικτικά για τους εκατοντάδες νεκρούς καθημερινά και την κατάρρευση του ΕΣΥ. Ταυτόχρονα ταΐζουν ημέτερους, ελίτ και κεφάλαιο με άφθονο χρήμα, επιδοτήσεις, φοροαπαλλαγές και κάθε είδους «διευκολύνσεις». Σε αυτή την κατεύθυνση κινούνται και τα νέα αντιεκπαιδευτικά μέτρα της Κεραμέως, που αναμένεται να ψηφιστούν το επόμενο διάστημα. Με πρόσχημα, αυτή τη φορά, την «Διασφάλιση των ακαδημαϊκών προϋποθέσεων της επιτυχούς φοίτησης και της έγκαιρης ολοκλήρωσης των σπουδών», θα επιχειρήσουν να δώσουν ένα ακόμα χτύπημα στην δημόσια και δωρεάν παιδεία και να προχωρήσουν στην περαιτέρω εμπορευματοποίησή της.

Οι κύριοι πυλώνες των μέτρων θα είναι:

1)Θεσμοθέτηση Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ). Ένα ακόμα εμπόδιο στην εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, παράλληλα με τη βάση του 10, που ετοιμάζονται να φέρουν. Το κάθε τμήμα θα ορίζει πλέον μια δική του βάση εισαγωγής, με μέτρο τις μέσες επιδόσεις όλων των υποψηφίων στο σύνολο των τεσσάρων μαθημάτων του επιστημονικού πεδίου. Η αλλαγή αυτή θα έχει σαν αποτέλεσμα την δραστική μείωση των εισακτέων και τον ταξικό αποκλεισμό των μαθητών-νέων που προέρχονται από τα πιο φτωχά εργατικά και λαϊκά στρώματα. Επιπλέον σε συνδυασμό με τον νόμο Κεραμέως για τις αξιολογήσεις, θα οδηγήσει σε ένα νέο μπαράζ κλεισίματος-υποβάθμισης σχολών και τμημάτων.

2) Εισαγωγή των υποψήφιων σε 2 φάσεις (θα συμπληρώνουν δύο φορές μηχανογραφικό). Στην πρώτη φάση οι μαθητές θα δηλώνουν τις σχολές προτίμησής τους με περιορισμένο αριθμό επιλογών, σε αντίθεση με ότι ίσχυε μέχρι τώρα. Στην δεύτερη φάση θα συμμετέχουν όσοι δεν πέτυχαν στην πρώτη και θα μπορούν να επιλέξουν μόνο τμήματα που έχουν κενές θέσεις από την φάση Α. Με αυτόν τον τρόπο τα τμήματα χωρίζονται σε δύο κατηγορίες. Τα τμήματα της πρώτης φάσης, θα έχουν περιορισμένες θέσεις και θα αποκλείουν ουσιαστικά «όσους δεν είναι άριστοι», δηλαδή, τα παιδιά των εργαζόμενων και φτωχών. Ενώ οι σχολές της δεύτερης φάσης δεν θα λαμβάνουν χρηματοδότηση και θα είναι οι πρώτες που θα κλείσουν ή θα επιβάλουν δίδακτρα, με βάση την εφαρμογή του νόμου σύνδεσης αξιολόγησης – χρηματοδότησης της Κεραμέως.

3)Θέσπιση ορίου φοίτησης. Το όριο φοίτησης ορίζεται στα ν + ½ ν έτη. Προετοιμάζουν επί της ουσίας διαγραφές φοιτητών, οδηγώντας μ’ αυτό τον τρόπο χιλιάδες φοιτητές εκτός πανεπιστημίων, αποκλείοντας από την εκπαίδευση τα πιο φτωχά κομμάτια της κοινωνίας, που αναγκάζονται να δουλεύουν για να ανταπεξέλθουν στο κόστος σπουδών. Οι φοιτητές θα σπουδάζουν σε μια ακόμη πιο εντατικοποιημένη καθημερινότητα\ και δεν θα έχουν χρόνο να ασχολούνται με τίποτα άλλο πέρα από τα μαθήματα και τις εξετάσεις, όπως την κοινωνικοποίηση και πολιτικοποίηση τους, την υπεράσπιση των δικαιωμάτων μας κ.τλ. Είναι σίγουρο επίσης πως στο γενικότερο πλαίσιο εμπορευματοποίησης της παιδείας, οι φοιτητές που υπερβαίνουν τα όρια φοίτησης θα πληρώνουν δίδακτρα για να μην διαγραφούν, καθιστώντας τα όρια φοίτησης τα όρια του πορτοφολιού κάθε φοιτητή.

4)Χουντικά μέτρα για τα πανεπιστήμια: ίδρυση Πανεπιστημιακής Αστυνομίας και αλλαγή του ποινικού κώδικα εντός των πανεπιστημίων. Περιλαμβάνει την μόνιμη παρουσία αστυνομικών μέσα στον χώρο των Πανεπιστημίων, αναβάθμιση διάφορων «τεχνικών ασφαλείας» (κάμερες, κάρτες εισόδου κλπ.) και έναν νέο ποινικό κώδικα για τα αδικήματα που πραγματοποιούνται μέσα σε αυτόν τον χώρο, ο οποίος μάλιστα θα είναι αυστηρότερος από τον κοινό ποινικό κώδικα.

ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΑΣ ΝΑ «ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥΣ» ΕΠΙΒΑΛΟΝΤΑΣ «ΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΞΗ»

Τα συγκεκριμένα μέτρα, σε συνδυασμό με την τροπολογία της Κεραμέως που πέρασε τελευταία στιγμή στο νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση, για την εξίσωση κολεγίων και ΑΕΙ, καθώς και τα προηγούμενα αντιεκπαιδευτικά νομοσχέδια-εκτρώματα, δίνουν σάρκα και οστά στην αγορά της εκπαίδευσης που ευαγγελίζονται. Αφενός θα οδηγήσουν σε μείωση της κρατικής χρηματοδότησης για τα ΑΕΙ. Αφετέρου με την ριζική μείωση εισακτέων και τις διαγραφές φοιτητών δημιουργούν την απαραίτητη πελατεία για κάθε αρπακτικό της αγοράς(κολέγια, προγράμματα κατάρτισης, επιχειρήσεις παροχής τίτλων σπουδών τύπου σκόιλ ελικικού κ.α.). Τελικός στόχος η μετατροπή των Πανεπιστημίων σε Ανώνυμες Εταιρείες, με την όποια «κρατική χρηματοδότηση»- ουσιαστικά επιδότηση- λαμβάνουν, να κατευθύνεται στις τσέπες των ιδιωτών – αρπακτικών, με εργολαβίες, ιδιωτικοποιήσεις ή Συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα, μάνατζερ και εντέλει δίδακτρα.

Η κρίση και η χρεοκοπία του ελληνικού καπιταλισμού, που παίρνει εφιαλτικές διαστάσεις με τις επιπτώσεις της πανδημίας, απαιτεί και το τσάκισμα κάθε κοινωνικής κατάκτησης-δικαιώματος. Με πρόσχημα την πανδημία μειώνουν περεταίρω μισθούς και συντάξεις, πετσοκόβουν τον προϋπολογισμό στο Ε.Σ.Υ., της παιδεία, καταργούν εργασιακά δικαιώματα, αδιαφορώντας πλήρως για την υγεία και την ζωή των εργαζομένων, της νεολαίας και των φτωχών στρωμάτων. Ταυτόχρονα οικοδομούν ένα βάρβαρο Κράτος Έκτακτης Ανάγκης, με ΜΑΤ στους δρόμους, πανεπιστημιακή αστυνομία, ενίσχυση της ΕΛΑΣ, απαγόρευση των διαδηλώσεων για να τσακίσουν οποιονδήποτε αντιστέκεται και αντιδρά στις νεοφιλελεύθερες ορέξεις τους.

Ως νεολαία πρέπει να εμποδίσουμε τη διάλυση της Δημόσιας και Δωρεάν Παιδείας και την ίδρυση της Πανεπιστημιακής Αστυνομίας. Είναι χρέος μας να υπερασπιστούμε με κάθε τρόπο τα δημοκρατικά και εργατικά μας δικαιώματα, το δικαίωμα μας για σπουδές-μόρφωση. Να ανασυγκροτήσουμε τους συλλόγους μας και με όπλο την αυτοοργάνωση, μαχητικά μέσα πάλης και την ενότητα στους αγώνες, να σταματήσουμε το ξεπούλημα της δημόσιας δωρεάν παιδείας και να ρίξουμε την χουντική-νεοφιλελεύθερη κυβέρνηση Μητσοτάκη. Ως ΣΣΠ καλούμε κάθε φοιτητή/φοιτήτρια και κάθε πολιτική δύναμη, που θέλει πραγματικά να παλέψει για να βγει το φοιτητικό κίνημα και οι αγώνες από το «λοκνταουν», που έχει επιβάλει η κυβέρνηση, σε κοινή δράση. Για να οργανωθεί με μαζικούς όρους μια νέα μαχητική αντίσταση και να ξεκινήσει ένας αγώνας διαρκείας ενάντια σε αυτή τη νέα «κανονικότητα» των διδάκτρων και των χουντομέτρων!

  • Κάτω τα νέα μέτρα Κεραμέως – ΟΧΙ στην επιβολή διδάκτρων στις σχολές!
  • Καμία μείωση εισακτέων. Κάτω η βάση του 10 και η ΕΒΕ.
  • Καμία σκέψη για διαγραφές φοιτητών-θέσπιση ορίων φοίτησης.
  • Ούτε σκέψη για εφαρμογή των νέων χουντικών μέτρων για τα πανεπιστήμια!
  • Όχι στο ξεπούλημα της δημόσιας και δωρεάν παιδείας. Ριζική αύξηση της χρηματοδότησης για τη δημόσια Παιδεία και Υγεία.
  • Να ανοίξουν σχολεία και σχολές με όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας. Όχι στο «λοκνταουν» των αγώνων της νεολαίας!

Σοσιαλιστική Σπουδαστική Πάλη (ΣΣΠ)

Κινητοποίηση ενάντια στο ανοιγμα των σχολείων χωρίς τα αναγκαία μέτρα προστασίας της υγείας και τις νέες αντιδραστικές αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις- Πέμπτη 14/1, 1μ.μ., Υπ. Μακ.-Θράκης

Απέναντι στη συνεχιζόμενη και συνεχώς εντεινόμενη αντιεκπαιδευτική και αντιλαϊκή πολιτική τα εκπαιδευτικά Σωματεία και οι Ομοσπονδίες προχωρούν σε νέες κινητοποιήσεις, επιδιώκοντας μαζί με το φοιτητικό και γονεϊκό κίνημα, την συνολική ανατροπή της.

Ειδικότερα σε ότι αφορά την Π.Ε., έχουμε πρωταρχικά να αντιμετωπίσουμε το χωρίς καμιά κάλυψη των αναγκαίων όρων και προϋποθέσεων για την προστασία της υγείας και της ζωής εκπαιδευτικών και μαθητ(ρι)ών άνοιγμα των σχολείων. Η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ., αρνούμενη να διαθέσει τα αναγκαία κονδύλια για τη λειτουργία του δημόσιου σχολείου με βάση τα ενδεδειγμένα μέτρα ασφαλούς λειτουργίας (ολιγομελή τμήματα, προσλήψεις προσωπικού, τακτικά δωρεάν τεστ κ.ά.), προωθεί μόνο μέτρα που εξυπηρετούν τις βραχυχρόνιες και μακρόπνοες στοχεύσεις των μεγάλων οικονομικών συμφερόντων, όπως η απόλυτα αποτυχημένη και αντιπαιδαγωγική Εξ Αποστάσεως “εκπαίδευση” και αδιαφορεί πλήρως για τη μετατροπή των Δημοτ. Σχολείων και Νηπιαγωγείων σε υγειονομικές βόμβες.

Την ίδια στιγμή η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. προωθεί ένα νέο αντιδραστικό πακέτο μέτρων: από την τράπεζα θεμάτων, τη βάση του 10 και τους φραγμούς στην εισαγωγή παιδιών των λαϊκών στρωμάτων στα ΑΕΙ μέχρι την ίδρυση πανεπιστημιακής αστυνομίας (αντί προσλήψεων εκπαιδευτικού προσωπικού, ώστε να λειτουργήσουν οι σχολές), μέτρα τα οποία αυτές τις μέρες συζητούνται στη Βουλή. Και από την αξιολόγηση και αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας από το Σεπτέμβρη και του εκπαιδευτικού αμέσως μετά και μάλιστα με σύστημα εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης (αγγλοσαξονικό μοντέλο, το οποίο όπου εφαρμόστηκε οδήγησε σε κλείσιμο σχολείων και απολύσεις εκπαιδευτικών) μέχρι τις περικοπές μισθών, συντάξεων, εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων που ετοιμάζονται προς νομοθέτηση στο αμέσως επόμενο διάστημα.

Αυτό φυσικά που πουθενά δεν προβλέπεται είναι η άμεση κάλυψη των πραγματικών αναγκών της εκπαίδευσης, με πρώτη από αυτές τους μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών. Αντίθετα δεν φείδεται μέτρων που αμφισβητούν απροκάλυπτα τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, όπως οι 3μηνες συμβάσεις και οι τοπικές προσλήψεις από τους Δ/ντές Εκπαίδευσης

Ως πρώτα βήματα απέναντι σ’ αυτή την νέα αντιεκπαιδευτική λαίλαπα, το Δ.Σ. του Ζ΄ Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Θεσ/νίκης,

  • Στηρίζει και καλεί τα μέλη του Συλλόγου μας να συμμετέχουν, τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας, στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2021, 1μ.μ., στο Υπουργείο Μακεδ.-Θράκης κηρύσσοντας, για την διευκόλυνση της συμμετοχής, μονόωρη στάση εργασίας
  • Συμμετέχει στην πανελλαδική σύσκεψη εκπαιδευτικών σωματείων που καλεί η Γ’ ΕΛΜΕ-Θ. με θέμα τις κοινές αγωνιστικές πρωτοβουλίες και δράσεις ενάντια στην αντιδραστική-αντιεκπαιδευτική πολιτική, την Κυριακή 17/1/2021

Απόφαση Φοιτητικών Συλλόγων Αρχιτεκτονικής, Ιστορικού-Αρχαιολογικού, Μουσικού, Φιλολογικού ΑΠΘ

Σε συνέχεια των εντεινόμενων αυταρχικών και αντι-εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων το Υπουργείο Παιδείας θέτει σε διαβούλευση νέο νομοσχέδιο για την ανώτατη εκπαίδευση το οποίο αλλάζει τον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, εισάγει όριο φοίτησης στα πανεπιστήμια και δημιουργεί ομάδα πανεπιστημιακής αστυνομίας. Πρόκειται για μέτρα που αποτελούν casus belli για το φοιτητικό και μαθητικό κίνημα εδώ και δεκαετίες και θα αλλάξουν άρδην τον χάρτη της δημόσιας εκπαίδευσης στην κατεύθυνση της εκπαιδευτικής αναδιάρθρωσης που τίθεται σε εφαρμογή όλα τα προηγούμενα χρόνια και η οποία δε φέρει νομιμοποίηση από κανένα κομμάτι της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Ο τρόπος εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλάζει ουσιαστικά, καθώς πλέον θα ορίζεται ελάχιστη βάση εισαγωγής από τα ίδια τα ιδρύματα και στη συνέχεια οι μαθητές/ριες θα καλούνται να συμπληρώσουν τα μηχανογραφικά τους σε δύο φάσεις. Ο καθορισμός της βάσης εισαγωγής από τα πανεπιστήμια θα καθορίζεται ως ποσοστό του μέσου όρου των επιδόσεων των μαθητών, το οποίο διαμορφώνεται με αυθαίρετο τρόπο από τα ιδρύματα στα πλαίσια μιας κακώς εννοούμενης ακαδημαϊκότητας και αριστείας. Το αποτέλεσμα ενός τέτοιου μέτρου θα είναι αφενός η άμεση μείωση του αριθμού των εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, κίνηση που διασπά την ενιαία και με μαζικούς όρους ένταξη της νεολαίας στην Τριτοβάθμια, η οποία σαν τέτοια αποτελεί αγκάθι διαχρονικά για τα σχέδια των κυβερνήσεων, αφ’ ετέρου εντατικοποίηση της νεολαίας ήδη από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, προσθέτοντας έξτρα εξεταστικά φίλτρα τα οποία κάνουν ακόμα πιο επίπονη τη διαδικασία των εξετάσεων για να μπορέσει κάποιος να περάσει σε μια σχολή, ενώ διαμορφώνουν ένα πρότυπο μαθητικής ζωής στο οποίο η έννοια της συλλογικής διεκδίκησης δεν θα χωράει. Με αυτόν τον τρόπο θα οδηγήσει με βεβαιότητα στο πέταγμα μεγάλου ποσοστού μαθητών εκτός των Πανεπιστημίων, οι οποίοι θα οδηγούνται στην επαγγελματική εκπαίδευση. Στην κατηγορία αυτή θα ανήκουν κυρίως οι μαθητές, οι οικογένειες των οποίων θα αδυνατούν να ανταπεξέλθουν οικονομικά στα αλλεπάλληλα εξεταστικά φίλτρα που τίθενται σε ισχύ.

Όσοι μπορέσουν να εξασφαλίσουν την πρόσβαση τους στο πανεπιστήμιο θα φοιτούν υπό τη συνεχή απειλή του ορίου φοίτησης στα Ν+Ν/2 έτη. Το όριο φοίτησης βάζει το μαχαίρι στο λαιμό σε χιλιάδες φοιτητές, καθώς θα θέτει ένα συγκεκριμένο χρονικό όριο το οποίο εάν κάποιος ξεπεράσει θα διαγράφεται από τη σχολή, πετώντας πραγματικά στον κάλαθο των αχρήστων τον κόπο και την οικονομική εξάντληση τόσων χρόνων. Η επίθεση θα είναι πολύ σφοδρότερη για τους εργαζόμενους φοιτητές, οι οποίο λόγω της εργασίας τους αδυνατούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους εντός του προβλεπόμενου ορίου. Ο παράλογος χαρακτήρας των διαγραφών γίνεται φανερός από το γεγονός ότι ο μέσος όρος περάτωσης των σπουδών σε πολλές σχολές είναι μεγαλύτερος από το προβλεπόμενο όριο φοίτησης, ενώ το μέτρο στοχεύει να αυταρχικοποιήσει ακόμα περισσότερο το καθεστώς υπό το οποίο σπουδάζουμε, δίνοντας στο καθηγητικό στρώμα τη δυνατότητα περαιτέρω πάτημα για καθηγητικές αυθαιρεσίες. Με την εφαρμογή τους διαμορφώνεται ένα αυταρχικό περιβάλλον φοίτησης, στο οποίο οι φοιτητές υπό τον συνεχή φόβο δε θα έχουν χρόνο για άλλα ενδιαφέροντα, για υγιή και κοινωνικοποίηση και πολιτική δράση και διεκδίκηση. Με αυτήν την καθημερινότητα, διαμορφώνονται μελλοντικοί απόφοιτοι – εργαζόμενοι εκπαιδευμένοι στον ατομικό δρόμο, ώστε να μην αγωνίζονται και να διεκδικούν συλλογικά, αλλά να υποτάσσονται και να αποδέχονται στους κανόνες του εργοδότη τους. Οι διαγραφές αποτελούν, συγχρόνως, μέτρο-κρίκο για την εκπαιδευτική αναδιάρθρωση, καθώς ο αριθμός των ενεργών φοιτητών είναι βασικό κριτήριο για την αξιολόγηση των ιδρυμάτων και την χρηματοδότησή τους από το κράτος. Με αυτόν τον τρόπο λειτουργούν και ως μοχλός πίεσης προς τις διοικήσεις για την εφαρμογή της αναδιάρθρωσης.

Την ίδια στιγμή και στη ζοφερή καθημερινότητα που προκύπτει από τα παραπάνω, η κυβέρνηση νομοθετεί την ίδρυση σώματος πανεπιστημιακής αστυνομίας, το οποίο θα υπάγεται στην ΕΛΑΣ σε πρώτη φάση θα δρα στα κεντρικά ιδρύματα της χώρας και θα αποτελεί την κίνηση ματ της ΝΔ για την δημιουργία ενός πανεπιστημίου αποστειρωμένου και πλήρως ασφυκτικού για την όποια φωνή αντίδρασης. Τόσο για τους φοιτητές, όσο και για τους εργαζόμενους των ιδρυμάτων, η πανεπιστημιακή αστυνομία (σε συνδυασμό με τις πειθαρχικές διώξεις και τις κάρτες εισόδου) σημαίνουν τον καθημερινό έλεγχο και face-control όσων σπουδάζουν και δουλεύουν στο πανεπιστήμιο, με σκοπό κανένας να μην ξεφύγει από τα «όρια» που θέτουν οι καθηγητές, οι Πρυτάνεις ή το ίδιο το Υπουργείο. Οι εικόνες από την αστυνομική επέμβαση στη ΦΕΠΑ στις 30/12 καθιστούν σαφή τον ρόλο και τον τρόπο δράσης που θα έχει ένα τέτοιο σώμα εντός των σχολών. Προφανώς, η πανεπιστημιακή αστυνομία αποτελεί αποκορύφωμα της κατασταλτικής μανίας της κυβέρνησης που βάζει στο στόχαστρο το λαϊκό κίνημα και ειδικά τη νεολαία με στόχο να μπλοκαριστεί κάθε κίνηση Φοιτητικών Συλλόγων η οποία πηγαίνει κόντρα στις πολιτικές της κυβέρνησης. Έρχεται ως συνέχεια της κατάργησης του ασύλου και της χυδαίας καταπάτησης του από τις δυνάμεις καταστολής στοχοποιώντας τους φοιτητές που όλο το προηγούμενο διάστημα μπλοκάρουν την κυρίαρχη πολιτική στην εκπαίδευση αλλά και καθίστανται τροφοδότης και πυροδότης ευρύτερων πολιτικών εξελίξεων.

Από τα παραπάνω γίνεται προφανές, ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο έρχεται να αλλάξει ουσιαστικά την τριτοβάθμια εκπαίδευση, από τη δυνατότητα πρόσβασης σε αυτήν μέχρι τους όρους και το περιβάλλον φοίτησης. Η χρονική περίοδος στην οποία κατατίθεται το νομοσχέδιο δεν είναι καθόλου τυχαία, αλλά έρχεται σε μια συγκυρία στην οποία με επιλογή της κυβέρνησης τα πανεπιστήμια είναι κλειστά για σχεδόν έναν χρόνο και την ίδια στιγμή πλησιάζει η περίοδος της εξεταστικής. Κάνουν μεγάλο λάθος αν πιστεύουν ότι το φοιτητικό κίνημα δε θα δώσει μαχητική απάντηση! Οι Σύλλογοι δεν «έσβησαν» εν μέσω πανδημίας και θα το αποδείξουν στην πράξη. Είναι χρέος ολόκληρης της ακαδημαϊκής κοινότητας να μπλοκάρει τα σχέδια της κυβέρνησης που θέλει να περιορίσει τον τρόπο με τον οποίο η πανεπιστημιακή κοινότητα θα συζητάει και θα αντιμετωπίζει τα ζητήματα που προκύπτουν, προσπαθώντας να επιβληθεί μέσω εισβολής των δυνάμεων καταστολής στις σχολές μας. Θα μας βρουν μπροστά τους! Το φοιτητικό κίνημα, μαζί με όλη την πανεπιστημιακή και εκπαιδευτική κοινότητα και τον κόσμο της εργασίας, θα δώσουν τη μάχη και τα επιχειρούμενα αυταρχικά σχέδια τους θα μείνουν στα χαρτιά!

ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 

ΟΥΤΕ ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΟΡΙΟ ΦΟΙΤΗΣΗΣ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, ΒΑΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ 

Καλούμε σε κεντρική κινητοποίηση ενάντια στο νομοσχέδιο την Πέμπτη 14/1 στις 12:00 στο Άγαλμα Βενιζέλου με όλα τα μέτρα προστασίας

Συγκέντρωση Ενάντια στα Ν/Σ για την Παιδεία και την Πανεπιστημιακή Αστυνομία

Το πανεπιστήμιο λειτουργεί όλο και περισσότερο σαν εταιρία και ο δημόσιος και ανοιχτός χαρακτήρας του ισοπεδώνεται. Οι δαπάνες για τη στέγαση, τη σίτιση, τις σπουδές μειώνονται, ενώ τα ιδρύματα χρηματοδοτούνται με βάση την αποδοτικότητά τους στην έρευνα, με συνεργασίες μεταξύ άλλων με στρατό, αστυνομία και εταιρίες. Οι διαγραφές φοιτητ(ρι)ών, το ν+2, τα πειθαρχικά συμβούλια, η πανεπιστημιακή αστυνομία, η απλήρωτη εργασία τεχνικής κατάρτισης και η βάση στα ΑΕΙ που προωθεί η κυβέρνηση, επιβεβαιώνουν ότι το κράτος δεν θέλει “περιττούς” φοιτητές, γιατί τους θεωρεί χασούρα, αλλά μόνο τους “άριστους” που θα έχουν την οικονομική δυνατότητα να σπουδάσουν. Οι μπάτσοι στο campus χρειάζονται για να επισπεύσουν την εκπαιδευτική αναδιάρθρωση και να “πατάξουν” τους κοινωνικούς και ταξικούς αγώνες που ξεκινάν από τους φοιτητικούς συλλόγους, τα στέκια και τις καταλήψεις εντός του κάμπους και αποτελούν εμπόδιο στα σχέδιά τους.

-Το μέτρο της πανεπιστημιακής αστυνομίας δεν θα περάσει

-Καμία διαγραφή φοιτητή/ριας, κανένα πειθαρχικό συμβούλιο

-Όχι στον νέο τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ και στην απλήρωτη τεχνική κατάρτιση

-Λέσχη για όλους/ες

-Εστίες για όσους/ες έχουν ανάγκη

Συγκέντρωση Πέμπτη 14/1, Άγαλμα Βενιζέλου 12:00

ΟΛΟΙ/ΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

Αυτόνομο Σχήμα Φυσικού

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ
ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ
ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ Ν+Ν/2
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΒΙΑΙΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΥΚΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ
ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ
Αναρχική Συνέλευση Φοιτητών/τριών Quieta Movere

Καλούμε σε συγκέντρωση, την Πέμπτη 14/1 και ώρα 12μμ στα Λιοντάρια, ενάντια στα μέτρα Κεραμέως για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Η επίθεσή τους στα δικαιώματά μας για σπουδές και ελευθερίες εντείνεται.
Οι αγώνες μας να γίνουν φραγμό στα σχέδιά τους!

  • Όχι στις διαγραφές και τα όρια σπουδών!
  • Όχι στην εντατικοποίηση και την πειθάρχηση!
  • Κάτω η πολιτική των ταξικών φραγμών!
  • Κάτω τα χέρια από το λαϊκό άσυλο αγώνων!
  • Όχι σε πανεπιστημιακή αστυνομία, κάρτες εισόδου, πειθαρχικές διώξεις!
  • Όχι στο νέο σύστημα εισαγωγής και τη μείωση εισακτέων!

ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΕΣ – ΔΟΥΛΕΙΑ – ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ – ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

Αγωνιστικές Κινήσεις Ηρακλείου